Празни опаковки #27 (Юни и юли 2016)

by - август 12, 2016


Забравила съм да ви покажа празните си опаковки през последните два месеца, но преливащата торба ме подсети, че е дошло време за това. Надявам се този пост да ви бъде интересен за четене.



Batiste Сух шампоан
Продължавам традицията и отново ви показвам поредната изразходвана опаковка от сухия шампоан на Batiste за брюнетки. Сигурна съм, че през последните два месеца съм изразходила повече от един флакон, но просто не виждам смисъл защо да пазя до няколко. Вече имам нова опаковка от него.
Lilly Маслен лакочистител
Както сухият шампоан, така и масленият лакочистител на Lilly е задължителен продукт за мен и купувам и използвам само него. Премахва лак бързо и лесно без да изсушава ноктите и кожичките. Вече имам нова опаковка от него.
Balea Крем за ръце
Тези мини опаковки крем за ръце на Balea са много удобни за носене в чантата и струват само левче. Харесвам този вариант, както и другия в зелена опаковка. Със сигурност бих си го взела пак. 
 

Avon Extra Lasting Дегримьор
Двуфазният дегримьор на Avon не беше лош и успяваше да премахне сравнително бързо очния грим. Понякога обаче дразнеше очите ми. Не беше нищо особено и не бих го купила отново.
Alverde Измиващ гел с водорасли
Този продукт ме остави със смесени чувства заради миризмата си. Ароматът му макар и свеж, ми напомня миризмата на джин, а не бих искала продуктите които ползвам върху лицето си да миришат така. Иначе гелът измиване добре лицето, като след измиване оставяше кожата леко опъната и малко суха. Определено не бих го купила отново.
Vichy Термална вода
Използвам термални води след маски или епилиране за успокояване на кожата. Купувам ги без значение марката (обикновено тази която излиза най-изгодно), защото не намирам разлика в действието им.
Melvita Nectar de Roses Хидратиращ гел за лице
Подробно ревю за него може да прочетете тук . Гелът е с много лека консистенция и се абсорбира бързо от кожата след нанасяне. Хидратира кожата много добре през деня без да я омазнява допълнително. Има и много деликатен аромат. Определено е продукт който бих си купила отново.
Lierac Magnificence Гел крем
Имам големи колебания дали да купя този крем в реален размер или не. Предназначен е за кожа по-възрастна от моята, но наистина забелязах резултати от използването му. Има лека консистенция. Необходимо е малко количество продукт, за да се нанесе върху цялото лице (което е чудесно предвид високата му цена). Много бързо забелязах резултати върху моята кожа след като започнах да го използвам - тенът на кожата ми изглеждаше по-бистър и изравнен, кожата ми беше озарена и по-фините бръчки (които са и единствените които имам в момента) бяха туширани. 
Apivita Express Beauty Почистваща маска с розова глина
Това е моя много любима почистваща маска. За нея и още няколко маски на гръцката марка писах тук. Харесвам я защото почиства кожата без да я изсушава или оставя опъната, дори напротив - оставя я мека. Определено бих си я взела пак.
 

Bourjois 123 Perfect CC крем #31 Ivory
Харесвам CC крема на Bourjois заради покритието му, което е нетипично за BB/CC крем. Успява да изравни тена на кожата и да прикрие по-дребните несъвършенства. Формулата му е много лека и не утежнява кожата, което го прави чудесен продукт за ползване през горещите месеци. Но имам два много големи проблема с него. Първият е прекалено течната му консистенция. Ако съхранявате тубичката в изправено положение, капачката се пълни с продукт който след време излиза при затваряне и опаковката изглежда както на снимката. Вторият ми проблем с него е, че трябва да се нанася внимателно и по малко, защото иначе подчертава всяка пора (особено много обича да се събира върху носа ми). Не бих го купила отново. 
L'oreal Infallible 24h Фон дьо тен #200 Golden Sand
Фон дьо тенът е много лесен за ползване, защото има помпичка и консистенцията му не е прекалено гъста или течна и се прелива с кожата много лесно. Покритието му е средно до пълно. Стои сравнително естествено върху кожата. Обещава да е дълготраен продукт (цели 24 часа) и да не оставя следи върху дрехи или при допир, но не изпълнява нито едно от тези обещавания. Не контролира омазняването на кожата и от там трайността му като време пада значително. Ако искате да опитате фон дьо тен от серията Infallible ви препоръчвам този в черната тубичка.
Bell Hypoallergenic Водоустойчива спирала
Спиралата би била подходяща за някой който търси леко подчертаване на миглите, но аз харесвам моите гъсти и обемни. Тук може да прочетете ревю за нея и да видите как стои върху миглите ми. Не бих я купила отново.
Essie Nailpolish Perennial Chic
Много любим лак на Essie, който за съжаление е част от лимитирана колекция. Успях да се сдобия с още едно шишенце от него. Преди това се опитах да намеря двойник на цвета, но изглежда е трудно да се намери същия прасковен нюд сред лаковете на други марки. Тук може да видите как стои върху ноктите ми.
Essence The Gel Топ лак
Много харесвам този топ лак защото придава блясък на ноктите и с него лакът изсъхва много бързо. Негов единствен недостатък е, че се сгъстява винаги щом преполовя шишенцето. Това е поредната опаковка от него която изхвърлям защото вече не е годен за ползване. Но пък цената му е достъпна и това до някъде компенсира нещата.
Marc Jacobs Daisy Парфюм
Мнението си за парфюм сменях често - харесваше ми, след това не. Ароматът му е свеж и го ползвах през пролетта и лятото. Не беше много траен или просто по някое време аз спирах да го усещам върху кожата си. Не мисля, че бих го купила отново.
L'oreal Super Liner Perfect Slim Очна линия
Харесвам как изглежда очната линия върху други, но не толкова върху моите клепачи. За това и рядко използвам такива продукти. Но ако все пак се реша да ползвам предпочитам тези в опаковка на писалка или маркер, защото ми позволяват да контролирам къде нанасям продукта. Очната линия на L'oreal ме остави със смесени чувства. Наситено черна е и финишът й не е прекалено лъскав. Така и не разбрах защо, но понякога се размазваше ужасно. Не мисля, че бих я купила отново.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



You May Also Like

2 коментара

  1. Благодаря за насоката по отношение на фдт на Лореал! Точно се чудех този или в черната туба да взема, сега вече знам! Поздрави :)

    https://nikovamakeup.blogspot.bg/

    ОтговорИзтриване