Goox Box Февруари 2017

by - март 05, 2017


Здравейте! Позакъснях със снимането и писането на този пост и предполагам че тези от вас който се интересуват какво се крие всеки месец в кутиите Good Box вече са видели съдържанието й. Но все пак реших и аз да напиша няколко реда и да ви споделя мнението си за февруарското издание.


Ето какво има в нея:

Tran Quini напитка за релаксация (оригинален размер; 1бр - 2,50лв)
Много вкусна и не прекалено сладка газирана напитка с приятен аромат на боровинки. 

Соленки с лимец от Родопите (оригинален размер; 100гр - 1,60лв)
Произведени са от едрозърнест лимец от Родопите и са добавени слънчогледови и тиквени семки. Много са вкусни. Не са прекалено солени дори за моя вкус. Определено бих си ги купила ако ги видя някъде.

Quin Bite Сурово барче с лешник (оригинален размер; 1бр - 1,69лв)
Хапвала съм това барче и преди и много ми харесва. Много се зарадвах като го видях в кутията. Вкусът му много наподобява този на течен шоколад но без да е прекалено сладък.

Shoti Maa Аювердични чайове (2 пакетчета; 1 опаковка с 16 пакетчета - 6,95лв)
В кутията са включени два различни варианта на чайове на марката, но всички включват различни комбинации от билки и подправки. Не съм пробвала чайовете на Shoti Maa, но с удоволствие ще си изпия тези двата.

Lactoflor Natural Fibers  ( 2 пакетчета; 1 пакетче - 1,05лв; 1 кутия с 15 пакетчета - 15,80лв)
Това пакетче представлява хранителна добавка с високо съдържание на фибри. Препоръчва се консумирането на едно пакетче дневно за възрастни, като съдържанието му може да се разтвори във вода или да се добави към храна. Пробвах по втория начин и самият прах няма вкус и не променя вкуса на храната. Трябва да има много и полезни действие върху организма - изчистване от токсини, подобряване на чревната флора, подпомагане абсорбирането на калций, подпомагане поддържането на нормално тегло.


Treets Лосион за тяло (оригинален размер 50мл; 50мл - 5,20лв; 250мл - 21,30лв)
Това е лосион за тяло който аз веднага ще преквалифицирам в крем за ръце. Има много лека формула, която попива бързо в кожата без да оставя мазни следи. Освен това има много лек цитрусов аромат. От едно ползване много ми допадна. 

Healthy Oils Масло от ядка на праскова (оригинален размер 20мл; 20мл - 8,50лв; 100мл - 12,50лв)
Докато продължавам да си поръчвам Good Box не мисля, че ще имам нуждата да си купувам каквото и да е масло. В почти всяка кутия включват по едно масло. Аз обикновено ги използвам вечер вместо или преди нощния си крем. 

Lavera Ре-енергизиращ нощен крем (саше 1мл; 50мл - 28,20лв)
От марката определят този крем като енергийна бомба за кожата през нощта. Обещава да хидратира и подобри еластичността на кожата, да подпомогне естествените процеси на регенериране и ревитализиране на кожата и да се бори с преждевременното стареене на кожата. Определено предизвика интереса ми и ще го пробвам още тази вечер.

Taoasis Етерично масло сладък портокал  (оригинален размер; 10мл -13,90лв)
Това е етерично масло от сладък портокал, което има много и различни приложения описани в придружаващата кутията листовка, но аз честно нямам идея как бих могла да го пробвам. Вана и ароматна лампа нямам, не си правя домашна козметика и готвя рядко. Ще продължавам да му търся приложение. Иначе има много приятен портокалов аромат който много ми допада.

Този месец не съм особено доволна от съдържанието на кутията. Не за първи път екипът на Good Box включва подобни продукти в кутия, но този път останах леко разочарована. Може да реша и да пропусна следващото издание.

Вие какво мислите за февруарската кутия?

You May Also Like

0 коментара