Любими продукти за устни: Есен 2014

by - октомври 06, 2014


Здравейте!  Днес ще ги говорим за може би най-любимите ми бюти продукти - тези за устни и още по-точно за червила. От доста време съм преустановила използването на гланцове и залагам на червилата.
Есента за мен е сезона, в който забравям за бляскавите коралови и прасковени продукти за устни и изваждам тези с матов завършек. 
Ако сте пропуснали тук може да видите как се грижа за устните си през зимата - как ги ексфолирам и какви балсами използвам.


Revlon Colorstay Moisture Stain 005  Parisian Passion
Сравнително нов продукт от Revlon, който съвсем, съвсем от скоро се предлага и у нас. Дълготраен продукт за устни под формата на стейн в лилавата гама. Не изсушава устните ми. Ако искам съвсем лек цвят, нанасям малко количество и разнасям с пръсти. 
Rimmel Kate Moss Lasting Finish Matte 107
Кой не е чувал за този цвят на Rimmel? Това е перфектното тъмно червено червило за есента и зимата. Дълготраен цвят, матов завършек, без да изсушава устните.
Bourjois Rouge Edition Velvet 01
Имам цяла отделна публикация посветена на това течно червило. Може да я видите тук. Не харесвам ароматът на тези червила - мирише ми на нещо пластмасово. Но толкова много харесвам формулата и трайността на тези червила и ще направя компромис с това. Класическо червено с матов завършек.
Shiseido Lacquer Rouge RD 319 Pomodoro
Формулата на това течно червило е като коприна - усеща се леко върху устните, не лепне и се нанася много лесно. Цветът е червеникаво-оранжев, но не е прекалено ярък. Това за мен е перфектното червено червило за през деня. Има прилична трайност.
Bourjois Color Boost 01 Red Sunrise
Това е продукта за устни на когото залагам когато устните ми не са в най-доброто си състояние и освен хидратация  искам и малко цвят. Формулата на чъбитата на Bourjois е много хидратираща, освен това не липсва блясък и има доста прилична трайност предвид балсаместата си текстура. Подробно ревю може да прочетете тук.
Bourjois Rouge Edition 12 heures 33 Peche Cocooning
Това червило обещава трайност 12 часа, но реално не издържа дори и 6 часа. Формулата му е малко по-изсушаваща от нормалната серия Roude Edition и когато съм с него имам нужда да нанасям балсам за устни малко по-често от обикновено. 



Следващите три продукта за устни са доста близки като цветове, но ги харесвам по-различни причини.
Golden Rose Velvet Matte номер 14
Харесвам много червилата от серията Velvet Matte, защото са лесни за нанасяне, не изсушават устните и имат матов финиш. Този цвят от трите приличащи си е най-тъмен и една идея по-лилав. 
Golden Rose Velvet Matte номер 12
По-розовата сестра на номер 14. Отново същата формула и същият финиш.
Bourjois Rouge Edition Velvet 07
Напоследък това е продукта за устни, който използвам най-често. Една идея по-розов цвят от червилото на Golden Rose с номер 12, но формулата на Bourjois ми харесва повече и усещането върху устните. Отново ужасен аромат, но иначе страхотно червило.
Essence Longlasting  06 Barely There!
Това е моето червило тип Kylie Jenner или кафявото червило от 90-те, но без да е прекалено кафяво. Цветът му много ми харесва, но формулата не. Уж е дълготрайно, пък хич не е трайно. Както вече споменах цветът много ми харесва, но по принцип не използвам продукти за устни в тази гама и няма да търся друг вариант с по-добра формула от тази.
Golden Rose Velvet Matte номер 27
Нюд червило с матов завършек. Няма да се повтарям за тези червила, защото може би вече сте се досетили, че харесвам серията Velvet Matte.
Maybelline Color Whisper 720 Mocha Muse
Червилото "my lips but better". Придава много лек цвят и малко блясък на устните. Перфектното е за дните, в които залагам на по-натурална визия. 



Това бяха любимите ми продукти за устни напоследък. Всичките много си ги харесвам и всеки ден пада голямо чудене кое да сложа.
Кой е любимият ви продукт за устни в момента?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

19 коментара

  1. Хубави нюанси :) Аз още май не съм директно минала на есенна вълна, но е неизбежно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако ти се носят коралови червила, си ги носи без значение сезона :)))

      Изтриване
  2. Този пост беше радост за очите :) страхотна колекция си събрала, много хубави цветове :)

    ОтговорИзтриване
  3. Цветовете, които си подбрала за есента, са страхотни :)

    ОтговорИзтриване
  4. И на мен не ми се минава на есенна вълна. Още продължавам да си нося летните глосове и кораловия руж :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всеки има правото да си носи каквото си иска когато си иска :))

      Изтриване
  5. Охааааа... гледам с широко отворени очи ;)) Аз също скоро ще показвам есенни цветове да видим кога ;) Супер са ти цветовете <33

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чакам с нетърпение. Знаеш колко обичам продукти за устни :)

      Изтриване
  6. Имаш чудна колекция! Аз тъкмо намерих едно малко по-светло nude червило за ежедневието и е в процес на тестване.

    ОтговорИзтриване
  7. Много ми допадат цветовете в розовата гама! И аз наскоро направих подобна публикация и имам много подобни нюанси :)

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесни цветове :)) Тъмните цветове са ми любими .

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесна публикация, определено си избрах какво трябва да си закупя :)

    ОтговорИзтриване
  10. Чудно :)
    Никога не отказвам още червила, ще потърся Ревлонското :))

    ОтговорИзтриване
  11. Олеле, всичките ми харесват! Ще ги пробвам тези на Буржоа май най- накрая!

    ОтговорИзтриване
  12. Ух, настрои ме на червена вълна, вече знам с какъв цвят устни ще съм утре :)

    ОтговорИзтриване