Good Box Октомври 2015

by - октомври 26, 2015


Здравейте! Днес ще ви покажа какво има в първата за мен кутия Good Box. Кутиите Good Box съдържат натурални и био продукти - в минали кутии винаги има нещо за хапване и пийване, козметичен продукт и продукт за почистване у дома. Кутията е на абонаментен принцип и всеки месец има ново издание. Предварително знаех, че единият продукт в кутията ще е балсам за устни Logona с невен. Но ето какво друго има в кутията:



  • Bio Amira Прецели с хималайска сол
Вкусът им наподобява този на обикновените солети, но не са толкова солени и са някак по-хрупкави. Определено ми харесаха и ще проверя от къде мога да се сдобия с тях.
  • Vanilla Kitchen Рожкова таханка
Тази бисквита е направена от 4 съставки - мед, тахан, пълнозърнесто брашно и рожков. Очаквах да е сладка заради меда, но всъщност е едновременно сладка и солена, по-малко и от двете. Оказа се много, много вкусна.
  • Sealand Birk Газиран сок от бреза
Сокът от който е направена тази газирана напитка е извлечен директно от бреза и съдържа много полезни вещества за нас. За съжаление съм малко болна и ще отложа пробването му с няколко дни.
  • Logona Балсам за устни невен
Обожавам балсамите за устни и много се зарадвах когато видях, че в октомврийската кутия ще има именно такъв продукт. 
  • Hristina Масло от гроздови семки
От време на време използвам различни масла в грижата за кожата си. До момента не съм опитвала продуктите на Hristina Cosmetics, но знам, че няколко наши блогърки имат положителни мнения за продуктите им. Маслото от гроздови семки, което е включени в кутията е подходящо за мазна и проблемна кожа (каквато е моята) и със сигурност ще го пробвам.
  • Yogi Tea чайове
Обожавам да пия чайове през есента и зимата  и се радвам, че има няколко чайчета в кутията. Не мисля, че съм пробвала до момента чайовете на Yogi Tea.
  • Sonett Препарат за силно замърсени повърхности
Колкото и странно да звучи това е може би най-интересният за мен продукт в тази кутия. От много време искам да опитам по-натурални почистващи препарати. Този е именно такъв и мирише на портокал. Може да се използва в банята, като обезмаслите и за прозорци и подове.
  • Weleda Душ-гел и лосион за тяло с бадем
Мини лосионът за тяло веднага отива в чантата, за да го ползвам като крем за ръце. И двата продукта имам приятен, но леко странен аромат. Веднага след нанася на лосиона обаче, миризмата изчезна. 
  •  Acorelle Био Парфюм
На мен ми се падна ароматът Tea Garden, който се води енергизиращ аромат. 
 

 
Ако случайно не сте чули или разбрали може да събирате пластмасови капачки от различни напитки, след предаването им за рециклиране, събраната сума ще се използва за благотворителност. Повече за кампанията може да прочетете тук. Заедно с колежките им от работа събираме от доста време и не смятам, че би пречело на някого да прибере капачката в джоба си, вместо да я изхвърля и така да помогне на някого в нужда.


На мен кутията много ми хареса и с удоволствие ще опитам всички продукти от нея. Доволна съм от подбора и разнообразието на продукти в нея. Предполагам ще поръчам и следващата кутия.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара