TAG: The Makeup Memory Lane

by - март 28, 2015



Здравейте! Благодаря на Ида, че ме тагна за The Makeup Memory Lane , но аз щях да го направя така или иначе :)
Днес ще припомня на себе си и ще разкажа на вас за първите ми стъпки в гримирането. Преди да се разровя из архивите със снимки на лаптопа ми си мислех, че съм изглеждала нормално, но след като разгледах няколко папки... О, боже! Как съм излизала така сред хора не знам. Разделих моята грим история на няколко периода (важни и определящи), но преди това ще отговоря на въпросите от тага:
1. Първи купен грим в живота ти?
Не си спомням за конкретен продукт, но предполагам, че е било спирала или сенки за очи.В началото си нямах мои гримове и взимах от тези на майка ми. Понякога тя знаеше за това, друг път не :)
2. Първи продукт на МАС? 
Нямам нито един продукт на MAC в колекцията си. Обвинявам единствено огромният избор от продукти които предлага марката. Дори и да отида с ясната идея какво искам, започвам да гледам други неща, разколебавам се и си тръгвам без нищо.
3. Първа по-луксозна покупка?
Фон дьо тенът ми на Clinique. Мисля че беше от серията Even better. Бях много развълнувана, че ще го използвам, но консултантката която ми помогна в избирането на цвета или беше нова и не си разбираше от работата или осветлението в магазина е било ужасно, защото си купих един ужасно розов цвят за моята жълта кожа.
4. Първа четка за грим? 
Имам леля която по едно време работеше в Кино Арена и постоянно ми подаряваше различни рекламни материали. Спомням си когато ми подари несесер с няколко четки вътре. Бяха промо материали за филма 24 рокли с Катрин Хейгъл. Колко бях щастлива когато ги получих. Мисля че все още пазя някъде четката за пудра, но не я ползвам вече.
5. Първи сенки за очи?
Както споменах вече започнах с палитра на Ruby Rose, но не от онези с многото различни цветове. Моята първа палитра се състоеше 6 цвята в кафявата гама. По-късно разбира се се сдобих с доста техни палитри сенки в различни цветове, защото тогава всеки имаше сенки на тази марка.
6. Първи скъп skincare продукт?
През тийнейджърските си години имах ужасно акне и съм опитала какво ли не за да се преборя с него. Когато започнах да гледам бюти клипчета в youtube, всички момичета говореха за тези три стъпки на Clinique, които са изчистили кожата им. След известно мрънкане се сдобих с тях, но на мен не успяха да помогнат (дори влошиха състоянието на кожата ми).
7. Първи лак за нокти?   
Със сигурност това не е бил първият ми лак за нокти, но ще ви разкажа за единственият който толкова ме развълнува. Майка ми ми беше подарила червен лак на Revlon, който си беше само мой, но аз така или иначе не давах на никой да го ползва. Изхабих този лак до последната капчица. Винаги се чувствах много glamorous, когато го използвах.    



 Грим история
 

 Детските години
Има ли момиченце което като малко да не е обличало в дрехите на майка си, да не е обувало нейните обувки и когато му се отдавало възможност да не се е намазвало с нейните гримове? Всички тези неща обожавах да правя. А най-обичах когато съм на гости на баба ми да се мажа с нейното химическо червило, което ако не знаете се маха много, много трудно.

Първи грим продукти
Позволиха ми да започна да се гримирам на някъде около 14 години и единственият грим продукт който имах тогава беше една палитра сенки на Ruby Rose в кафявата гама. Постепенно с времето започнах да добавям продукти към скромната си колекция от една палитра - все цветни и шарени. Разбира се използвах апликаторите за нанасяне и резултатите на снимки са доста смешни. Имах и много гланцове най-вече на Avon.

Черният молив
След някоя и друга година постепенно увеличих броя на продуктите в колекцията си и открих черният молив. В началото го използвах по-пестеливо, но след това започнах да удебелявам линията и да минавам с молива едно и също място няколко пъти. Като резултат получавах много черни и малки очи.

Бронзиращата пудра 
Спомням едно лято, бях 9 или 10 клас и тогава си купих първата бронзираща пудра. В началото предполагам съм я нанасяла пестеливо, но имаше един доста дълъг период, в който нанасях тази толкова оранжавееща и ужасно брокатена бронзираща пудра върху цялото си лице, но не и върху врата. Мисля, че изтрих всички снимки от този ми период, защото лицето ми на тези снимки беше тъмно и блестящо, а врата ужасно бял.

Тънките вежди
Естествените ми вежди са доста дебели и плътни и в началото когато започнах да ги скубя ги оформях съвсем леко като запазвах максимално формата им. После обаче реших че искам тънки вежди и реших че съм достатъчно опитна сама да си ги направя. Дълго време време имах две тънки криви различни линии вместо вежди, но пък аз ги намирах за страхотни.

Грим уроците в Youtube
Не знам кога точно открих грим уроците в youtube, но веднага се пристрастих към тях и започнах да прилагам видяното - къде успешно, къде не толкова. Именно гледането на грим уроци ме подтикна да експериментирам повече с цветовете, да се опитам да се науча как да си правя опушен грим, как да използвам изкуствени мигли и т.н. Да крайния резултат не винаги е бил желания, но поне опитах различни визии и знам как се харесвам най-много. Гледайки клиповете се сдобих с прословутия фон дьо тен на Revlon Colorstay. И преди бях ползвала фон дьо тени ( Maybelline Affinitone най-вече), но този бях взела след като любимките ми от youtube го бяха препоръчали. По-късно се сдобих и с палитра с 88 цвята на Coastal Scents, за да мога да си правя шарените гримове, чиито уроци гледах.


Бих се радвала да прочета отговорите и на други от вас. Тагвам всички които все още не са направили тага The Makeup Memory Lane, пък и Ида е тагнала много и все любими блогове. Ако сте отговорили на въпросите, ще се радвам да ми оставите линк, за да мога да прочета и вашата грим история :) 




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Добре, че си започнала с палитрата от кафяви сенки, защото аз не знам защо реших да започна с черен молив и как да го кажа...приличах на панда в очите. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, аз почнах със сенки, но след това и аз използвах чернен молив и пандовия ефект и при мен не липсваше :D

      Изтриване
  2. О,химическото червило на баба... Ех! Кой ли не е чувал за него или пък ползвал.Моята имаше едно дето беше зелено ,но като го сложиш ставаше червено...мдаааа...после колкото и да го триех оставаше като стейн по устните ...Мама не беше никак доволна ! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И това на баба беше зелено в една златна пластмасова опаковка :D

      Изтриване
  3. Хахах, много забавен пост :) много ми хареса с бретон :)

    ОтговорИзтриване
  4. Хаха, супер забавно е станало, радвам се, че го направи! И на мен страшно ми харесваш с бретон, мнооого ти отива!

    ОтговорИзтриване