Ревю: Colourpop Ultra Satin Lip & Lippie Stix

by - март 20, 2017


Здравейте! Днешният пост пристига при вас заради любезното съдействие на прекрасната Меги. Тя ми подари тези три продукта на марката Colourpop за рождения ден. Цветовете си ги бях избрала сама преди месеци, но тя ме забаламоса, че имало проблем с плащането и не сме успели да ги поръчаме. След това съвсем забравих за тях и останах много изненадана когато тя ми подаде торбичката в която бяха те. Благодаря ти Меги :)


Colourpop е американска марка. Продуктите им се предлагат единствено на официалния им сайт (доколкото знам аз) и отскоро предлагат доставка и до България. Сумата за доставка не е фиксирана, а зависи от това колко и какво поръчвате.

 
Colourpop Ultra Satin Lip Echo Park
Количество: 3,2гр
Цена:  6$ 

Беше ми много трудно да се избера цвят от серията, защото разнообразието е много голямо. Знаех че искам нещо което мога да нося всеки ден (и двата цвята Lippie Stix пак са избрани със същия замисъл). Echo Park е прасковен неутрален цвят със сатенен финиш. Червилото е много комфортно за носене, не подчертава линиите по устните и не ги изсушава. Първоначално се усеща много мокро върху устните, но само след няколко минути изсъхва. Оставя следи върху чашата и след хапване трябва да се поднови, но въпреки това съм доволна от трайността му.
Единствената ми забележка е, че холограмният надпис се изтри ужасно бързо. Не знам дали мина и седмица откакто го имах и повечето букви бяха изчезнали. Въпреки това бих си взела още цветове от серията.
Оценка: 5/5
 

Colourpop Lippie Stix Aquarius & Cookie
Количество: 1гр
Цена:  5$
Отново много трудно си избрах цвят, защото се предлагат в много цветове и с различни финиши - матов, сатенен и с лек блясък. Опаковката им много ми допада. Направена е от бяла пластмаса и отново има холограмен надпис с името на марката и продукта. За съжаление и при Lippie Stix надписът започна да се изтрива, макар и след доста повече време. В долния си край са оцветени с цвета на червилото и имат стикерче с името и финиша на цвета. Имат сладникав аромат на карамелени бонбони.
Цветовете  на които се спрях са Aquarius (creme) и Cookie (matte). Aquarius е леко розовеещ нюд. Cookie е бежов нюд, който макар  и да изглежда доста светъл не прави устните ми мъртвешко бледи. Макар да са с различен финиш се усещат еднакво кремообразни при нанасяне върху устните, не са сухи и не подчертават линиите. Aquarius е с лек бляскав финиш, а Cookie е по скоро със сатенен отколкото пълен мат. Предвид кремообразната си формула останах много приятно изненадана колко дълго остават върху устните ми.
Оценка: 5/5

От ляво на дясно: Colourpop Lippie Stix Cookie & Aquarius, Ultra Lip Stain Echo Park

От ляво на дясно: Colourpop Lippie Stix Cookie & Aquarius, Ultra Lip Stain Echo Park

Въпреки, че надписите върху опаковките се изтриват много бързо, давам максимална оценка на продуктите за устни на Colourpop, защото са много комфортни за носене, имат приятна формула, огромно разнообразие от цветове и са на достъпни цени (ако не включваме цената за доставка). Определено бих опитала и други техни продукти.

You May Also Like

3 коментара

  1. Много са красиви! <3
    Толкова да съм изчела за тези червила, на много места пишеше, че не са комфортни и изсушат устните и спрях да ги мисля, ама сега след твоето ревю (защото ужасно много вярвам на преценката ти) пак ще ги сънувам :Д
    Малко ме дразни това със сумата за пратката, малко излиза по-скъпа доставката, отколкото самите продукти :( Ноооо ще се поглезя някой ден хахахах

    ОтговорИзтриване
  2. Ще е хубаво да се направи група за поръчки,ако има желаещи?

    ОтговорИзтриване
  3. Мнооого красиви червила! Въпреки че нюансите са близки, според мен този от най-дясната снимка е най-красив.. :)

    ОтговорИзтриване