Нови покупки #19

by - октомври 13, 2014



Здравейте! Започвам публикацията без никакви излишни приказки. 

Миналият месец присъствах на демонстрация на продуктите на нова марка у нас - Premier by Dead Sea. Направиха ми чудесна терапия за ръце и ми разказаха за продуктите си. Атмосферата беше много приятна. На тръгване ми дадоха два техни продукта:
Premier by Dead Sea Естествен гел алое вера
Колкото и странно да звучи на някои от вас, до сега не съм използвала подобен продукт. Гелът е подходящ за използване от всеки тип кожа, но най-вече за чувствителната и раздразнена кожа.
Premier by Dead Sea Лосион за тяло - кашмир
Лосионът е с по-гъста консистенция. Има много приятен аромат. Нямам търпение да го опитам, веднага след като изхабя всички вече започнати продукти за тяло.


Alverde Измиваща пяна с ябълка и лайм
Доста положителни мнение съм чела за тази измиваща пяна на Alverde и веднага я грабнах, защото имах нужда от нов измиващ продукт. Предназначена е за нормална и смесена кожа. Не съдържа синтетични аромати, оцветители, консерванти и минерални масла.
Nivea Pure&Natural крем за ръце
Кремът ми ръце, който нося в чантата си свърши и в малкото козметични магазинче, в което бях този беше единственият, който не съдържане минерални масла, парафин или парабени. Съдържанието му би трябвало да е с 95% натурални съставки. Има много приятен аромат и подхранва кожата доста добре.
Avene Нежен дегримьор за очен грим
В началото на миналият месец от марката ми изпратиха продукта за проба. Много ми допадна защото не дразни очите, не оставя мазни следи (не е двуфазен), но премахва грима без проблеми. Подробно за него може да прочетете тук.
Balea Възстановяващ шампоан
Една приятелка много ми беше хвалила този шампоан. Има много приятен аромат. Предназначен е за суха, късаща се и заплитаща се коса. Моята не е такава - с мазни корени и сухи краища е, но шампоана и се отразява много добре. Не съдържа силикони.
Tutti Frutti душ пяна с аромат на карамел и канела
Душ гелът мирише като много вкусен десерт. Може да се използва и като масло за вана.
Decleor Hydra Floral маска за лице
Това е тазмесечният подарък към списание Grazia. Още не съм я пробвала. Това което ме заинтригува в нея е, че може да се нанася и върху зоната около очите.


Maybelline Super Stay Better Skin фон дьо тен
Използвам го само от седмица, но смело мога да я заявя, че това е новият ми любим фон дьо тен. Скоро мисля да ви попиша малко повече за него.
Revlon Colorstay Moisture Stain 005 Parisian Passion
Нов у нас продукт на марката, който представлява хидратиращ стейн. Спрях се на този разкошен тъмно лилав цвят, много подходящ за сезона. 
Golden Rose Velvet Matte червило номер 27
Цвета е част от новите цветове от матовите червила на марката. Цветът е доста нюд като за мен. Има доста силен кафеникав подтон и прави зъбите малко по-жълти. Въпреки, че много харесвам цвета и формулата на червило, май ефекта "жълти зъбки" ще ме откаже да го използвам.
NYX Soft Matte Lip Cream SMLC 05 Antwerp
Реших да взема този цвят за проба на така популярните Lip Cream-ове на марката. За сега не съм особено впечатлена от него.
NYX Butter Lipgloss BLG01 Strawberry Parfait
Но пък за сметка на това съм влюбена в този гланц. Има много кремообразна текстура, страхотен аромат и ужасно вкусно име. Бих си взела още цветове.
Catrice Eyebrow Filler
Втора опаковка от цветният гел за вежди на марката. Първоначално бях решила да опитам цветния гел за вежди на Alverde, но след като не успях да намеря неотварян гел в по-тъмния цвят, си взех добрият стар гел на Catrice.
Essie Take It Outside
Двете с Меги бяхме започнали да издирваме този цвят от есенната колекция на марката. Голямо обикаляне падна, докато го намерим, но успяхме.
Golden Rose Rich Color 104 & 102
Нямам подобни цветове в колекцията си и ги грабнах без да мисля много. 
Revlon Colorstay Gel Envy 410 Up The Ante
Много исках да опитам тази серия лакове на Revlon. Доста добри отзиви съм чувала за нея. А този цвят видях в блога на една от любимките ми Essie Button.


Nivea Soft крем 
Имах няколко сухи участъка върху лицето си и взех крема, защото винаги до сега ми е помагал когато имам такива проблеми. Съставът му не е никак добър и сигурно не бих го купила повече.
L'oreal Color Riche L'Ombre Pure 106 Breaking Nude
Въпреки, че цвета на сенките е точно в моята гама, отлагах покупката му защото съм сигурна, че имам доста близък цвят до този в колекцията си. Но го видях няколко пъти върху Меги и прочетох ревю за Breaking Nude в блога на Eat Love Make up и не се сдържах и вече съм негова горда притежателка.
Maybelline Color Drama 510 Red Essential
Много исках да опитам моливите-червило на Maybelline. Спрях се на това разкошно червено.  
Essence Lash Princess спирала и Extra Longlasting очна линия писалка
Тези два продукта вървят като комплект на цена от около 7лв. Нямам нужда от нова спирала, но пък имах нужда от нова очна линия .

Това бяха всички мои нови покупки напоследък.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Straxoten post :) Mislq i az da napravq edin za novi pokupki :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни придобивки :)) И аз си взех новият фдт на Maybelline ,но все още се опитвам да свикна с него ;д

    ОтговорИзтриване
  3. Хубави придобивки, чакам с нетърпение да видя отзивите ти.

    ОтговорИзтриване
  4. Чакам публикацията за фондьотена на Мейбълин, че имам нужда от нов. А гланцовете на Никс на мен ми изглеждат страхотно! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скоро ще има ревю за фдт, а глосовете на Никс са много добро попадение.

      Изтриване