Aura Absolute Matte Velvet Feel Long Lasting Lip Cream 602 & 624

by - февруари 17, 2017


Матовите устни остават актуални и този сезон и все повече марки започнаха да предлагат своя версия на матовото червило. Днес ще ви споделя мнението си за два цвята от серията Absolute Matte Velvet Feel на Aura. 
Сръбската марка Aura се предлага от сравнително скоро на нашия пазар. Марката е дрогерийна и предлага голямо разнообразие от продукти и често пускат колекции с актуални предложения. Не съм пробвала много техни продукти, но със сигурност бих ви препоръчала течните им червила. Защо? Може да прочетете по-надолу.

Aura Absolute Matte Velvet Feel Long Lasting Lip Cream
Количество: 7мл
Цена: около 8-9лв
Годност след отваряне: 24 месеца

Червилата са в пластмасови прозрачни опаковки, което е чудесно особено ако имате повече цветове от серията, защото много лесно може да се ориентирате кой цвят търсите. Имат лек сладникав аромат, който не се усеща веднъж щом се нанесат върху устните. Апликаторът им е напълно стандартен. Удобен е за нанасяне и не взима прекалено много продукт.
 

Имам два цвята от серията - 624 Last Goodbye & 604 Ring a Bell. Първият е розово бежов нюд, а вторият - убито розов цвят. Формулата им е много лека и усеща кадифена нанесена върху устните. Като консистенция са по-течни от други матови червила. Трябва им малко повече време (около 3-4 минути) за да изсъхнат и да станат напълно матови. Трайността им много ме впечатли. Дори по-светлия цвят остава за дълго върху устните и не изчезва след хапване или пийване. Комфортни са за носене и не изсушават прекалено много устните ми. Ако все пак усетя някакво изсушаване нанасям малко от любимия ми балсам на Himalaya.


От ляво на дясно: Last Goodbye, Ring a Bell

Оценка: 4,5/5
От суочове върху ръката, както и от някои речюта за по-тъмните цветове от серията останах с впечатленията, че тъмните и ярките цветове не са така добре пигментирани и може да стоят на петна. Тъй като съм пробвала единствено светлите цветове бих ви препоръчала, ако решите да пробвате серията да заложите на такива цветове. Иначе червилата са страхотни и на достъпна цена.

You May Also Like

5 коментара

  1. И аз като Снежи, казвам същото. :D Имам точно тези два цвята, даже 624 трябва да се поднови. :D

    ОтговорИзтриване
  2. В кои магазини може да се намери марката?

    ОтговорИзтриване
  3. Много симпатични нюанси, въпреки че аз рядко използвам такива. Смятам, че бежовите и кафевите червила правят зъбите да изглеждат по-тъмни, което за мен определено не е търсен ефект!

    ОтговорИзтриване