Pinks Beauty Box Октомври 2014

by - октомври 26, 2014


Здравейте! Бях решила да спра с поръчките на кутиите Pinks, но  реших да им дам още един шанс. По принцип не исках октомврийската, защото вече знаех какво има в нея от други бг бюти блогове. За мен елемента на изненадата в този тип услуги е много важен, но си е моя грешка, че не прочетох внимателно за кои месеци се абонирам (абонирах се за 3 месеца - октомври, ноември и декември/януари).
Ето какво има в моята кутия:
  • Olive Oil хидратиращ лосион (пълноразмерен продукт: 200мл, 4,99лв)
  • Eveline 24k Gold&Diamonds серум (тестер: 1,5мл, оригинален размер: 40мл, 15,30)
  • Bourjois All in One дезодорант (пълноразмерен продукт: 50мл, 5,29лв)
  • Beauty Formulas лепенки за почистване на нос (пълноразмерен продукт: 6бр, 6,50лв)
  • Bourjois Glamour Lovely (тестер: 0,7мл, оригинален размер: 50мл, 39,90лв
  • Macadamia Nourishing Leave-in Cream (тестер: 10мл, оригинален размер: 60мл, 7,50лв)
  • Bourjois Manicure Toppings перли за декорация (пълноразмерен продукт: 14гр, 12,70лв)


Кутията ми харесва като съдържание. Най-много се зарадвах на крема без изплакване на Macadamia. До сега не съм опитвала техни продукти и се радвам да видя заслужават ли си хвалбите. Единственият продукт който надали ще опитам са топчетата на Bourjois. 

На вас допадна ли ви съдържанието на кутията?







Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара