Favorite Youtubers

by - май 21, 2016


Здравейте! Днес ще пиша за любимите ми youtube бюти влогърки. Това са любимките ми в момента, които гледам и следя редовно. Четейки повече за всяка от тях ще видите, че намирам за много позитивни всяка една от тях. Освен това гледам момичета, които са искрени. Лично аз нямам нищо против спонсорираните видеа и ги гледам, стига мнението за продукта/тите за които е платено да се споменат да е искрено и откровено.




Allana Davison
Повечето момичета, които следвам и гледам са с подобен на моя тип кожа. Така ако хвалят някои продукт и аз искам да го опитам, знам, че би трябвало да е подходящ за мен. Allana е с тип кожа точно обратна на моята, но въпреки това не мога да спра да я гледам. Харесвам я заради това колко весела, позитивна и забавна в клиповете си. Винаги е откровена в оценката си за продуктите които пробва. Харесвам и грим уроците й, защото се гримира по начин по който аз бих и редовно прилагам върху себе си видяното във видеата й. 

ReadySetGlamour
Открих Мишел (това е името й) съвсем случайно сравнително скоро, но веднага ме спечели с това колко е усмихната и позитивна. Снима доста често клипове с нови придобивки които гледам с интерес, макар тя да има достъп до продукти до които ние в България нямаме. Много често качва клипове с различни hacks (малки хитринки с които да улесняваме ежедневието си). В ревютата си за продукти е винаги откровена.


Lisa Eldridge
Лиса Елдридж е професионален гримьор и в момента е креативен директор на Lancome. Не пропускам да гледам нейно видео. Клиповете й са сравнително кратки, но много информативни. Обяснява различните техники и тенденции в грима по много лесно разбираем начин. Адмирирам факта че макар да разполага с продукти от висок клас, винаги се опитва да вмъкне или да предложи продукти и от ниския клас. Понякогав клиповете й участват звезди, който показват какви продукти използват в ежедневието си и как ги нанасят заедно с нея.

Claire Marshall
Тя е бивш професионален гримьор, но в момента се занимава главно с youtube. Харесвам стила й, косата й и татуйровките й. Кожата й е подобна на моята и винаги с голям интерес гледам клиповете й за продукти за грижа за кожата. От видеата й си личи колко много старание влага в създаването им. Всичките и клипове (дори влоговете) са страхотно обработени. Най-любимото ми видео на Claire е "What's In My Bag" (линк).

Shaaanxo
Тя е от Нова Зеландия и има супер сладък акцент. Произнася "MAC" по доста забавен начин. Отново много позитивна и забавна е в клиповете си. Много е бъбрива, което рядко харесвам, но винаги я гледам. Обичам да гледам lip swatch видеата й, макар обикновено да показва продукти които не са достъпни в България. 

А ето и два мой любими канала с по-различна тематика:
 
Много, много позитивен човек. Самата тя твърди, че не винаги е била такава и е пречупила себе си и е започнала да вижда света по друг начин. В момента аз се опитвам да направя същото за себе си - да бъда по-позитивна (аз съм по скоро реалист и лек песимист). Клиповете й ми помагат за това, защото във всяко едно видео коментира тема, която ме кара да се замисля и преосмисля някои неща. Винаги е много усмихната и мила и отворена за нови неща.

Той обожава да пътува и в клиповете си споделя местата на които е в момента. В едно от последните негови видеа който гледах беше на летището към седемдесет и първата държава, която ще посети. Неговите клипове ме карат да искам да отида на много и различни места и  се запозная с хора с различна култура, които живеят по различен начин от мен. 




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

*Снимки Google

You May Also Like

2 коментара

  1. Лиса Елдридж е като говореща енциклопедия. Наистина прави супер полезни видеота.
    Харесвам и Промис Таманг, защото прави супер шантави видеота, а от влоговете си личи, че е позитивен повек, който обича семейството си.

    ОтговорИзтриване
  2. Лиса също ми е фаворит - всъщност от бюти влогърките гледам само нея. А моят любимец оф-топик e Vsauce - не мога да се отлепя от канала му :D

    ОтговорИзтриване