Нови придобивки #28

by - октомври 16, 2015

 Здравейте! След като миналия месец малко прекалих с новите придобивки, реших да си поставя за цел да купувам само необходими продукти или такива които наистина много искам докато се фокусирам върху изразходването на продукти. Днешната публикация ще бъде кратка. Част от продуктите ми бяха подарени от сестра ми и приятелки за именния ми ден. Още веднъж им благодаря :)


Batiste Medium & Brunette Сух шампоан 
Откакто за първи път опитах сух шампоан, той се превърна в задължителен продукт за мен. Batiste е любимата ми марка за сухи шампоани до сега, а вариантът за брюнетки е моя фаворит сред предлаганите варианти на бранда. 
I love Mango & Papaya Боди бътър
Мирише превъзходно, но все още не съм го ползвала. Мисля, че това ще е първият продукт на марката, който ще опитам.
Apivita Почистващ гел с прополис и цитрус
Последните три измиващи продукта се оказаха голямо разочарование за мен и за това реших да дам шанс на гръцката марка Apivita. Много харесвам маските й и се надявах и измиващият гел да ми хареса. Спрях се на варианта с пропосил и цитрус за мазна и комбинирана кожа, но имаше и още един за нормална и суха кожа. Използвах го едва няколко пъти и за момента нищо не мога да кажа за него, но щом натрупам впечатления за нея ще ви ги споделя.

 Fleur de Force Козметична чантичка
През изминалия месец Fleur de Force лансира своя собствена козметична линия, която включва и тази козметична чантичка. Много ми харесаха размазните цветове и звездичките по нея. Освен това металът не е в стандартният златен цвят, а в розово злато. Оказа се и доста голяма.


Burt's Bees Beeswax Lip Balm
От много време исках да опитам балсамите за устни на марката. Бях се спряла на друг вариант, но от недоглеждане съм поръчала този с мента. Не че не харесвам аромата на мента, но обикновено продуктите с мента за устни имат изтръпващ ефект при нанасяне. И този балсам не е изключение и при нанасянето му усещам леко изтръпване на устните.
Essence Make Me Brow Гел за вежди
Избързах и взех този гел за вежди на Essence, защото се оказа, че мненията за него не са толкова положителни. Пробвах го няколко пъти и не ми хареса, но ще му дам шанс и ще ви споделя в бъдещ пост дали сме се разбрали с този продукт.
Maybelline Color Tattoo Leather Eyeshadow 80 Creamy Beige
Много, много исках тази кремообразна сянка и съм ужасно щастлива, че вече я държа в ръцете си. Макар да я използвах само веднъж вече знам, че ще бъде мой любимец.
L'oreal Infallible Never Fail Lip Gloss Matte 405 The Bigger The Better
Получих като подарък този разкошен матов цвят от новите глосове на марката. Доста смел цвят е, но със сигурност ще го понося някой ден.
Maybelline SuperStay Better Skin Concealer+Corrector
За съжаление този коректори не се предлага у нас, но пък получава положителни оценки от блогърки и влогърки. Имам го в цвят 20 Light Clair.
Kiko Luscius Cream Lipstick #502
Това е първият продукт на Kiko, който ще опитам. Червилото е с интересна опаковка, която е доста различна от опаковките на другите продукти за устни от неговия ценови клас. Нямам търпение да го опитам. Отлагам единствено, за да направя снимки на продукта.
Bourjois La Laque #8 Cherry d'amour
Вече съм опитвала тази серия лакове на Bourjois и знам, че харесвам формулата и четката на лака.  
Max Factor Glossfinity 155 Burgundy Crush
Не съм опитвала до сега лаковете на марката. Серията Glossfinity обещава бляскави нокти до 7 дни. Ще проверя това.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара

  1. Страхотни покупки и подаръци!
    Ще чакам с нетърпение мнението ти за измиващия гел, отдавна му се чудя.

    ОтговорИзтриване
  2. Кремообразните сенки има ли ги у нас? За коректорите Better Skin ние май само ще слушаме, щом до сега не са се сетили да ги вкарат :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно тези сенки на Мейбелин и серията Leather ги няма у нас за съжаление :(

      Изтриване
    2. Точно тези сенки на Мейбелин и серията Leather ги няма у нас за съжаление :(

      Изтриване
  3. Леле тази сянка на Мейбълин .... <3

    ОтговорИзтриване
  4. Аз колкото пъти опитам да си купя сухия шампоан за брюнетки, все е изчерпан... :D Иначе много хубави придобивки, най ми хареса яркия гланц на Лореал и също ще чакам и повече отзиви за Апивита.

    ОтговорИзтриване
  5. Честити да са ти!Аз също мисля да изпробвам сухия шампоан за брюнетки,тъй като досега с обикновенния проблем с бялата пудра, мн трудно я разнасям за да остане незабележима!

    ОтговорИзтриване
  6. Много хубави покупки! Цвета Max Factor Glossfinity 110 red passion е страхотен, пробвала съм го и съм много доволна, защото наистина са издръжливи, дано 155 Burgundy Crush ти хареса. :)

    ОтговорИзтриване