Нови продукти от Bourjois #2

by - март 11, 2017



Здравейте! През последните месеци много от марките пуснаха нови продукти на пазара. Днес ще ви споделя впечатленията си от няколко нови продукта на една от любимите ми марки в дрогерията Bourjois.


Bourjois Healthy Mix Фон дьо тен
Количество: 30мл
Цена: около 25лв (до скоро можеше да се намери и намален на около 15лв)
Годност след отваряне: 12 месеца

Съвсем наскоро Bourjois пусна фон дьо тена Healthy Mix в нова опаковка и с нова подобрена формула. Ползвала съм фон дьо тена със старата формула и си спомням че много го харесвах заради естествени завършек, макар и да не остава цял ден на мястото си. За това и не се колебах дълго дали да опитам новото предложение.
Фон дьо тенът има много свеж аромат. Бих казала, че ароматът е идентичен с този на предишните Healthy Mix, но може и да се лъжа. Консистенцията му е течна и много лека. Прелива се лесно и бързо. Покривността му е средна и задължително ползвам коректор, за да скрия проблемните си зони и пъпчци. Много се радвам, че марката не е променила финишът на фон дьо тена - той е толкова естествен и натурален колкото го помня. Именно финишът ми харесва толкова и някак забравям, че при мен той не остава дълго на мястото. Някъде след 4 часа забелязвам Т-зоната си силно омазнена, но матиращите листчета ми идват на помощ. Към края на работния ден фон дьо тенът е изчезнал от носа и брадичката ми. Но както казах обожавам завършекът му и поне аз правя компромис с трайността (или по скоро липсата на такава).

Преди/след
Първоначално си взех цвят 53 Light Beige (с който съм на снимката), но се оказа тъмен за мен. За това си взех и 51 Light Vanilla и смесвайки двата заедно получавам правилния за мен цвят. Суочове върху ръкава може да видите малко по-надолу. Фон дьо тенът се предлага в 6 цвята.
Оценка: 4/5


Bourjois Sculpt Light Strobing Highlighter Озаряваща база*
Количество: 15мл
Цена: около 20лв
Годност след отваряне: 24 месеца

Озаряващите продукти без значение под каква форма обикновено избягвам защото първо кожата ми е склонна към омазняване и второ имам пори и белези които не искам да подчертавам допълнително. Не смятах, че е възможно тази база да ми допадне. Не я използвам всеки ден, а само когато нанасям дълготрайно матови фон дьо тени (като Revlon Colorstay например), за да придам на кожата си малко естествен блясък.

От ляво на дясно: Sculpt Light Strobing Highlighter , Healthy Mix Foundation 51 Light Vanilla & 53 Light Beige

Базата има лек парфюмен аромат. Разнася се лесно и равномерно, като преди да изсъхне напълно оставя кожата леко лепкава. Придава лек и естествен блясък на кожата. Частиците в нея са много фини. Не забелязвам да променя по някакъв начин трайността на нанесените продукти върху нея.
Оценка: 4/5
 

Bourjois Volume Reveal Спирала*
Количество: 7,5мл
Цена: около 24лв
Годност след отваряне: 6 месеца

Предишната спирала, която ми изпратиха от марката за проба, ме остави с не добри впечатления и нямах желание да отварям тази. Реших все пак да дам шанс на Volume Reveal и се оказа, че това е една много добра спирала. Четката й е силиконова, малка и гъвкава. По нея не остава много туш и не напластява миглите какъвто беше проблемът ми с предишната спирала на Bourjois. Volume Reveal удължава повече миглите отколкото им придава обем поне при мен. Освен това ги разделя и прави наситено черни. Не съм забелязала до сега да се размазва или рони ( а това се случваше с последните няколко спирали на различни марки които пробвах). По интересното при опаковката на тази спирала е, че от едната страна има увеличително огледало, което първоначално смятах за ненужно, но всъщност се оказа много удобно и ползвам винаги когато нанасям спирала. Предлага се и във водоустойчив вариант.
Оценка: 5/5





*Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители 
на марката, но мнението за тях е лично мое и не е повлияно от този факт. 
 

You May Also Like

10 коментара

  1. wow! Миглите ти изглеждат страхотно! Правя сравнение от първата снимка, на която нямаш спирала, и със спиралата! Просто разкошни!
    Много обичам, когато освен мнение се добавят и снимки с ефекта на продукта! Това е за мен пълно ревю <3

    ОтговорИзтриване
  2. И аз обожавам спиралата <33 Ако фдт-ните им бяха с розов подтон бих ги купувала ;дд Но уви не е така :( Страхотен пост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имайки кожа с жълт подтон пък бих казала, че цветовете им са по скоро с неутрален отколкото с жълт. Явно пълното щастие няма и за мен и за теб ;)

      Изтриване
  3. Много харесвам спиралите на Буржоа. Бих пробвала базата, особено с моята суха кожа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам да споделиш дали ти е харесала базата :)

      Изтриване
  4. И аз си взех Healthy Mix миналата седмица, но открих, че ужасно боядисва четките ми за фон дьо тен и не могат да се изперат с нищо. Супер разочарована съм и мисля директно да го хвърля, досега такова нещо не ми се е случвало с никой фдт, ти как го почистваш от четките? :))

    www.preslavasbeautydiary.blogspot.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз нанасям фон дьо тена с гъбка на Real Techniques. Иначе и нея и четките си пера най-често с шампоан и успявам да сваля всичко от тях.

      Изтриване
  5. Това е любимата ми спирала <3 Ефектът, който постигам с нея е страхотен обем, дължина и разресване. Рядко миглите ми изглеждат толкова добре! Горещо препоръчвам. Една от топ 5 за мен :)

    ОтговорИзтриване
  6. Миглите изглеждат чудесно. Може би след това ревю и аз бих пробвала спиралата. :)

    ОтговорИзтриване