Нови продукти в грижата ми за кожата #1

by - май 04, 2016


Здравейте!Рядко пиша за продукти за грижа за кожата. Не защото няма какво да ви споделя, а защото смятам, че бялата козметика е много по-индивидуална от декоративната. Много рядко един продукт работи еднакво добре при много хора и макар да обичам да чета постове за продукти за грижата за кожата, самата аз не обичам да пиша толкова много. Днес обаче реших да ви споделя мнението си накратко за няколко нови продукта за мен. Надявам се да ви е интересно :)

Набързо ще спомена малко за кожата ми преди да разгледам продуктите от снимката. Кожата ми е комбинирана със склонна към омазняване Т-зона. Едни от основните проблеми на кожата ми са появата на акне (макар проблемите ми с акнето да не са толкова сериозни както преди няколко години), разширени пори, неравен тен и липса на блясък.

Bio Beaute By Nuxe Изглаждащ ребаланциращ лосион с екстракт от червена боровинка
(Количество: 200мл, Цена: около 25лв)
Този лосион е предназначен за комбинирана кожа. Обогатен е с екстракт от боровинка и салицилова киселина. Обещава да почисти и изглади текстурата на кожата, да изравни тена и да свие порите. 
Лосионът е с прозрачен цвят. Има приятен, но леко странен аромат (ароматът е на виолетки според производителя). Ако трябва да съм напълно честна, не използвам продукта всяка вечер главно от мързел. Нанасям го вечер след почистване на лицето с измивен продукт. След това нанасям продуктите за грижа за кожата които използвам във вечерната си грижа. Ако не съм успяла да премахна грима от кожата си напълно, лосионът успява да го почисти и премахне останалата част от него. Усещам кожата си по-гладка на следващата сутрин след нанасянето му, но продукта не замества използването на скрабове за мен. Някаква промяна в размера на порите не забелязвам. Не забелязвам и тена си по-избистрен и сияен. Той е много нежен и не дразни кожата при нанасяне, което би било чудесно ако кожата ви е по-чувствителна. Моята обаче не е и този продукт се оказа прекалено нежен за нея. От този тип продукти (изглаждащи тоници и лосиони) очаквам повече резултати дори и да зачервят кожата ми или да предизвикат някакъв минимален дискомфорт при нанасяне. Това е цена която бих платила, за да получа по-хубава кожа.
Като заключение бих казала, че това е един не лош лосион, но не успява да изпълни обещанията си върху моята кожа. Ще продължа да го използвам, защото за мен той е още една допълнителна стъпка за почистване на кожата и така съм сигурна, че съм премахнала всяка капчица грим и мръсотия насъбрала се през деня.
Оценка: 2/5

Alteya Organics Органична вода от Роза Дамасцена
(Количество: 100мл, Цена: около 5-6лв)  
Марката Алтея Органикс е българска и е специализирана в производството на био аромати и ароматерапевтични продукти. За ползите за кожата от използването на розова вода може да прочетете много в интернет. Розовата вода може да се използва от всеки тип кожа и част от ползите й за кожата, които аз си спомням са стягане на кожата и избистряне на тена.
Използвам розовата вода на Алтея Органикс сутрин след измиване на лицето и преди да нанеса продукти за грижа за кожата. Спреят на бутилката е много фин и разпръсква течността на малки капчици. Има силен аромат на роза (разбира се). При пръскане освежава кожата. Не бих казала, че забелязвам промяна в кожата ми от използването на водата, но ми допада освежаващото усещане при използване. 
Оценка: 3/5

Balea Ензимен пилинг 
(Количество: 50мл, Цена: около 5-6лв)  
В момента използвам маската на Ren Glysolactic Radiance Renewal Mask, която обещава да озари и избистри кожата. Същото обещава и маската на Balea, но на много по-достъпна цена. След като попаднах на доста позитивни отзиви за нея, реших да я пробвам. Ензимният пилинг на Balea е обогатен с ензими от папая и алое вера, които трябва да премахнат горния слой от мъртви клетки върху кожата и да разкрият една по-красива кожа с по-избистрен тен и повече блясък.
Тук ще спомена, че при мен маската на Ren има ефект само ако я държа малко повече време от препоръчителните 10 минути. Забелязала съм, че моята кожа е толерантна и издържа използването на подобни продукти. Въпреки това при първата употреба на маската на Balea останах с нея 5 минути, както е препоръчано от производителя върху опаковката Усетих леко дразнене на кожата почти веднага след нанасяне на маската и смятах че продукта наистина трябва да действа. След отмиване резултат не забелязах. Освен, че кожата ми беше доста зачервена. Следващите два пъти в които използвах маската, увеличавах по-малко времето за което я оставям върху кожата си, но след измиване отново липсваха резултати (освен зачервяването). Спирам за момента с опитите на маската на Balea, защото все още имам останало известно количество от тази на Ren (за която ще пиша скоро). 
Исках да опитам продукта на Balea, защото успя да привлече вниманието ми след прочитането на положителните отзиви за него. За съжаление не се сработи с моята кожа. Споделям краткия си опит и впечатленията си от него (макар да съм го използвала едва три пъти), защото това може би би помогнало на тези вас с по-толерантна към подобни продукти кожа, каквато е моята.
Оценка: 1/5
Ще пиша отново за ензимния пилинг на Balea когато започна да го използвам отново редовно и с надеждата тогава все пак да забележа някакъв ефект от него различен от зачервяването.

Lierac Magnificence Дневен и нощен гел крем
(Количество: 15мл, Цена: за оригинален размер от 50мл около 150лв) 
Серията Magnificence на Lierac е предназначена за възрастова категория 40+. Макар да съм далеч от нея, реших да опитам крема след като Ивана от Dream of Joe доста го похвали. Този тестерен размер имам едно издание на Pinks Beauty Box. Бях подарила крема на майка ми, но явно не й се е сторил интересен, защото го открих неизползван и си го взех обратно. Запечатан и в срок на годност, реших да му дам шанс и да проверя дали е наистина толкова страхотен.
Кремът е богатен е с екстракт от нар, копринено дърво и липозомен пептид, всички те трябва да спрат стареенето на кожата. Предназначен е за нормална и комбинирана кожа и може да се използва едновременно като дневен и нощен крем.
Кремът има много лека гел текстура и след нанасяне веднага се абсорбира от кожата. Матира я и според мен би бил подходящ и като основа за грим, но аз го използвам в нощната си грижа. Сутрин се будя със съвсем леко омазнена Т-зона, но много мека и хидратирана кожа. Не знам колко време след започване на използването му забелязах кожата си с много по-избистрен тен, по-свеж вид и намаляване на фините бръчици. Имам една мимическа бръчка на челото (тя ми е малко болна тема), която все още си я имам към днешна дата, но забелязвам, че не е толкова видима и дълбока както преди. Сигурна съм, че промяната се дължи именно на този крем.
Оценка: 5/5

Rhamnia Bynata Околоочен крем с екстракт от облепиха
(Количество: 15мл, Цена: около 18 лв)
Това е първият продукт на марката, които пробвам. Получих го от едно от изданията на Good Box. Кремът е обогатен с екстракт от облепиха, който трябва да помогне на кожата да се бори със стареенето. Освен него във формулата му има още маслиново и бадемово масло, масло от ший, алантоин, кофеин, витамин E, хилуаронова киселина и пантенол. От марката обещават околоочният крем да подхрани и овлажни кожата, да изглади неравностите и да се бори с бръчките и заедно с това да намали тъмните кръгове и подпухналостта в зоната около очите. 
Кремът е с много лека консистенция и ненатрапчив приятен аромат. След нанасяне му трябва малко време, за да се абсорбира от кожата напълно. Много е нежен и след няколко нанасяния забелязах веднага омекотяващ и подхранващ ефект. За съжаление при мен не успява да се справи с намаляване на тъмните кръгове. 
Оценка: 4/5

Ако сте с подобен тип кожа на моята и има продукти които харесвате и бихте ми препоръчали, ще се радвам да ми пишете долу в коментарите за тях.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара