Любими продукти Април 2016

by - май 02, 2016


Здравейте! Днес ще ви покажа любимите си продукти за изминалия вече месец април. Някои от продуктите са нови, други са стари и позабравени любимци, които преоткрих и започнах да използвам отново през април.



Max Factor CC Colour Corrector*
Напоследък colour correcting или използването за цветни коректори за прикриване на конкретни проблеми на кожата е доста актуално. През последния месец извадих забравения коректор на Max Factor в лилаво, който прикрива умората и озарява зоната под очите. Нанасям го преди коректора в телесен цвят. Преди намирах този продукт за излишен, в момента е задължителен продукт за мен. С него зоната под очите изглежда много по-свежа и успешно тушира леките тъмни кръгове които имам напоследък от недоспиване.
Bell Brow Modelling Stick
Не смятах, че има продукт който да измести любимия ми цветен гел за вежди на Catrice, докато не опитах моделиращата вакса под формата на стик на Bell.  Първо, много е лесна за употреба и второ, наистина държи веждите в желаната от мен форма за цял ден. Имам няколко косъмчета, които си имат собствено мнение и
Max Factor Smokey Eyedrama Kit #01 Opulent Nudes*
Останах много приятно изненада от тези сенки за очи. Оказаха се много трайни и добре пигментирани. Комбинацията от цветове много ми харесва. Използвам ги както за ежедневен, така и за вечерен грим. 
Rimmel Kate Eyeshadow Stick #100 Rose Gold
Имам този молив/сенки за очи от много време, но не го използвах много често. Този месец обаче го преоткрих. Много харесвам трайността му - издържа цял ден. Цветът е медено-бронзов и е чудесен за пролетта.
L'oreal L'Ombre Pure Eyeshadow #206 Nude
Тези сенки взех случайно от намалението в дрогерии DM по-рано през април. Не очаквах да ги използвам толкова много. Цветът е шампанско. Нанасям ги върху вътрешния ъгъл на очите.
Bourjois Rouge Edition Aqua Laque #04 Viens si tu roses & #02 Rose on the rocks
Подробно ревю за тях може да прочетете тук. Харесвам и двата цвята по равно, но това заради което ги използвам толкова често е освежаващото и охлаждащо усещане върху устните което дават при всяко нанасяне. Със сигурност ще бъдат едни от любимите ми продукти за устни през лятото.
Rhamnia Bynata Eye Contour Cream
Имам този крем за очи от едно от изданията на Good Box. Харесвам го защото е много лек и попива бързо. Оставя кожата около очите мека и подхранена. Не смятам обаче, че има някакъв ефект върху тъмни кръгове.
Essence Silky Touch Blush #10 Adorable
Още един позабравен продукт за който ще ви поговоря днес. Ружът на Essence е в розов цвят, стои много нежно и си отива с всеки грим. Почти всеки ден през последния месец съм с него.
Make Up Forever Skin Equalizer Step 1 Mattifying Primer
Съвсем наскоро ви споменах накратко за базата на Make Up Forever (линк към поста тук), която се крие в черното бурканче на Sephora. Нямаше как да не я включа в месечните си любимци. Базата матира кожата, запълва порите и удължава трайността на грима. Страхотна е и определено ще си я взема в реален размер.

Това бяха любимите ми продукти за изминалия месец.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


* Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители
 на марките, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

0 коментара