Ревю: L'oreal L'Extraordinary Liquid Lipstick

by - октомври 13, 2015


През последните 1-2 години все повече марки започнаха да пускат своя версия на течните червила. Няма да крия - харесвам течните червила, най-вече тези които стават матови след нанасяне. Днешните продукти за които ще ви поговоря са течните червила на L'oreal L'extraotdinary Liquid Listick.



L'oreal L'Extraordinary Liquid Lipstick
Количество: 6мл
Цена: започват от 19лв
Къде: за момента може да се намерят само онлайн
Годност след отваряне: 24 месеца
Състав: OCTYLDODECYL NEOPENTANOATE ● TRIMETHYLSILOXYPHENYL DIMETHICONE ● HYDROGENATED POLYISOBUTENE ● HYDROGENATED STYRENE/METHYLSTYRENE/INDENE COPOLYMER ● HYDROGENATED POLYDECENE ● HYDROGENATED STYRENE/BUTADIENE COPOLYMER ● HYDROGENATED CASTOR OIL ISOSTEARATE ● BIS-BEHENYL/ISOSTEARYL/PHYTOSTERYL DIMER DILINOLEYL DIMER DILINOLEATE ● BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE 2 ● CETYL DIMETHICONE ● SILICA SILYLATE ● PENTYLENE GLYCOL ● POLY C10-30 ALKYL ACRYLATE ● CAPRYLYL GLYCOL ● SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE ● ALUMINA ● PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE ● CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE ● ARGANIA SPINOSA OIL / ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL● TOCOPHERYL ACETATE ● CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL● ROSA CANINA FRUIT OIL ● CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE● CALCIUM SODIUM BOROSILICATE ● MAGNESIUM SILICATE● SILICA ●TIN OXIDE ● NELUMBIUM SPECIOSUM EXTRACT / NELUMBIUM SPECIOSUM FLOWER EXTRACT ● PARFUM / FRAGRANCE● [+/- MAY CONTAIN] ●CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE ● MICA ● CI 45410 / RED 28 LAKE● CI 77491 ● CI 77492 ● CI 77499 / IRON OXIDES ● CI 15850 / RED 7● CI 45380 / RED 22 LAKE ● CI 15985 / YELLOW 6 LAKE ● CI 19140 / YELLOW 5 LAKE ● CI 42090 / BLUE 1 LAKE ● CI 15850 / RED 7 LAKE
 
L'oreal пуснаха още миналата година серия течни червила с името L'Extraordinary Liquid Lipstick, които за съжаление все още не са заредени у нас. На мен опаковката им много ми допада - златна пластмасова, но изчистена и елегантна. Отпред и отдолу на опаковката е показан цветът на червилото вътре.
Червилата имат сладникав аромат, който не е прекалено силен. При нанасяне се усещат много кремообразни и кадифени. Много комфортни за носене са. Не изсушават устните. Трайността им не е впечатляваща - издържат около 2-3 часа, като след ядене изчезват напълно.
Макар от марката да ги определят като течни червила за мен те са по скоро като по-пигментирани гланцове (или поне с такива впечатления останах от двата цвята които имам). С едно нанасяне се получава наситен цвят, но той не е толкова плътен и отдолу прозират устните. По-тъмният цвят 500 Molto Mauve, който имам оставя лек стейн. Предполагам, че тъмните и ярки цветове от серията L'Extraordinary Liquid Lipstick би трябвало да оцветяват устните повече и следователно да са по-трайни. 


500 Molto Mauve e пепеляво розово-кафяв цвят със сребсрист перлен блясък.
101 Rose Melody e светъл розов цвят със сребсрист перлен блясък.

Оценка: 5/5
Като заключение бих казала, че L'oreal L'Extraordinary Liquid Lipstick са един наистина страхотен продукт. Пигментирани със страхотна формула, те се предлагат в огромно разнообразие от цветове, комфортни са за носене и не изсушават устните. Гледайки останалите цветове, които предлагат от марката, харесвам и искам по-голямата част от тях и предполагам, че съвсем скоро бих се сдобила с още.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Изглеждат добре, макар че цената им ми се струва леко висока, все пак Лореал са си дрогерийна марка.. Иначе по- тъмния ми допада и може би ще го погледна. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лореал през последната година доста вдигнаха цените на продуктите си. Това е една от причините да не съм им голям фен :) Но тези гланцове са страхотни.

      Изтриване
  2. В Парфимо бяха някъде осем лева ;) Искам и аз този продукт :дд

    ОтговорИзтриване
  3. И мен ме изкушават, но цената им е прекалено висока, бих предпочела любимите ми Velvet Matte на Bourjois, където поне знам, че издържат поне половин ден на устните ми.

    ОтговорИзтриване