Ревю: Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses Transferproof Lip Tint+Balm

by - октомври 24, 2015

Ще ви призная нещо малко срамно - съвсем наскоро подредих и организирах козметичните си продукти и се натъкнах на този тинт за устни на Rimmel за чието съществуване бях забравила. Помирисах, соучнах и се изглеждаше съвсем наред, за това реших да го тествам. Днес ще ви споделя мнението си за него.

Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses Transferproof Lip Tint+Balm
Количество: 4мл
Цена: започва от 8лв в зависимост от кой сайт го купувате
Къде: единствено онлайн
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав:
AQUA/WATER/EAU, PROPYLENE GLYCOL, ALCOHOL, PEG-30 GLYCERYL STEARATE, PVP, PEG/PPG-14/4 DIMETHICONE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, PANTHENOL, PARFUM/FRAGRANCE, BENZYL ALCOHOL, LIMONENE. [May Contain/ Peut Contenir/+/-: D&C RED NO. 33 (CI 17200), D&C RED NO. 28 (CI 45410), FD&C YELLOW NO. 6 (CI 15985), FD&C RED NO. 40 (CI 16035), FD&C YELLOW NO. 5 (CI 19140), FD&C BLUE NO. 1 (CI 42090)]. (BALM INGREDIENTS) POLYISOBUTENE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, HYDROGENATED COCONUT OIL, MICROCRISTALLINA CERA/MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRYSTALLINE, TOCOPHERYL ACETATE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, PANTHENOL, PROPYLPARABEN, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, TIN OXIDE. [May Contain/Peut Contenir/+/-: TITANIUM DIOXIDE (CI 17891)].
Продуктите за устни 1000 Kisses Transferproof Lip Tint+Balm не са нови за марката, на пазара са от няколко години, но така и не се появиха при нас. Предлагат се в 6 цвята. Спрях се на 700 Nothing But Nude, който е кафеникаво ръждив. На мен този цвят върху моите устни изглежда сякаш съм яла лютеница и не съм избърсала устата си. Не го харесвам.
Опаковката е пластамасова и цветът й отговаря на цвета на който сте се спряли. На единия край е тинта, а на другия балсам. Цветът се нанася посредством апликатор приличащ на маркер, който е удобен за употреба и за очертаване на контура на устните. Няколко секунди след като се нанесе основният цвят се нанася от балсама. Самостоятелно тинтът се усеща доста сухо върху устните и не бил комфортен за носене самостоятелно. От друга страна балсамът изчезва бързо и това налага честото му подновяване.
За да се получи плътен и равномерен цвят трябва да се нанесе няколко пъти, но дори и тогава резултатът не е удовлетворяващ за мен. На всичкото отгоре към края на деня (след няколко подновявания разбира се) продуктът започва да се разтича и размазва извън контура на устните. При ядене цветът изчезва напълно.
Оценка: 1/5



Rimmel 1000 Kisses Transferproof Lip Tint+Balm не ми хареса особено. За това допринесе и цветът му, който въобще не ми харесва. Нищо в този продукт не ме накара да възкликна "Уау". Просто това не е моят продукт за устни.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Срахотно ревю но на мен лично издърживостта не ми харесва http://bonbonki.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване