Празни опаковки #20 (Септември 2015)

by - октомври 12, 2015

Днес ще ви покажа всичко което успях да изразходя през изминалия вече септември. Продуктите не са толкова много, но не всеки месец много продукти свършват по едно и също време. Но пък съм много доволна, че присъстват повече продукти от обикновено от декоративната козметика.


Batiste Medium&Brunette A Hint If Colour Сух шампоан 
Любимият ми сух шампоан. Освежава косата, премахва омазняването и не оставя бели следи. Вече имам нова опакова от него.
La Petit Marseiliais Душ гел
Душ гел със страхотен аромат, но толкова. Като измивен продукт не е нищо особено и по различно от другите. Бих го купила отново заради аромата, но не мисля, че това ще се случи скоро.
Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash
Много нежен измиващ гел, който не изсушаваше кожата ми. Има много свеж аромат на грейпфрут. Серията Visibly Clear на Neurogena е предназначена за борба с акнето и макар от марката да обещават използването на този продукт да намали пъпките и черните точки, аз не видях никаква промяна при в кожата ми макар да го използвах сутрин и вечер. Не е лош продукт, но не е нищо особено и не бих го купила отново.
Bourjois Gentle Nail Enamel Remover
Явно зеленият маслен лакочистител на Лили ме е разглезил, защото не харесвам никой друг лакочистител. И този не ми хареса. Маха лак трудно. Не бих го купила отново.

Essence The Gel Nail Polish Top Coat
Любим, любим топ лак. На достъпна цена е, придава блясък и удължава трайността на маникюра. Единственият му минус е че се сгъстява много бързо, но както споменах цената му е достъпна и не бих спряла да го купувам заради това. От съвсем скоро се предлага в нова прозрачна опаковка, която позволява да се види колко продукт е останало в шишенцето. Ревю за него може да прочетете тук. Вече имам нова опаковка от него.
Premier Supreme Skin Minerals Eye Care
Въпреки, че това саше ми стигна за една, а може би дори две седмици употреба сутрин и вечер, не успях да формирам каквото и да е мнение за него. Не бих го купила отново.
Beauty Made Eayse Матиращи листчета
От всички опитани от мен матиращи листчета тези ми допадат най-много. С едно листче попивам излишното омазняване от цялото ми лице. Не смятам и че махат голяма част от грима ми. Аз обаче винаги забравям да си купувам листчета веднъж щом свършат. Просто не са задължителен продукт за мен. Ако нямам матиращи листчета в козметичната си чантичка, използвам носни кърпички, които вършат същата работа.
Urban Decay De-Slick Makeup Setting Spray
Ревю за него може да прочетете тук. Възлагах големи надежди на този спрей, но за съжаление не се оказа толкова страхотен колкото се надявам да бъде. Не забелязах да увеличава трайността на грима ми както обещават от марката. Но при пръскане върху вече нанесен грим му придаваше естествен завършек. Не бих го купила отново, но бих опитала някой от другите спрейове на марката.
Rimmel Apocalips Lip Lacquer #102 Nova
Страхотно течно червило от Rimmel. Цветът му е розов и много подходящ за ежедневието. Нанася се лесно, комфортно е за носене, цветът е наситен и не лепне, но не е особено трайно. Има и доста химичен аромат, но лично за мен той не беше проблем. За момента не бих го купила отново. 
Inglot Bronzing Powder #73
Обожавам тази бронзираща пудра и в момента се двуумя дали да не я купя отново. Единственото което ме спира е че искам да опитам нови продукти на други марки. Пудрата е силно пигментирана и трайна. Цветът #73 който имах аз е по-тъмен и го използвах главно през лятото. Не е матов, а съдържа златни частички. 
Bourjois Silk Edition Compact Powder #52 Vanilla 
Тази пудра се оказа едно голямо разочарование. Пудрата е копринена и стои много незабележимо върху лицето, толкова незабележимо, че все едно я няма. Но пудрата не матира, макар от Bourjois да твърдят, че е матираща. Не бих я купила отново.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Зеленият лакочистител и мен ме е разглезил и нищо други не успява да ме впечатли. Също съм фен на кафявият шамппоан на Batiste и на гел лака на Essence. Определено ще си взема и аз най-накрая някой цвят от червилата на Rimmel.

    ОтговорИзтриване
  2. Явно на всички устни се задържа различно Apocalypse, защото имам същия цвят и при мен се задържа доста дълго. Топа на Essence е наистина страхотен, но нямам нерви да го търся навсякъде и да има само основата, за това се примирих с топ лака на Catrice и се оказа също толкова страхотен. Караш ме сериозно да се замисля за лакочистителя на Лили обаче!

    ОтговорИзтриване