Любими продукти Ноември 2015

by - ноември 30, 2015




Здравейте! Наистина не знам как времето отлетя толкова бързо и ето че дойде време да ви покажа любимите си продукти през месец ноември. А съвсем скоро идва и краят на 2015 година. Колко бързо минава времето само! Спирам да пиша глупости и започвам с любимците през изминалия месец.

Atrix Intensive Protection Cream
С бързото застудяване на времето, кожата на ръцете ми веднага се изсуши. Този крем успява да поддържа ръцете ми меки и подхранени. Нося една тубичка в чантата си с мен през деня и държа още една на нощното си шкафче.
Kiko Infinity High Pigmented Eyeshadow 219 Metalic Rose
Откакто получих тази сянка в средата на месеца използвам нея в ежедневният си грим. Цветът й е светло бежав с фин блясък. Сянката се оказа много трайна и не мърда цял ден с база. А цената й е повече от достъпна.
Too Faced Love Flush Blush Justify My Love
В тази мъничка симпатична розова кутийка се крие един наситен и много траен руж. Съвсем скоро ще ви поговоря повече за няколко продукта на Too Faced, включително и този. 
Apivita Express Beauty with Olive 
Все повече харесвам гръцката марка Apivita и започвам да предпочитам продуктите й пред други марки. Ексфолианта е достатъчно агресивен за да почисти добре, но без да я дразни или изсушава.
Kiko Matte Muse Lipstick 06 Luxury Sangria
Матовото течно червило на Kiko има само един единствен недостатък и той е че изсушава устните. Но стига да се нанеса балсам за устни винаги когато усетя сухота, всичко е наред и червилото става много комфортно за носене. Цветът  Luxury Sangria е тъмен винен цвят с малинен оттенък.


Kiko Luscious Cream Listick 502 Pink
Мнохо кремообразно и комфортно за носене червило розов-бежов неутрален цвят. Не изсушава устните и не подчертава гънките върху устните.
Nars Audacious Lipstick Anita
Това е може би най-специалното ми червило от всички които имам. Кремообразно и пигментирано е и е необходимо само едно минаване върху устните, за да се постигне равномерен и плътен цвят. Освен това е и доста трайно. Anita макар да изглежда розово-кафяв цвят в гилзата върху моите устни стои малко по-лилаво.


Too Faced Better Than Sex Mascara
Време беше и аз да пробвам тази толкова хвалена спирала. И я харесах още от първото нанасяне. За отрицателно време придава обем, удължава, подчертава и прави миглите ми наситено черни. Страхотна е когато се гримирам сутрин и нямам много време.
Burt's Bees Bees Wax Lip Balm with Vitamin E & Mint
Тъкмо пуснах ревю за този балсам за устни. Може да го видите тук. Накратко този балсам има подхранващо и омекоятващо действие върху устните което се запазва за дълго време. И ако като мен обичате ментата, то ментовият му аромат и леко изтръпващо действие биха ви допаднали.



Е, това бяха любимите ми продукти за месец ноември. Може да са по-малко от обикновено, но са наистина продукти, които опитах и много ми харесаха и ще продължавам да си ги ползвам с удоволствие.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара