Нови придобивки #30

by - декември 20, 2015

Здравейте! От няколко дни се опитвам да напиша този пост, но все забравях да включа по някой продукт и се наложи да снимам няколко пъти. Е, най-накрая успях да събера всички продукти на едно място и ще ви покажа какво си купих през последния месец.


Balea Sweet Smoothie Душ гел
Трябва да благодаря на Меги, която ми показа тази серия на Balea и веднага се влюбих в аромата. Мирише на лимон и ванилия и е ужасно сладка. За съжаление не се задържа за дълго върху кожата.
Balea Комплект
Самоподарих този комплект със същия вкусен аромат. Той съдържа мини душ гел, мини суфле за тяло и топче за вана. Последното не знам къде ще го ползвам защото вкъщи вече нямаме вана.
  

Взех си отново любимото масло за тяло на Alverde с макадамия и масло от карите. Обожавам леката му консистенция и аромата на десерт. До него видях, че има и масло за тяло с роза което е лимитирано издание. По принцип не харесвам продукти с аромат на роза, но напоследък избирам и купувам именно такива. Ароматът на маслото ми хареса.


Lilly Маслен лакочистител
Поредна опаковка от любимия ми лакочистител на Лили. Маха лака бързо без да изсушава нокътната плочка.
Essence The Gel Top Coat
Взех си и нова опаковка от любимия топ лак на Essence. Радвам се, че му смениха опаковката защото така се вижда колко количество от него е останало. Ревю за него може да прочетете тук.

Получих няколко продукта на Sally Hansen за проба от представители на марката. Заздравителят Hard As Nails обещава да предотврати чупенето, беленето и разслояването на ноктите. Звучи точно като за моите нокти. Получих и топ лакът от серията Miracle Gel и цветния лак 110 Birthday Suit. За кожичките получих Cuticle Rehab, който представлява продукт за подхранване и омекотяване на кожички. Скоро очаквайте впечатленията ми от продуктите.

Melvita Nectar De Roses Hydrating Facial Gel
Нуждаех се от нов дневен крем и след като много харесах измиващото олио на марката, реших да опитам и този крем. Предназначен е за суха до комбинирана кожа. Обещава 24 часа хидратация. За момента мога да кажа само, че е с много лека гелообразна консистенция, която се абсорбира кожата бързо и наистина я подхранва за дълго време.
Max Factor Facefinity Primer
Вече изразходих една опаковка от тази база за лице на Max Factor. Писах и ревю за нея, което може да видите тук. Харесвам я защото върху нея други продукти се нанасят по-лесно, а и ми е необходимо по-малко количество от фон дьо тена. Има и защитен фактор.
Too Faced Born This Way Foundation
Когато този фон дьо тен излезе на пазара получи главно положителни отзиви и много исках да го опитам макар да не е за моята кожа. Съвсем скоро мисля да попиша повече за него.
L'oreal Infallible 24H-Matte Foundation
Любим фон дьо тен (ревю за него тук) от който изхабих една опаковка вече. Новата е в друг цвят 11 Vanilla. Харесвам фон сьо тена защото е много траен и стои естествено. Не забелязах при редовното му ползване преди да се отразява зле на кожата ми.
MAC Pro-Long Wear Concealer
Най-накрая реших да пробвам и прословутият коректор на MAC Pro-Long Wear. Харесах го още от първото ползване. Покривен е и е дълготраен.
Maybelline Lash Sensational Mascara
Този месец спиралите на Maybelline са намалени и грабнах две от любимата ми Lash Sensational. Наситено черна е, придава обем, извива и подчертава миглите и не мърда цял ден. Ревю за нея може да прочетете тук.


Essence All About Roses Eyeshadow
След като неутралната палитра All About Nudes (ревю за нея тук) ми хареса толкова много реших да си взема и тази в розови нюанси. Един от цветовете заради който си взех тази палитра е най-тъмният, който ми прилича донякъде на една сянка на L'oreal от спряна вече серия с която така и не успях да се сдобия.
Catrice Eye Brow Stylist
Макар напоследък да използвам сенки с които да оформя веждите си има дни в който нямам много време и знам, че поне на мен с молив ми трябва по-малко време. Дълго време се чудих дали да не опитам нещо различно, но в крайна сметка пак заложих на любимия молив за вежди на Catrice.
Maybelline Color Sesational Lip Liner
Докато убивах време един ден в Лили се сдобих с този молив за устни в цвят 132 Sweet Pink. Макар да харесвам цвета му все още не съм го ползвала и това май означава, че не ми е бил необходим. Но все някога ще го вкарам в употреба.
Rimmel Stay Matte Powder
Единствените причини поради които се сдобих с тази пудра са ниската й цена (в enzo струваше по-малко от 4лв) и това че още една пудра не ми е излишна. Използвала съм я и преди и ми харесва, но не е достатъчно фино смляна и може да стои малко неестествено.



Това бяха всички продукти с които се сдобих напоследък.

Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Кристин, най-накрая взе коректора <333 Честити придобивки! Трябваше да ти донеса моята база да не застоява при мен ;)

    ОтговорИзтриване