Любими продукти Юли 2016

by - август 01, 2016


Времето минава бързо, ама наистина много бързо и още един месец свърши. А щом е края на месеца, значи е дошло време за едни от любимите ми постове за писане и четене - тези с любими продукти за месеца.


L'oreal Infallible Mega Gloss #102 Scream and shout
Този гланц за устни имам от много време, но през последния месец го използвам много често. Особено с молива на Kiko за който ще пиша след малко. Гланцът е с кремообразна формула и е много комфортен за носене. Цветът е прасковен и не съдържа блестящи частици. Освен това е траен и не изсушава устните.

Kiko Creamy Colour Comfort Lip Liner #301
Моливът е много мек и наситен като цвят. Нанася се много лесно. Цветът е прасковен с фини блестящи частички. Много е комфортен за носене и удължава трайността на всички нанесени върху него продукти. 

Clinique Pop Lip Colour + Primer #04 Beige pop
Макар формулата на Pop Lip Colour + Primer на Clinique да не ми е особено любима, това е вторият цвят от серията който пробвам. И да, формулата не е страхотна (подчертава всяка линия върху устните ми и не може да се нанесе равномерно дори при най-малката сухота), но пък цветът е. Beige Pop е бежово-розов нюд който обичам да комбинирам с бронзов грим върху очите. А проблемите с нанасянето решавам с ексфолиране на устните винаги преди носене и нанасяне на молив преди червилото.

Stila All Over Shimmer Duo Kitten
Ревю за малката палитра от два хайлайтъра на Stila може да прочетете тук. Не използвам продукта като хайлайтър, защото не е достатъчно бляскав дори за мен. А аз харесвам малко по-дискретните хайлайтъри. Използвам по-тъмния цвят като сенки за очи. Цветът е прасковен и стои много нежно върху очите. И както споменах вече, продуктът не е прекалено блестящ. Нанесен върху база, хайлайтърът има не лоша трайност върху клепачите.

Catrice Glam & Doll False Lashes Mascara
Съвсем наскоро споделих впечатленията си от няколко нови продукта на марката (линк към поста тук) като спиралата Glam & Doll False Lashes е един от тях. Това е първата спирала на марката която пробвам и съм много приятно изненадана. Тя разделя и придава плътност на миглите, прави ги по-обемни, извива ги и ги прави наситено черни. Единственият й минус е че понякога се размазва съвсем леко върху долния клепач, но не е нищо страшно.

Burt's Bees Lip Balm With Vitamin E & Peppermint
Напоследък устните ми са много сухи. Може би слънцето е един от виновниците, но това е единственият балсам който имам в момента и който успя да ми помогне. Веднага успокоява и подхранва устните. Консистенцията на балсама не е прекалено мазна и позволява нанасянето на други продукти върху него. 

Озаряващ елексир с арган и макадамия 
Скоро мисля да пиша повече за новите продукти в грижата ми за кожата (първия пост може да прочетете тук). Винаги съм смятала, че маслата за лице не се предназначени за мазна или комбинирана кожа, но се оказа, че съм грешала. Озаряващият елексир с арган и макадамия, получих от последното издание на Good Box. Забелязах, че след използване на елексира, кожата ми е мека и подхранена, освен това произвежда по-малко себум дори сега когато е по-топло.

A For Avocado Авокадово масло
Използвам авокадовото масло като нощна грижа вместо крем за лице. Консистенцията му е по-мазна, но се абсорбира много бързо от кожата. Оставя я по-мека и хидратирана.

Ecotools Bronzer Brush 
Това е любимата ми четка за нанасяне на бронзър. По-голяма е като размер, но косъмчетата й не са разположени на гъсто и това пречи на взимането на повече продукт. Позволява постепенното надграждане на цвета за получаване на естествен бронзов завършек. Определено препоръчвам ако сте в търсене на четка за нанасяне на бронзираща пудра.
 

Това бяха любимите ми продукти през месец юли. А вашите кои са?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара