Make Up For Ever Artistic Essentials Make Up Favorites

by - февруари 25, 2017


Здравейте! За днес съм ви подготвила ревю на няколко мини продукта на марката Make Up For Ever, който купих като сет около коледните празници от магазин Sephora. Към днешна дата сетът е изчерпан и не може да се намери, но пък голяма част от продуктите се предлагат в размер удобен при пътуване, ако случайно искате да опитате някой продукт, но не сте сигурни дали бихте искали да го вземете в пълноразмерен вариант.



Make Up For Ever Step 1 Hydrating Primer (5мл)
Имайки комбинирана кожа обикновено винаги залагам на матиращи бази за грим за това не знам до колко мнението ми за тази база би ви било полезно ако сте със суха кожа и търсите хидратираща основа. Hydrating primer е с много лека консистенция, която при нанасяне попива буквално за секунди в кожата. При допир след нанасянето й, кожата се усеща по-гладка и с по-равна повърхност, но е далеч от кадифеното усещане което оставят доста матиращи бази. Върху базата всеки фон дьо тен се нанася много лесно и ми е необходимо по-малко количество продукт от обикновено. Останах много приятно изненадана от факта, че базата не утежнява кожата ми и не я омазнява допълнително. Но в никакъв случай не бих казала, че с нея грима ми издържа повече. Определено не е продукт за моята кожа, но все пак се радвам, че я опитах защото съм чувала положителни коментари за нея. Ако като мен сте с мазна кожа бих ви препоръчала матиращата база от серията. 


Make Up For Ever HD Microfinish Powder (1гр)
Пудрата е с бял цвят и е много фино смляна. Стига да не се прекали с нанесеното количество не оставя бели следи върху кожата. След нанасяне кожата изглежда много по-гладка и някои от порите са запълнени. Въобще след нея кожата изглежда по-безупречна. За съжаление няма кой знае какви матиращи свойства и след няколко часа забелязвам известно омазняване в Т-зоната. Въпреки че се налага да използвам матиращи листчета по често от обикновено, предпочитам тази пудра пред други защото прави кожата по-близка до перфектната.


Make Up For Ever Aqua XL Eye Pencil (0.8гр)
За серията Aqua XL Eye Pencil съм попадала само на положителни мнения и очаквах някакъв страхотен молив за очи, но според мен това е съвсем обикновен такъв. Имам го в цвят #M10 който е в черен цвят. Не е най-наситено черния молив на който съм попадала. Формулата му е мека и гелообразна и се нанася много лесно. След нанасяне не изсъхва веднага, което дава достатъчно време, за да се разнесе за по-опушен ефект. Но нанесен във водната линия сякаш изсъхва веднага. Във водната линия остава няколко часа, а нанесен върху клепача - почти през целия ден. 


Make Up For Ever Artist Plexi-Gloss #400 (3ml)
Глосът е в цвят #400 - червен цвят с фини блестящи частички. Определено не е нещо което сама бих си избрала като цвят. Формулата му е някак по-гъста и се разнася малко по-трудно от други глосове. Не усещам аромат или вкус. Глосът е малко лепкав, но лепкавото усещане не е неприятно, а и именно заради него остава върху устните за дълго. Много е комфортен за носене, защото с него устните се усещат много меки и гладки.



Make Up For Ever Excessive Lash Mascara (2,5мл)
От самото начало спиралата беше с доста по-суха формула от обикновено. Не знам дали това е характерно за Excessive Lash или аз съм попаднала на бройка със суха формула. Четката на спиралата е малка и по нея не остава прекалено много туш. При нанасяне прави миглите наситено черни, разделя ги добре и им придава повече дължина отколкото обем. Не се размазва или рони, което ми се случва често с други спирали напоследък. Вечер се сваля много лесно.



Всички продукти включени в сета ми допаднаха, но от някой очаквах повече и не мога да кажа, че съм напълно удовлетворена. Ще ги ползвам с удоволствие, но не бих бързала да ги купувам отново щом свършат. Със сигурност пудрата HD Microfinish се превърна в мой любимец и успя да изпъкне на фона на останалите продукти.  

You May Also Like

1 коментара

  1. Моливът за очи наистина ли е добър за опушен ефект? Понякога, за ежедневен грим, търся точно такъв лек опушен ефект. Получавам чудесен ефект обаче след няколко часа върху подвижната част на клепача се е отбелязал моливът, което не е никак приятно. Имате ли впечатление дали с този молив се получава същото?

    ОтговорИзтриване