Празни опаковки #31

by - февруари 12, 2017



Позабравих през последните 2-3 месеца да ви покажа продуктите които успях да изразходя, но преливащото кошче ме подсети. Предупреждавам ви, че днешният пост е доста дългичък и има доста за четене .


Lóreal Mythic Oil Шампоан за тънка коса
Шампоанът имаше много приятен аромат. Беше ми необходимо по-голямо количество от него за да измия косата си. Формулата му е обогатена с маска които да подхранят косата. Измива добре без да изсушава косъма или скалпа. В момента привършвам още една опаковка от него. Дали бих си го взела отново? Да.

Lóreal Mythic Oil Олио за коса (ревю)
Олиото за коса отново има много приятен аромат. Много е икономично и тази опаковка от 125мл ми стигна за почти 2 години редовна употреба. Самото олио е много леко и не утежнява или омазнява косата. Използвала съм го както върху мокра, така и върху суха коса и никога след употребата му, косата ми не е ставала на клечки. След нанасяне косата ми е по-мека и гладка. Дали бих го купила отново? Да, но искам преди това да опитам и подобни продукти на други марки.

Yves Rocher Балсам за възстановяване с жожоба
И този продукт за коса имаше много приятен аромат, но само толкова. Не успяваше да омекоти или подхрани косата ми, нито пък да улесни разресването й. Дали бих го купила отново? Не.
 

Ексфолиант за тяло
Първо искам да се извиня за начина по който изглежда опаковката, но моя милост реши че може да подсуши бурканчето с кърпа и етикета остана по кърпата. Иначе ексфолианта беше достатъчно груб, за да усещам ексфолиращ ефект, но не прекалено за да бъде неприятна употребата му. В състава му има много масла, който след употребата оставят кожата много мека. Нямам идея от къде мога да си го купя, но ако го видя бих си го взела.

Yves Rocher Балсам за тяло с мандарина, лимон и кедър*
Това е продукт за тяло който според мен би се харесал много на тези от вас с по-суха кожа. Формулата му е много богата и гъста, трябва малко повече време, за да се разнесе добре но кожата след това е много мека и подхранена. Има много интересен и различен аромат. Дали бих си го взела отново? Да, но през по-студените месеци защото иначе би ми идвал прекалено тежък.

Alverde Масло за тяло с роза
Това масло за тяло беше част от лимитирана колекция, която вече не може да се намери. Формулата му беше лека, абсорбираше се бързо и оставяше кожата мека. Това което не ми допадна беше ароматът му - много силен и нетипичен на роза. Дали бих си го взела отново? Точно този аромат не, но много харесвам варианта на маслото с макадамия и масло от ший.
 

Lush Boom! Паста за зъби под формата на таблетки
Дълго време се колебаех дали да включа този продукт, защото не е категория която показвам в блога си. Това е паста за зъби под формата на таблетки наподобяващи малки парацетамолчета. Една таблетка се схрусква и се образува пяна и от там нататък измиването на зъбите става по-добре познатата на всички ни процедура. Предлагат се различни видове, но аз избрах този защото таблетките бяха с черен цвят. Пастата за зъби е подходяща за използване при проблеми с венците. Нямам проблем с венците и няма как да кажа дали помага или не. Имаше вкус на кока кола, който в началото ми беше доста неприятен, но постепенно привикнах към него. Дали бих си я взела отново? По скоро не. Не видях нищо впечатляващо в продукта освен това че е на таблетки.
 

Морава Балсам за устни
Това беше един не лош балсам за устни който обаче не успя да ме впечатли и не бих го взела отново. Предпочитам по-сухите балсами за устни който не оставят устните мазни. Този не беше такъв. Успяваше да ги омекоти и подхрани, но не е моят балсам.
 

Bio Beaute by Nuxe Изглаждащ лосион с червена боровинка
Това е лосион/тоник който обещава да изравни тена на кожата, да изглади повърхността й и да намали размера на порите. До тук звучи чудесно и купувайки този продукт се надявах да ми хареса. За съжаление това не стана. Забелязвам леко избистряне на тена и усещах кожата си малко по-гладка след използването му, но търся продукт чиито резултати да са по-силно забележими. Дали бих го купила отново? Не.

Alteya Organics Розова вода
Бях доста скептична относно флоралните води и не смятах че биха били нещо което би ми харесало и бих включила в грижата за кожата си. Всъщност ми допадат като стъпка - освежават кожата и й дават малко допълнителна хидратация. В зависимост от вида на водата, допълнително действие е различно. Розовата вода например има избистрящ тена ефект. Дали бих я купила отново? Да, но няма да е скоро защото покрай кутиите Good Box се запасих с няколко различни флорални води.

A for Avocado Авокадово масло
Маслата за лице са продукти които използвам сравнително отскоро в грижата си за кожата. Винаги съм смятала че нанасяйки масло, склонната ми към омазняване кожа би започнала да отделя себум по-бързо и в по-големи количества. Оказа се че това не е точно така, дори напротив - кожата ми е по-балансирана след употреба на масло. Използвах авокадовото масло като част от нощната си грижа и сутрин се будех с мека кожа без излишно омазняване дори в Т-зоната. Конкретно това масло има много приложения според производителя - освен върху кожата може да се използва и като маска за коса, но аз го използвах само върху лицето. Дали бих си взела втора опаковка?. Хареса ми и бих го взела отново.

Natural Cosmetic Озаряващ елексир с арган и макадамия
Този продукт ме остави със смесени чувства. Консистенцията му не беше като на масло, по скоро беше гелообразна. След нанасяне оставяше кожата лепкава, но след като попие напълно това лепкаво усещане изчезваше. Не забелязах никакъв озаряващ ефект. Дали бих го купила отново? По скоро не.

Bioderma Sensibio Eye Gel
Един напълно стандартен крем за очи. Подхранва и омекотява кожата, но до там. Не ме разбирайте погрешно - кремът не е никак лош, но може би аз имах по-големи очаквания към него и накрая останах разочарована. Дали бих го купила отново? Не бих го взела отново, защото нещо в него ми липсваше.

Bio Beaute by Nuxe Нежен ексфолиант
Ако сте почитатели на нежното ексфолиране на кожата този продукт може много да ви допадне. Има интересна консистенция наподобяваща масло. Нанася се върху суха кожа и се масажира, след това се добавя малко вода и продукта става като емулсия. Частиците в него са по-едри, но много нежни. След използване кожата е мека и с по-гладка повърхност. Аз обаче предпочитам по-грубите ексфолианти и този продукт не успя да ме впечатли. Дали бих го купила отново? Не.


Повечето грим продукти които успях да изхабя бяха част от последното предизвикателство Project Pan което си отправих (линк).

Lóreal Infallible 24H Matte Фон дьо тен #11 Vanilla (ревю)
Харесвам фон дьо тените от серията Infallible 24H Matte на Loreal. Цветът който използвам е 20 Sand, но той е подходящ за мен през лятото когато имам мъничко тен и не мога да използвам през останалата част от годината. Реших да опитам по-светлия 11 Vanilla, но пък той се оказа доста розов за мен. Изразходих го смесвайки го с други фон дьо тени. Харесвам фон дьо тена, но не бих правила грешката да си взимам друг цвят от 20 Sand втори път.

Essence Forbidden Volume Спирала
Това не е обикновена спирала, а такава която играе ролята нa топ и трябва да се нанася върху друга спирала. Обещава да направи миглите още по-обемни. Така и не видях някаква разлика използвайки я върху друга спирала. Изразходих я нанасяйки я самостоятелно. Не успя да постигне ефекта на изкуствени мигли без значение дали използвах само нея или я комбинирах с друга спирала. Дали бих я купила отново? Не.

Max Factor False Lash Voluptuous Спирала* (ревю)
Тази четка има огромна четка и ми отне доста време, за да свикна с нея и да не омазвам целия си клепач докато я нанасям. Забелязвам че тенденцията е марките да предлагат спирали с все по-интересни и странни четки, но лично аз предпочитам тези със стандартните и скучни такива. Оставяйки четката на страна, спиралата не се успя да ме спечели. Формулата й правеше миглите наситено черни. При нанасяне им придаваше обем и ги подчертаваше, но не успява да ги подреди. Може аз да не съм използвала четката по-правилния начин. Освен това при мен се размазваше. Дали бих я купила отново? Не.

Too Faced Primed & Poreless База за грим (ревю)
Тази база за грим взех с огромно желание, но не успя да ме впечатли. След използване оставяше кожата с онова приятено кадифено усещане при допир. Улесняваше нанасянето на други продукти върху нея. Увеличваше трайността на грима макар и с малко. Поне при мен не успя да прикрие порите. Дали бих я купила отново? Не.
 
Bell Hypoallergenic Очна линия* (ревю)
Използвам очна линия много рядко. Предпочитам вместо нея размазан молив за очи или преляти сенки за по-опушен ефект. Очната линия на Bell беше удобна за нанасяне и с много наситен черен цвят. От марката я определят като полуперманентна и наистина остава върху клепача цял ден без да се размазва. Дали бих я купила отново? Не, както споменaх много рядко нанасям очна линия.

Essence Lights Of The Orient Eyebrow Shaper #02 Oriental Beauty
Много любим молив за вежди част от лимитирана колекция на Essence. Остана ми само още един след като успях да се запася с няколко бройки. Ще трябва да му търся заместник, щом изразходя и него. Моливът е мек и траен, цвета стои много естествено. Ако имате предложения за моливи за вежди моля използвайте полето за коментари накрая на поста.

Rimmel Exaggerate Lip Liner #063 Eastend Snob
Много харесвам този молив. За съжаление само този цвят от серията не се предлага у нас, но веднага щом го видя някъде онлайн ще си го купя. Моливът е автоматичен, много е мек и пигментиран. Използвах го най-често самостоятелно върху целите устните и мога да кажа че е много дълготраен. Eastend Snob е универсален пепеляво розов цвят който си отива с почти всеки грим. Много харесвам и неутралния цвят от серията #030 Natural (ревю).  


Lilly Маслен лакочистител
Любим лакочистител на много дами и на мен също. Премахва лака много бързо и лесно без да изсушава нокътната плочка или кожичките. Това е поредната ми изхабена опаковка от него. В момента използвам друг лакочистител и щом го изхабя веднага пак ще си взема масления на Лили.

Velnea Тампони за сваляне на лак*
На практика звучи много като удобен и лесен начин за сваляне на лака, но реално не е точно така. Самите тампончета са много тънки, чак прозрачни, а лакочистителя в който са напоени сваля лака много трудно. Не бих си взела този продукт втори път.

Sally Hansen Hard As Nails Заздравител*
Този заздравител много ми хареса - правеше ноктите ми по-здрави и спираше разслояването им. След като изразходих около половината количество в шишенцето се сгъсти и стана неизползваем. Започнах да добавям разредител, което позволи да го използвам още няколко пъти. След това заздравителят започна да съхне много бавно. Не бих го взела втори път, защото няма как да изразходя цялото количество в шишенцето. А и има други заздравители които искам да пробвам.

Rimmel Salon Pro 237 Soul Session Лак за нокти
Количеството лак останало е шишенцето няма как да достигна с четката. За това броя този продукт за изразходен. Soul Session  е пепеляв неутрален цвят. Самостоятелно има задоволителен блясък, но винаги нанасях топ лак върху него, за да го направя по-траен. Бих го купила отново, но знаейки колко много лакове за нокти имам не смятам че ще усетя липсата му.

Sally Hansen Insta-Dri Топ лак
И с този продукт се разделям защото се сгъсти. В началото добавянето на разредител спасяваше положението, но в момента е толкова гъст, че колкото и разредител да добавям не мога да оправя консистенцията му. Иначе топ лакът не беше кой знае какво предвид цената му. В началото когато започнах да го използвах напукваше цвета, но след това този дефект изчезна. Така и не установих причината за напукването. Не бих го купила отново.

 

Apivita Маски за лице 
Напоследък съм по-редовна в използването на маски и факта, че в този пост има цели 4 (макар и в малки размери) го доказва. Почистващите маски с глина на Apivita са едни от любимите ми и съм сигурна че отново ще си взема тази със сива или розова глина. Маските с портокал и лавандула ми допаднаха, но не успяха да ме впечатлят, за да искам да си ги взема отново.

Montagne Jeunesse / 7Th Heaven Маска за лице с алое вера, иглика и хамамелис
Откакто открих маските на Apivita забравих за тези на Montagne Jeunesse или 7th Heaven както е новото им име. Маската с алое вера, иглика и хамамелис трябва да почисти лицето и да помогне в борбата с акнето. Количеството в това саше ми стигна за две употреби, като след всяко нанасяне усещах кожата си суха и опъната. Именно поради тази причина не бих ползвала маската отново.

Urtekram Лосион за тяло с кокос
Много приятен за нанасяне лосион, който попи бързо в кожата и я остави много мека. Ароматът му наподобява този на десерт и не беше прекалено силен. Честно ако нямах 4-5 лосиона веднага бих си го взела в реален размер. 

Bio Earth Day by Day Purifying Gel
Не обичам да бъда негативна, но този продукт е доста кофти. На опаковката всичко написано звучи чудесно - лек гел който е предназначен за проблемна кожа и трябва да и помогне в борбата срещу несъвършенствата. Гелът наистина се усеща много лек, но оставя кожата толкова лепкава, че веднага след нанасянето му искам да го измия от лицето си. Не бих го купила в реален размер.

Lavera Озаряващ околоочен крем
Този крем няма никакви подхранващи или хидратиращи свойства, но пък наистина забелязах озаряващ ефект докато го използвах.Предполагам ако бихте могли да комбинирате крема на Lavera с друг по-подхранващ и така да получите всичко, но озаряването в зоната около очите не е търсено от мен. Не бих го купила в реален размер.

Emma Hardie Amazing Face Vit C Daily Serum
Използвах този серум сутрин и вечер в продължение на две седмици. Допадна ми като усещане върху кожата. За краткото време в което го ползвах не забелязах някакъв ефект и не съм сигурна дали бих си го взела в реален размер предвид високата му цена (около 50 евро) въпреки че продукта ми хареса.

Yves Rocher Nutritive Vegetal Cream
Много приятен и лек крем, който попиваше бързо в кожата ми. Не забелязах да омазнява кожата ми допълнително през деня, но все пак количеството в сашето ми стигна за около 2-3 ползвания. Не беше лош продукт, но не предизвика интерес в мен и надали бих го купила в реален размер.

Yves Rocher Serum Vegetal Cream
За разлика от горното кремче на Yves Rocher, това беше доста по-тежко, но пък е предназначен и за по-възрастна кожа. Не ме впечатли по-никакъв начин и не бих го взела в реален размер.

Това бяха всички продукти които изразходих през последните няколко месеца. Надявам се този пост ви е бил интересен за четене.



*Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители 
на марките, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

5 коментара

  1. Балсам за тяло с аромат на чедър?! Чедър е сирене все пак, доколкото знам точно този лосион не е с никакъв чедър, а с босилек.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Грешката е моя :) Веднага ще поправя. Лосионът не е с босилек, а с кедър :)

      Изтриване
  2. Момичеее, много неща си изразходила. Браво! Мотивираш ме <333

    ОтговорИзтриване
  3. Като молив за вежди бих препоръчала Micro brow на NYX - има доста цветове, страхотно качество е и се води dupe за brow wiz на Anastasia Beverly Hills :)
    А молива на Rimmel го има в feelunique и lookfantastic, не знам дали точно твоя цвят го има,но все пак си струва да се провери.

    ОтговорИзтриване
  4. Ехаа аз толкова неща не мога да изразходя и за 5 месеца! :D Браво!

    ОтговорИзтриване