Ревю: MAC Teddy Молив за очи

by - август 22, 2016


Здравейте! В тийнейджърските си години когато започнах да се гримирам използвах черен молив и то много. Нанасях го върху долните и горните миглите, очертавах и вътрешната част на окото. Рядко показвам снимки от онзи ми период, защото от толкова много черно, очите ми все едно ги няма. Към днешна дата рядко използвам моливи в ежедневието си без значение цвета. Но откакто си купих Teddy на MAC той се превърна в задължителен за мен продукт и днес ще ви споделя мнението си за него.


MAC Eye Khol Teddy
Количество: 1,36гр
Цена: около 31лв
Годност след отваряне: не е отбелязано върху опаковката
Състав: Hydrogenated Coco-Glycerids, Triethylhexanoin, Beeswax (Cera Alba) Cire D'Abeille, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Dipentaerythrityl Hexanydroxystearate (Hexastearate) Hexarosinate, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cera Carnauba/Cire de Carnauba, Polymethyl Methacrylate, Ozokerite, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Citric Acid 

За опаковката няма какво да кажа - напълно стандартна за молив за очи. За съжаление моливът не е автоматичен и трябва да се остри. Лично аз нямам затруднения с остренето му. Използвам съвсем обикновена евтина острилка на Golden Rose.


Teddy е топъл кафяв цвят с фини златисти частици които му придават бронзов оттенък. Точно тези частици правят цветът толкова различен от обикновените кафяви моливи. Ако минавате покрай магазин на марката суочнете моливът, за да видите цвета на живо. В зависимост от светлината изглежда повече кафяв или бронзов.


Моливът не е прекалено мек, нито пък сух. Консистенцията му е някъде по средата. С по-сухите моливи се работи трудно, защото при нанасяне могат да драскат клепача и не дават равномерен плътен цвят с първото нанасяне. Аз не предпочитам прекалено меките моливи за очи, защото не ми дават достатъчно контрол къде нанасям цвета. За мен MAC Teddy  е с перфектната формула. Цветът е добре пигментиран. Не изсъхва веднага, а това дава достатъчно време за преливане на цвета за получаването на опушен ефект. Не е супер дълготраен продукт. Върху моите клепачи към края на дена е леко избледнял, а във вътрешната линия на окото не се задържа кой знае колко време.
Нанесен върху очите ги подчертава допълнително. Стои много по-меко от черния молив и е чудесен избор за ежедневен грим.

Оценка: 5/5
Никога не съм си представяла, че мога да харесвам толкова молив за очи, но ето и че това се случи.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. MAC е страхотна марка, аз лично харесвам всичките им продукти. Моливът наистина е попадение.. :)

    ОтговорИзтриване