Нови продукти в грижата ми за кожата #2

by - август 29, 2016


Здравейте! Днес ще споделя мнението си за няколко продукта в грижата за кожата, които включих наскоро. Първата част може да прочетете тук. Както споменах и в миналия пост, не пиша често ревюта на продукти от бялата козметика, но предишния пост се хареса на много от вас и за това и реших да има и втора част.
 Набързо ще споделя за моя тип кожа. Тя е комбинирана към мазна особено сега през лятото.

Започвам първо с продуктите за почистване на кожата.


Garnier Мицеларна вода
(Количество: 400мл, Цена: около 10-11лв)
Не използвам мицеларни води като основно средство за премахване на грима си. Намирам процеса по сваляне на грима с тях за бавен. Освен това изпитвам нуждата да измия лицето си с почистващ продукт винаги след използване на мицеларна вода върху цялото лице. Защо тогава да губя време като има по-бързи начини за сваляне на грим? 
Използвам мицеларната вода на Garnier след измиване на лицето, за да премахна остатъци от спирала. Когато съм с по-силен очен грим я използвам преди измиване на лицето, за да премахна по-голямото количество грим от очите си. Не дразни очите ми и не изсушава кожата. Доволна съм от нея, върши си работата и бих я купила отново. Като още един плюс на мицеларната вода на Garnier бих посочила по-достъпната й цена.
Оценка: 5/5

Himalaya Измиваща пяна с нийм
(Количество: 150мл, Цена: около 6-7лв)
Купих тази пяна за лице защото имах нужда от нов измивен продукт и бях чувала положителни отзиви за нея. За съжаление моето мнение за пяната не е особено положително. 
Тя е предназначена за нормална към мазна кожа. Обещава да почисти кожата и премахне излишния себум без да я изсушава. Опаковката на продукта е снабдена с помпичка през която излиза пяната. Едно натискане на помпичката изкарва продукт достатъчен за нанасяне върху цялото лице. Има аромат който ми напомня този на някакво лекарство. При първите няколко ползвания на пяната, тя дразнеше очите ми. Явно вече свикнах с нея и дразненето изчезна. Но след измиване не усещам кожата си достатъчно чиста. Ще се опитам да я изразходя, защото не обичам да изхвърлям продукти. Не бих я дала и на приятелка, защото наистина не ми харесва.
Оценка: 2/5

Anew Clean Почистващ продукт и маска в едно*
(Количество: 150мл, Цена: около 10-11лв) 
Този продукт ми беше изпратен за проба от представители на марката. Не е предназначен за моя тип кожа, но реших да го опитам защото това е първият продукт 2 в 1 предназначен за суха кожа на който попадам аз. Освен като измивен продукт, може да се използва и като хидратираща маска.
Консистенцията му е кремообразна и има лек парфюмен аромат. Като измивен продукт трябва да се нанесе върху суха кожа и след това да се отмие. Използвам го понякога сутрин, за да измия лицето си и се справя добре. Но за измиване на лицето вечер когато искам да го почистя от грима си, не ми е достатъчен.
Като маска за лице се нанася плътен слой върху кожата и се оставя за 3 минути и след това се отмива. Използвах продукта като маска няколко пъти когато усетих кожата си по-суха, но след измиване на маската не забелязах кожата си по-хидратирана. Всъщност не забелязах никаква промяна.
Оценка: 1/5

Tupperware Кърпа за лице
(Комплект от 2бр кърпи, Цена: около 18-20лв)
Това е микрофибърна кърпа за лице. Използвам я за да сваля с нея грима от лицето си. Предполагам може би сте виждали как обикновено се използват такива кърпи, но все пак ще обясня накратко. Не махам предварително грима си с нищо, намокрям лицето си и нанасям измивен продукт, който разнасям добре върху кожата. След това с намокрената кърпа почиствам лицето си. Успява да свали всичко от първия път като понякога остава малко количество спирала, което махам с мицеларна вода. 
След всяко използване на кърпата я пера на ръка със сапун, за да сваля събраните мръсотии и грим. Може да се пере и в пералня, но не трябва да се добавя омекотител.
Купих тази кърпа по препоръка на приятелка и останах много доволна колко бързо и лесно почиства грима ми вечер.
Оценка: 5/5




 A For Avocado Масло от авокадо
(Количество: 30мл, Цена: около 12-13лв)
Получих това масло от авокадо от издание на Good Box. Исках да го опитам върху кожата си, но дълго време стоеше неизползвано заради мой страх, че маслата биха карали кожата ми да се омазнява повече по-бързо. Оказа се, че съм грешала. Дори се случи точно обратното. Забелязах, че кожата ми е по-балансирана и се омазнява по-малко откакто започнах да използвам маслото от авокадо във вечерната си грижа за кожата.
Маслото е с жълтеникав цвят. Консистенцията му е като на олио. При нанасяне не се усеща мазно. Абсорбира се бързо като оставя лек филм върху кожата който изчезва след няколко минути. Използвам го вместо нощен крем и сутрин се будя с мека и подхранена кожа без излишно омазняване. 
Маслото от авокадо е подходящо за всеки тип кожа. То е едно от най-дълбоко проникващите в епидермиса на кожата натурални масла. Има много приложения - може да се нанася върху лицето и тялото, върху скалпа и косата, може да се използва за третиране на пигментни петна и раздразнена кожа. Има естествен UV филтър. Съставът му е само от една съставка.
Оценка: 5/5

Natural Cosmetics Озаряващ еликсир с арган и макадамия
(Количество: 30мл )
Този еликсир получих също от издание на Good Box. Той е специално предложение на Natural Cosmetics за кутията и не успявам да намеря информация дали не се предлага някъде за продажба. 
Еликсирът е обогатен с хиалуронова киселина, която да запази кожата млада и свежа и есенция от златни цветя за озаряващ ефект.
Консистенцията на еликсира е различна от тази на маслото. Той не е мазен, при нанасяне се усеща хлъзгав и оставя лепкав филм върху кожата за няколко минути. След като лепкавото усещане изчезне може да се нанесат други продукти. Не забелязвам обаче никакъв озаряващ ефект от златните цветя в еликсира.
Оценка: 4/5

Bioderma Sensibio Eye Gel 
(Количество: 15мл, Цена: около 22-2в)
 Напоследък бях в търсене на околоочен крем. Изчетох доста ревюта за околоочни кремове предимно на марки предлагащи се в аптечната мрежа и се спрях на Bioderma Sensibio Eye Gel. Кремът обещава да хидратита и предпази нежната кожа около очите. 
Кремът е с много лека кремообразна формула. Липсва аромат, което за мен е плюс макар и да нямам чувствителни към парфюм очи или кожа. При нанасяне попива бързо в кожата. Има омекотяващ и подхранващ ефект и това е чудесен крем ако търсите именно това. Но според мен няма никакви антиейдж свойства. Бих използвала тази тубичка с удоволствие, но свърши ли не бих купила крема отново. 
Оценка: 4/5  

В момента съм в търсене на нов измивен продукт. Ако имате предложения, може да ги напишете в коментарите долу. Също така се надявам този пост да ви е бил интересен.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Няма противостареещи свойства крема на Биодерма, но аз точно, затова го харесвам и купих пак всъщност. Сега съм с него :) Много съм си доволна и смятам да си го купувам до момента, който не ми потрябва нещо против бръчки. Много трудно се намират подобни кремове за тази зона между другото и поради този факт смятам да се придържам към него.

    Интересно ми стана за кърпите. От къде се сдоби с тях? :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много обичам да използвам масла и олиа, за да подхраня кожата си. Авокадо не съм пробвала, но ми стана любопитно, след твоето ревю. Ще си потърся :) а за крема за очи - много ми беше полезно мнението ти, защото в момента си търся нов и се колебаех между този и на Авен за чувствителни очи, май ще избера Авен :)

    ОтговорИзтриване