Ревю: Shiseido Lacquer Rouge RD 319 Pomodoro

by - октомври 15, 2014




Здравейте! Днес ще си поговорим за течни червила. Те като формула са малко непознати за мен, тъй като предпочитам стандартните сухи червила в гилза. Но този продукт ме впечатли толкова много, че нямах търпение да ви разкажа за него.



Количество: 6мл
Цена: около 30-40лв (не съм го купувала от България и не знам точната му цена тук)
Трайност след отваряне: 24 месеца
Състав:


От Shiseido обещават интензивен цвят и дълбок блясък само с един слой. Освен това продукта обещава да подобри състоянието на устните - от сухи и напукани до гладки и хидратирани след една седмица употреба. 




Това, което ме впечатли и ме накара да се заинтересувам от тази серия червила на марката е опаковката. Да, черна, изчистена и пластмасова, но именно нейната простота и изисканост ме впечатлиха. 
Консистенцията на Lacquer Rouge е лека заедно с това по-гъста без да лепне прекалено много върху устните. Именно заради по-гъстата си консистенция, течното червило не се разтича през деня. Върху устните оставя усещане за гладкост и мекота. 
Финишът на червилото не е матов, оставя устните бляскави, но не прекалено. Избягвам течните червила, защото блясъкът им понякога ми идва повече, а като добавим и ярък цвят, комбинацията между двете ми идва too much. Тук това липсва.
Пигментираността единствено леко ме разочарова, но е възможно при другите цветове от серията този проблем да липсва. Когато чуя течно червило веднага се сещам за супер наситен цвят. Цветът нанесен върху устните не е толкова наситен, но пак казвам възможно е това да е само при моя цвят. 
Трайността на червилото ме впечатли. Може би заради течната му формула, очаквах трайността му да е колкото на глос, т.е. най-много 1-2 часа и вече няма помен от него. Да, блясъкът изчезва по някое време, особено ако ядете, пиете или пък говорите много, но една част от цвета остава заедно с усещането за мекота и гладкост на устните.
По отношение обещанието на производителите за подобрение в състоянието на устните след седмица употреба нямам наблюдения, защото напоследък съм леко обсебена на тема червила и всеки ден съм с различно (виновна :) ). Но винаги когато съм с него забелязвам, че в края на дена няма спомен от сухи и напукани устни.  Усещам устните си меки сякаш цял ден съм носила единствено балсам, който да ги подхранва. 




С един слой червило


Цветът, който имам аз RD 319 Pomodoro е смесица между червено и оранжево. Върху устните, както се вижда и от снимките, цвета не е толкова наситен, но ако очертая и запълня устните си с молив в телесен цвят и отгоре нанеса червилото получавам цвета от суоча върху ръката.


Като заключение бих казала, че това е чудесен продукт. Ако си търсите ново течно червило или като мен искате да опитате такова ви съветвам да погледнете Shiseido Lacquer Rouge. Официално в сайта на марката се предлагат 30 цвята. 

P.S. Ако искате може да хвърлите един поглед и на поста на Деси, която има ревю за един разкошен розов цвят от серията.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

11 коментара

  1. Цветът е много готин и ти стои много свежо :)

    ОтговорИзтриване
  2. Цвета, който си избрала е много красив и ти седи чудесно! Много са ми интересни техните червила, за съжаление цената е мааалко в повече за българския пазар според мен. Ревюто ти е супер! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Mного ти отива този цвят, страхотен е :)) Много харесвам продуктите на тази марка, наистина си заслужават

    ОтговорИзтриване
  4. Много приятен цвят и ти отива :)

    ОтговорИзтриване
  5. Цветът е чудесен и много ти отива :)

    ОтговорИзтриване
  6. Понякога по-ярките цветове стоят малко тежко, но това стои много свежо и леко върху теб. Аз нося по-тъмни червила, но ще събера смелост и за нещо толкова ярко някой ден! :))

    ОтговорИзтриване
  7. Тук е над 40 лв, а иначе аз съм супер разочарована от трайността, аз пробвах ярко оранжево от тестерен размер. Наистина много овлажнява. Обаче си пада бързо, като говоря и остава линия по края на устните.. никакъв отпечатък :( Твоя цвят обаче много ти отива :) не мога да го отрека :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Спомням си, че ми беше споделила преди време, че не ти харесва заради трайността :)

      Изтриване
  8. Много хубаво изглежда и като ми понамалеят червилата, ще отида да разгледам цветовете, които се предлагат тук :)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря на всички ви за милите коментари :)

    ОтговорИзтриване