Любими продукти Септември 2014

by - октомври 01, 2014


Здравейте! И септември мина неусетно, даже прекалено бързо, ако питате мен.
Този месец въпреки, че опитах няколко нови продукта за коса, тяло и от бялата козметика, не ме впечатлиха толкова, за да ги включа в любимците си. И с малки изключение, ще видите само и единствено декоративна козметика.


The Balm Mary-Lou Manizer хайлайтър
Преди да ви кажа защото този продукт е в месечните ми любимци, ще спомена, че изглежда така защото го купих счупен и понеже връщането и замяната за друг не бяха опция, се наложи да си го оправям сама с малко спирт. Имам го от доста време и го ползвах рядко, но Меги ме зариби по него отново. Цветът му е шампанско, има много мека текстура, силно пигментиран е и е необходимо съвсем малко количество. От него слагам върху изпъкналата част върху скулите и понякога във вътрешната част на окото.

Guerlain Terracota 4 Seasons 02 Naturel бронзираща пудра 
Напоследък използвам само тази бронзираща пудра. Харесва ми, че предлага няколко цвята, които може да се комбинират. В момента все още имам спомен от някакъв тен и използвам всички цветове, но през зимата съм сигурна, че ще наблягам само на трите по-светли нюанса.

Rimmel Match Perfection 010 Ivory коректор
Най-безмислена опаковка на коректор. Не съм ползвала този на Maybelline с гъбичката, но смятам, че и за нея мнението ми ще е такова. Въобще няма да коментирам колко е нехигиенична. Като оставим това на страна, коректора много ми харесва - лек е като консистенция, има средно покритие и нито веднъж не е събрал в линиите през деня.

Rimmel Scandaleyes Kohl Kajal 005 Nude молив за очи
За вътрешната линия на окото през деня, този молив лично на мен ми идва too much. Използвам го във вътрешната част на окото за изравняване на тоновете на кожата и заедно с това за изсветляване. Понякога оставям само молива, а друг път нанасям отгоре и сенки за очи. Моливът е много мек, кремообразен и ужасно траен. За съжаление този цвят не се предлага у нас. Аз си го поръчах от feelunique.

Oriflame The One Colour Impact Beige Pearl сенки за очи
Сенките въпреки че са в бурканче и предполагат кремообразна текстура са прахообразни. Използвам ги във вътрешната част на окото или върху целия клепач когато искам бърз грим и по-натурална визия. Цвета им е шампоанско с тук таме някое брокатче. Трайността им върху моите мазни клепачи не е особено впечатляваща дори и с база, но цветът им много ми харесва.

Catrice Defining Blush 080 Sunrose Avenue руж
Много време го гледах този руж и се чудех дали ще се покаже на моята кожа. Е в крайна сметка го купих и се радвам, че го направих, защото всеки ден съм с него. Цветът е розов със сатенен завършек и определено се забелязва върху кожата ми.

Maybelline The Colossal Go Extreme Volume спирала
Имам тази спирала от много време, но понеже не обичам да имам много отворени спирали наведнъж, кротко чакаше да дойде и нейният ред. Въпреки, че обещава екстремен обем, на моите мигли сякаш придава повече дължина отколкото обем. Обожавам големи четки и тази много ми харесва. Трайна е, наситено черна и не се рони. Роненето на спиралата ми е болна тема напоследък. Купих си спирала от по-висок клас, която започва да се рони след няколко часа и съм много разочарована (ще я видите скоро в публикация с разочарования).



Двата крема на Avon са тук не толкова заради хидратиращите и подхранващите си свойства върху ръцете, а заради ароматите си. Cocoa butter мирише съвсем леко на шоколад, а този от серията Naturals на нещо сладко и захарно. Пак казвам не са супер хидратиращи, използвам ги защото миришат невероятно. Има минерално олио в съставите им.

Sally Hansen Insta-dri топ лак
Предшната ми опаковка от този топ лак свърши и бях решила да изразходвам всички други топ лакове, които имам преди да купя този или друг. Но просто нищо не беше същото. Нищо не съхнеше толкова бързо, нито даваше достатъчно блясък от наличните в колекцията ми и така пак го купих.

Avon Instinct парфюм
Харесвам по-свежите и по-цитрусови аромати и това не е типично мой аромат. Някак по-ориенталски ми е. Напомня ми един парфюм на майка ми, с който се поливах като бях малка и тя все ми се караше. В зелено шишенце под формата на устни на Salvador Dali. Всеки ден съм с този парфюм и получавам не малко комплименти за него.


Този месец се сдобих с не малък брой продукти за устни и понеже си ги харесвам всичките, реших да включа само най-често ползваните от мен и да си спестя многото писане, а на вас дългото четене.
Bourjois Rouge Edition 12 heures 33 Peche cocooning
Това трябва да е нова обновена формула на серията Rouge Edition, която да издържа 12 часа. Да, по-трайно е червилото, но не издържа цели 12 часа. Много ми е трудно да обеснявам цветове, затова долу може да видите суочове.

Bourjois Rouge Edition Velvet 07 Nude-ist
Обожавам червилата от Velvet серията въпреки ужасният им пластмасов аромат. Харесват ми като усещане върху устните. Матови са, но не напълно. Имат съвсем лек блясък, но пък са си матови. Не изсушават устните и са трайни. Апликаторът им ми е много удобен за нанасяне на червилото. Надявам се да пуснат още цветове от серията.

Shiseido Lacquer Rouge RD 319 Pomodoro
За мен това е перфектното червено - не е прекалено ярко, прекалено тъмно. Въпреки името на серията, течното червило не придава прекалено много блясък на устните, което би ми било в повече за през деня. Формулата ми не е изсушаваща, не лепне и има доста добра трайност.

Nuxe Reve de Miel балсам за устни
Съвсем наскоро ви поговорих повече за този балсам за устни в предишен пост (линк към него) и не смятам пак да ви занимавам, защото знам колко много блогърки го харесват и може и вече да ви е омръзнало да четете за него. Ще кажа само, че това е най-добрият балсам за устни, който съм ползвала до момента.

От долу на горе: Bourjois 33, Bourjois 7, Shiseido RD 319


Real Techniques Blush Brush
За малко да пропусна да включа тази четка в месечните си любимци. Още от първото ползване се влюбих в нея. Мека е и не взема много продукт. Именно за това я харесвам. Позволява ми повече контрол върху това колко продукт взимам и смятам, че с нея трудно мога да се направя на клоун.

И накрая един random любимец - песен, която не мога да спра да слушам :

Това бяха любимците ми този месец. Кои са вашите?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Страхотно и полезно ревю ☺ Откъде закупи Sally Hansen Insta-dri топ лак? Много искам да го пробвам.

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошно ревю, права си за четката :))) а този лак за устни на Shiseido отдавна го заглеждам :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много полезно ревю :)) Все повече се замислям да си взема Mary-Lou Minizer ... цвета е разкошен. А, ти от къде го поръча?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Купих си го докато бях на почивка в Турция. Иначе знам че го има в feelunique и lookfantastic.

      Изтриване
  4. Здравей,
    видях, че си купила Mary-Lou Minizer от Турция. Искам да попитам как е цената там, същата ли е?
    Поздрави
    http://cattlustfever.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз го купих когато марката имаше 50% намаление. По спомени редовната му цена там беше 30 лири :)

      Изтриване