Празни опаковки #22 (Ноември 2015)

by - декември 05, 2015


Здравейте! С началото на всеки нов месец ви показвам кои продукти успях да изхабя през предходния. Този път продуктите не са толкова много и публикацията няма да е толкова дълга. Ще започна първо с продуктите за коса и ще оставя за накрая тези от грижата за лицето и грим продуктите.


Batiste Сух шампоан за брюнетки
Любим, любим продукт. Предпочитам версията за брюнетки пред обикновените сухи шампоани на Batiste защото не оставя бели следи в косата. Вече имам нова опаковка от него.
Taft Heat Protestion Spray
От марката обещават този продукт чрез пръскане в косата да я защити от топлинна обработка до 220'C градуса. През години съм изразходила поне три бутилки от този защитен спрей и макар никога да не съм забелязвала реален резултат от използването му, винаги съм се надявала да пази косата ми. Именно поради тази причина тази бутилка седеше забравена в шкафа ми доста дълго време. Не бих купила защитния спрей на Taft отново защото не мисля, че бих го ползвала. Но бих опитала други подобни продукти особено ако не мокрят косата, а са под формата на крем или сух спрей.
Rene Furter Naturia Сух шампоан
След като изразходих любимия си сух шампоан на Batiste и никъде около мен не успях да го открия от една аптека се сдобих с това мини на Rene Furter и не смятам, че направи нещо по-различно от шампоаните на Batiste. Не бих бързала да купя нова разфасовка от него, но поне знам, че ако отново не успея да открия предпочитаната си марка има с какво да я заместя.



Bioderma Sebium Global Intensive Purifying Care
За последната една година нуждите на кожата ми се промениха и този крем е доказателство за това. От мазна моята кожа в момента е комбинирана като някои зони от лицето ми понякога усещам по-сухи. Тази опаковка от крема не беше достатъчно подхранваща за кожата ми в момента и не бих купила крема отново.
Bioten CC Cream в цвят Light
Аз и всички мои приятелки които сме ползвали този CC крем на Bioten сме на мнение, че той няма свършване. И това наистина е така. Макар да присъства в пост с празни опаковки, той не е съвсем изразходен. През последния месец го носих в дните в които исках нещо по-леко като покритие върху кожата си, но завършекът му не ми допадна и реших да се разделя с него. Отделно го имам от доста време и срокът му на годност вече може и да е изтекъл. Не бих го купила отново.
La Roche Posay Hydreane BB Cream в цвят Medium
Този BB крем е в доста тъмен цвят за мен и мога да го използвам единствено лятото и то ако наистина имам тен. Успях да го изразходя това лято, но съм забравила да ви го покажа в предишни постове с празни опаковки. Когато започнах да го изполвам много харесвах завършекът му, но бързо след това забелязах, че прави кожата ми доста бляскава сякаш е мазна. Определено това не е финиш който харесвам. Иначе трайността му не беше никак лоша дори в горещите дни. Не бих го купила отново.
L'oreal Infallible 24H-Matte Foundation в цвят 20 Sand
Подробно ревю за него може да прочетете тук. Много харесвам този фон дьо тен защото е дълготраен и стои естествено върху кожата. Не съм забелязала да се отразя зле на кожата ми и нямах никакви проблеми след използването му. За съжаление не се предлага у нас, но пък може да се намери онлайн. Вече поръчах нова опаковка от него, но в по-светъл цвят и се надявам да съм успяла да оцеля точния цвят за мен.
Clinique Take The Day Off Makeup Remover
Дегримьорът не беше никак лош и успяваше да махне очния ми грим без да дразни очите. В момента обаче предпочитам продуктите за дегримиране под формата на масла или олио заради бързината и липсата на използване на памучни тампони. Бих опитала обаче маслото от серията Take The Day Off.
Bourjois Flower Perfection Loose Powder
Подробно ревю за пудрата може да прочетете тук. Пудрата не е матираща и това е може би единствената причина поради която не бих я купила отново. Иначе стои естествено и не подчертава порите. Стига да не се прекали с количеството и да се нанесе равномерно не придава бял цвят на кожата.
L'occitane Ultra Riche 10% Shea Butter Lip Balm
Подробно ревю за него може да прочетете тук. Този балсам се оказа голямо разочарование, защото не подхранваше устните по никакъв начин. Предпочитам по-сухите балсами и този усещах прекалено мазен върху устните си. Освен това изчезваше бързо. Не бих го купила отново и не бих ви го препоръчала.
Catrice Ultimate Colour Lipstick в цвят 190 The Nuder The Better
Казвала съм го и преди - не харесвам червилата на Catrice защото ги усещам прекалено балсамести и се притеснявам, че ще излязат от контура на устните ми (особено ако цвета е по-тъмен или ярък). Цветът както и подсказва името на е бежав нюд. Не бих го купила отново защото знам че има други марки чиято формула на червилата харесвам повече.
Rimmel Exaggerate Lip Liner в цвят 030 Natural
Останах много изненадана когато този молив свърши. Да, използвах го често, но той свърши доста бързо. Има много комфортна консистенция и е доста траен. Автоматичните моливи на Rimmel са доста трудни за намиране и не знам дали ще успея да го открия пак, но ако го мярна някъде бих го взела отново.

 Това бяха всички изхабени продукти през месец ноември.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.
 

You May Also Like

7 коментара

  1. Искам да те питам, дали някъде си виждала термозщитен спрей на Рубела или аз нещо съм в грешка и въобще няма такъв, защото и аз като теб все си купувам подобни продукти и все ги изхвърлям полупълни поради изтекъл срок :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Термозащитният спрей на Рубела с арган е наистина страхотен продукт! Една моя приятелка преди време силно ми го препоръча и оттогава не спирам да го използвам (най-вече след баня и на мокра коса). Виждала съм го най-вече на стелажите в Елитис, както и в някои по-големи аптеки като Ремедиум. Дано съм била полезна! :)

      Изтриване
    2. Аз дори не знаех, че Рубела предлагат такъв продукт :)

      Изтриване
  2. ООо този крем на Биотен и аз го хвърлих скоро, защото май и на моя му е изтекъл срока, в бързината един ден си сложих малко от него и се челото ми се обрина ....

    ОтговорИзтриване
  3. Харесала съм си едно червило на Catrice и май ще си направя подарък тези дни, пък да видим дали ще ми допадне балсаместия завършек.

    ОтговорИзтриване