Нови покупки #36

by - септември 09, 2016


Здравейте! Днешният пост с нови покупки ще бъде доста кратък. Напоследък не изпитвам нуждата да си купувам нищо козметично. Просто за момента смятам, че имам всичко необходимо и нищо не предизвиква интереса ми. А и планувам няколко по-големи покупки в следващите два месеца.
По-голямата част от нещата който ще спомена днес вече опитах и ще включа нещо като първи впечатления от тях. Дано да ви е интересно.

Bioderma Sensibio Eye Contour Gel
Кожата ми свикна с предишния околоочен крем който използвах и имах нуждата да го сменя с нов. До сега не съм ползвала Bioderma Sensibio Eye Contour Gel, но бях попадала на много положителни отзива за него и реших да си взема него. Кремът е с много лека консистенция, попива веднага и подхранва и омекотява кожата. Оказа се успешна покупка.

MAC Kinda Sexy Lipstick
Това червило искам след като го видях върху устните на Меги (линк към блога й). Това е първото ми червила на MAC с матов завършек и със сигурност няма да е последното. Много е комфортно за носене, макар да е матово се усеща кремообразно върху устните, не ги изсушава и е с добра трайност. А цветът Kinda Sexy е неутрален и е подходящ за всеки ден.

Aura Absolute Matte Velvet Feel Long Lasting Lip Cream #624 Last Goodbye
И за покупката на това течно червилото е виновна Меги. И отново, със сигурност бих си взела още цветове от матовите червила на Aura. Нанася се лесно, леко изсушаващо е (но с малко балсам за устни отгоре всичко е наред) и е трайно. Last Goodbye е неутрален цвят, който стои много естествено върху устните. Сякаш са си моите устни, но по-хубави.


Във Facebook страницата на блога (линк към нея) вече ви споделих за тези два продукта от новата колекция на Essence в есенни цветове. Ружът Satin Touch Blush си взех в цвят 30 Satin Love, който изглежда като страхотен неутрален цвят за есента. Червилото Matt Matt Matt Lipstick в цвят 08 It's A Statement е в цвят тъмно бордо и нямам търпение да го нося в комбинация с някой по-плътен шал.


Миналият месец лаковете на Essie бяха намалени, а ако четете блога редовно вече знаете, че това е любимата ми марка лакове. Взех си два цвята - Sand Tropez и Hiking Heels. Sand Tropez купувам за втори път. Това е един от любимите ми цветове на Essie. Hiking Heels е цвят от лятната колекция на марката за 2016 година. Той е оранжево-червен цвят и вече го видяхте в любимите ми продукти за месец август (линк към поста).

Това бяха всички мои покупки напоследък. По-малко са от обикновено, но пък съм доволна от всички тях.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара