Празни опаковки #28

by - септември 05, 2016


Здравейте! Реших да използвам почивния ден днес и да подготвя няколко поста за вас. Разбира се отне ми време да замисля за какво точно да пиша. Много удобно в този момент забелязах, че торбичката с празни опаковки е пълна и днес ще четете за изразходените от мен продукти през изминалия месец.



Beauty Blender Гъбка за нанасяне на грим
Тук трябва да благодаря на Жени (линк към блога й тук) заради която опитах чудото наречено Beauty blender. Гъбката нанася бързо и лесно фон дьо тен, коректор и пудра. Завършекът с нея е много естествен. Тази гъбка е в бял цвят и е предназначена за чувствителна кожа, защото не съдържа оцветители (подробно ревю може да прочетете тук). Макар по-високата си цена (около 30-35лв) се превърна в задължителен за мен продукт. Използвам я всеки ден. Дали ще си я купя отново? Да, преди време си купих много изгоден комплект от две гъбки този път в класическия розов цвят и съм запасена с Beauty blender за дълго време.

Catrice Glam & Doll False Lashes Mascara*
Това е първата спирала на марката, която пробвам и останах много приятно изненадана от нея. Формулата на спиралата е наситено черна. При нанасяне извива, разделя миглите и им придава обем. Понякога се размазваше леко. Повече за нея и снимка как изглеждат миглите ми с нея може да видите в този пост. Дали бих я купила? Да, защо не, но в момента имам нова любима спирала за която мисля да пиша повече скоро.

Avene Couvrance Concealer Pen*
Почти сигурна съм, че този коректор се предлага в два цвята, като аз го имам в по-тъмния. Този цвят обаче беше прекалено тъмен за мен, за да го нанасям под очите. През последния месец го използвах върху цялото лице вместо фон дьо тен. Имаше много естествен завършек, добро покритие и трайност. Дали бих го купила? По скоро не. Не успя да ме впечатли с нищо.

Essence Lights Of Orient Eyebrow Shaper #02 Oriental Beauty
Това е най-естествено седящият молив за вежди, който съм ползвала и съм много тъжна че свърши. Моливът беше част от лимитирана колекция на Essence и вече не може да се намери на стените на марката. Ядосвам се на себе си, че не си купих няколко бройки докато все още го имаше. Формулата му е мека и цветът е пигментиран. Освен това остава върху веждите цял ден. Дали бих го купила отново? Да, ако успея да го намеря.

Beauty Made Easy Матиращи листчета
Предпочитам да използвам матиращи листчета пред носни кърпички, защото листчетата абсорбират излишното омазняване без да премахват голяма част от грима ми (за разлика от носните кърпички). Тези на Beauty Made Easy са ми любими. Дали бих ги купила пак? Да.
 
I Love... Mango & Papaya Подхранващ крем за тяло
Този крем за тяло имаше приятен аромат, но много силен и парфюмен. Именно това беше причината да го ползвам рядко. Иначе при нанасяне бързо се абсорбираше от кожата и не оставяше мазни следи. След нанасяне кожата ми беше хидратирана и мека. Може би останалите варианти на крема за тяло не са с толкова силни аромати, но не бих бързала да ги купувам. Бих ли го купила пак? Не.

L'oreal Absolut Repair Lipidium Маска за коса
Забравих да включа тази маска в последните си няколко поста с любими продукти. А тя се превърна в любим продукт само след първите няколко ползвания. След използване оставяше косата ми мека и по-жизнена. Дали бих я купила пак? Да, определено, но преди това бих искала да опитам маските за коса на Macadamia.

Premier by Dead Sea Natural Aloe Vera Gel*
Използвах този алое вера гел след епилиране или плаж за успокояване на кожата в комбинация с термална вода. Успяваше да успокои кожата ми (най-вече след епилиране). Лично аз не го намерих за нещо специално и не бих го купила.

Bio Beaute by Nuxe Крем за ръце
Кремът имаше лека и бързо абсорбираща се формула. Ароматът му беше приятен и ненатрапчив. Не оставяше ръцете мазни. За съжаление не се оказа много подхранващ и за употреба през лятото когато кожата на ръцете ми не е суха беше чудесен, но не бих заложила на него през по-студените месеци. Бих ли го купила отново? Не.
 
Bio Beaute by Nuxe Гел-крем за тяло
За разлика от крема за ръце, този продукт за тяло много ми хареса. Отново има лека и бързо абсорбираща се формула. Ароматът му ми напомня лимонен десерт. Подхранва и омекотява кожата много добре. Дали бих си го купила пак? Да, определено.

Rhamnia Bynara Eye Contour Cream
Първоначално много харесах този крем за очи - хидратираше добре и кожата ми беше много мека. Но след като използвах около 3/4 от количеството крем забелязах, че кожата около очите ми е много суха. Явно кожата ми вече беше привикнала към крема и спрях да го използвам. Изразходих малкото останало количество от бурканчето като нанасях крема върху шията и деколтето. Дали бих го купила пак? По скоро не.

Това бяха всички изразходени продукти през август.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


*Продуктите са ми предоствени от представители на 
марките, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

0 коментара