Ревю: Urban Decay All Nighter Foundation

by - февруари 05, 2017



Здравейте! От доста време се каня да напиша ревю за този фон дьо тен, но все не ми оставаше достатъчно време. Съвсем скоро Urban Decay ще започне да предлага продуктите си и у нас (официалната дата е 18.02.2017) и реших, че това е основателна причина да седна и да напиша мнението си за него.

Urban Decay All Nighter Foundation
Количество: 30мл
Цена: около 37 евро
Годност след отваряне: 6 месеца

Urban Decay обещават All Nighter Foundation да бъде високо покривен фон дьо тен с три пъти повече пигмент от други фон дьо тени на марката, водоустойчива и дълготрайна формула и модерен матов финиш. Предлага се в голямо разнообразие от цветове и подтонове. Цветовете с .0 са с жълт подтон, с .5 с розов и .25 с неутрален.



Ще започна ревюто на този продукт отзад напред, надявам се няма да има недоволни :)

Имайки склонна към омазняване кожа винаги съм предпочитала по-покривните и по-трайни формули на фон дьо тени макар те да имат някои свои недостатъци (обикновено). All Nighter Foundation на Urban Decay е силно покривен фон дьо тен, ама наистина покривен. Успява да прикрие всичко - белези от акне, неравен тен, активни пъпчици, всичко. Всеки път когато го използвам оставам изумена че успява да скрие всички несъвършенства по кожата ми. Необходимо ми е количеството от една помпичка, за да го нанеса върху цялото си лице /с други фон дьо тени ми трябват около две помпички/, което автоматично прави продукта икономичен в моите очи. Не изсъхва бързо след нанасяне което дава достатъчно време, за да се прелее добре.  Формулата му е кремообразна и лека и не се усеща върху кожата - а това са все неща които не са характерни за високо покривните продукти. Определено останах много приятно изненадана.
Финишът му е почти матов, но оставя и кожата леко озарена. Липсва пудреното усещане върху кожата щом фон дьо тенът изсъхне. Както повечето дълготрайни и матови продукти и All Nighter може да подчертае порите по лицето. При мен нанасянето на база преди фон дьо тена не даде желания резултат - порите са по-видими, а финишът не е толкова естествен. Разбира се може да не съм нанасяла подходящите бази. Ако съм с фон дьо тена повече от 10 часа започва да се впива в гънките около носа ми и мимическата бръчка на челото ми. Освен това започва да се събира и отделя основно в Т-зоната.


Както споменах вече, фон дьо тенът не се разбира добре с базите които имам в момента (Smashbox Photofinish и Make Up For Ever Step 1 Mattifying Primer), както и с някои пудри. Избягвам да нанасям пудра върху цялото лице когато съм с него.  Нанасям съвсем леко в Т-зоната. След около 6 часа забелязвам леко омазняване, което попивам с матиращо листче. Наистина очаквах фон дьо тена да бъде още по-дълготраен, предвид обещанията на марката.



Цветът 4.0 е със силно изразен жълт подтон. Винаги ми е било трудно да открия такъв и се радвам че най-после успях. Но както всичко споделят в ревютата си за фон дьо тена - той оксидира и цветът му става по-тъмен докато се нанася върху кожата. За това ако решите да го пробвате си изберете по-светъл цвят от обикновено.
И накрая съвсем накратко ще спомена нещо и за опаковката. Гледайки снимки онлайн на продукта очаквах метална опаковка, но какъвто беше случай и с ружа After Glow, опаковката се оказа пластмасова. Сигурно вече сте видели на снимките, че фон дьо тена е с помпичка, което винаги е огромен плюс за мен. Харесва ми това и че мога да видя колко продукт има в шишенцето през прозорчето с логото на марката.

От ляво без фон дьо тен, отдясно с Urban Decay All Nighter


Оценка: 2,5/5
Очаквах един наистина дълготраен фон дьо тен, за съжаление именно трайността му ме разочарова. Но харесвам покривността му и това колко леко се усеща върху кожата. Останах разочарована от него и не бих си го взела отново.

Други продукти на Urban Decay за които може да прочетете ревюта:

You May Also Like

2 коментара

  1. Ако търсите наистина покривен и дълготраен фон дьо тен опитайте Dermacol Make- Up Cover и няма да съжалявате! Преди време го използвах и бях изключително доволна. Справя се отлично, когато е необходимо покритието да бъде по-плътно. Единствения недостатък според мен е, че не е подходящ за горещите летни месеци.

    ОтговорИзтриване