Ежедневен грим

by - септември 08, 2016


Здравейте! Не обичам да ставам рано, но пък ми се налага да го правя често. Именно в тези сутрини обичам да залагам на изпробвани продукти и рядко пробвам различни такива. Днес ще ви покажа продуктите с които постигам ежедневна визия за малко време.

Започвам грима си с матиращата база на Make Up For Ever Mattifying Primer която нанасям в Т-зоната. Веднага след нея нанасям фон дьо тен като в момента свесвам два - Maybelline Matte+Poreless #220 и L'oreal Infallible 24H-Matte #11. Първият, има прикриващи порите свойства, но пък не е особено траен. За това и го смесвам с фон дьо тена на L'oreal, който остава за дълго върху кожата ми. Нанасям ги с помощта на Beauty blender. За коректор под очите в момента ползвам MAC Pro Longwear NC25, който отново нанасям с Beauty blender. Този коректор прикрива умората под очите ми и не мърда цял ден. След това запечатвам лицето си с пудрата на Bourjois Healthy Balance #51, която стои много незабележимо върху кожата и я матира за дълго време. Веднага след това нанасям бронзираща пудра и руж. Откакто получих Urban Decay Beached Bronzer в цвят Bronzed използвам само него. Придава естествен бронзов загар на кожата и се прелива много лесно с кожата. Цяло лято за руж използвам Milani Baked Blush в цвят Luminoso.  Цветът е прасковен и оставя кожата със здравословен блясък. След като съм готова с грима върху лицето си е време да премина на очите си. Започвам с веждите като в момента използвам моливът на Catrice Eyebrow Shaper #030 и гела на Essence Make Me Brow #02. След това нанасям база за сенки на Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, която да удължи трайността на сенките и да предотврати събирането им. След това използвам заедно четирите най-светли сенки от палитрата на Essence All About Nudes Eyeshadow и завършвам със спиралата на L'oreal False Lash Wings Sculpt. И това е! Само слагам червило и съм готова.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара