Ревю: Max Factor Smokey Eye Drama Kit Сенки за очи & Voluptuous False Lash Effect Спирала

by - май 25, 2016


Здравейте! Не много отдавна присъствах на събитие на Max Factor на което те представиха няколко от новите си продукти. Днес ще ви споделя впечатленията си за два от тях - спиралата Voluptuous False Lash Effect и сенките очи Smokey Eye Drama Kit.

От продуктите на марката най-познати са ми спиралите за очи и може би фон дьо тените. През годините съм пробвала много техни спирали и всичките до една са ми харесвали като фаворит сред тях е класическата False Lash Effect. За това нямах търпение да опитам новата и би трябвало подобрена версия Voluptuous False Lash Effect.
Не съм пробвала сенките за очи на Max Factor. От тестерите в магазините не останах с хубави впечатления за единичните им и двойните сенки за очи. За това и бях доста скептична към мини палитрата Smokey Eye Drama Kit. Но спирам до тук с празните приказки и ще ви споделя впечатленията си от продуктите.


Max Factor Smokey Eye Drama Kit*
Количество: не е отбелязано върху опаковката
Цена: около 17лв
Годност след отваряне: 6 месеца

Марката предлага Smokey Eye Drama Kit в шест различни цветови комбинации. Всяка от тях предлага четири цвята сенки, като най-тъмният цвят според марката може да се ползва за оформяне на веждите.

Ще спомена няколко думи за опаковката на палитрата, която е пластмасова, но се затваря стабилно (понякога дори я отварям с известно затруднение). Много лека и компактна тази палитра е подходяща за пътуване например. Капачето е прозрачно и през него се виждат цветовете на сенките, което е плюс ако имате няколко различни цветови комбинации. Вътре е поместен и двоен апликатор за нанасяне на сенки. Аз имам номер 01 Opulent Nudes, чиито цветове са неутрални в сиво-кафявата гама. Вътре са включени 4 цвята и с тях лесно може да се постигнат различни ежедневни и дори вечерни визии.
Сенките са доста прашливи и за да предотвратя прашинките върху скулите си използвам по-твърди и по-гъсти четки (никак не е подходяща за ползване любимата ми MAC 217). Цветовете са добре пигментирани и лесно се постига интензивност на цвета. Освен това се преливат много лесно. Върху моите очи с база издържат почти цял ден без забележки като към края на деня забелязвам известно изсветляване на цветовете, но никога до сега не са се събирали. А това си е голямо постижение, защото клепачите ми са мазни. Останах доста приятно изненадана от качеството на сенките и като изключим това, че са по-прашливи съм много доволна от тях.



Най-светлият цвят в палитрата разположен вляво използвам като основен цвят върху клепача, така и за изсветляване под веждите. Цветът е светло розово бежов. Върху кожата е с матов финиш, но в опаковката забелязвам миниатюрни блестящи частици. Цветът по-средата най-горе е кафяв с металически финиш. Останалите два цвята са с матов финиш. Най-тъмният цвят в палитрата (от дясно) според производителите може да се ползва и за оформяне на веждите. Тук не съм съгласна. Дори и върху моите тъмни вежди тези сенки са прекалено тъмни за нанасяне върху веждите. Какво остава за тези от вас с по-светли.
Оценка: 4,5/5

Ако разпрашването на сенките не представлява проблем за вас, то това е една много хубава и компактна палитра за очи. Всички четири цвята в палитрата ми харесват и използвам. За съжаление в останалите цветови комбинации в които се предлага Smokey Eye Drama Kit има поне по-един цвят, който не ми допада. За това и бих се въздържала от покупката на други.  Лично аз бих изчакала някакво намаление, защото намирам цената им за по-висока, но като цяло цените на продуктите на Max Factor са високи в сравнение с други дрогерийни марки. Освен това трайността на сенките след отваряне е доста малка (едва 6 месеца).





Max Factor Voluptuous False Lash Effect*
Количество: 13,1мл
Цена: около 24лв
Годност след отваряне: 6 месеца

Voluptuous False Lash Effect е една от най-новите спирали на марката у нас. Четката й е с доста нестандартна форма и трябва да достигне всяка мигла. Като краен резултат трябва да получим по-обемни и по-извити мигли.

Формулата на спиралата е наситено черна. Ако сте виждали четката на спиралата освен интересната форма, може би сте забелязали колко е голяма тя. Ако не сте, аз ще ви кажа че е много голяма. Това налагаше известно привикване към нея, защото в началото ми беше трудно нанасянето й.


От ляво на дясно: без спирала, с един слой, с два слоя
Нанесена на един слой, спиралата леко подчертава миглите. Но вторият слой им придава по-драматичен вид - миглите ми са по-обемни, извити, разделени и наситено черни. Това което много ме разочарова е, че при мен спиралата се рони по средата на деня. Това е нещо което до сега не ми се е случвало с други спирали на марката. Иначе вечер спиралата се маха лесно с дегримьор.
Оценка: 2/5

Бях почти сигурна, че спиралата ще ми хареса, но накрая останах разочарована от нея. Харесва ми как изглеждат миглите ми с нея, но държа на трайността преди всичко.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

* Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители
 на марката, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

2 коментара

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Спиралите на марката са най - добрите са мен. Когато ми доскучае да ползвам FLE водоустойчивата мога да мина на тази.

      Изтриване