Ревю: Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup #2C2 Pale Almond

by - септември 04, 2018


Здравейте! Фон дьо тенът Double Wear на Estee Lauder е един от най-култовите грим продукти. На пазара е от известно време и има не малко почитатели. Дълго време отлагах да го пробвам, защото за негов двойник е спряган Colorstay на Revlon, който ми идва по-тежък и подчертава порите, но любопитството не спираше да ме тормози и си го купих.

Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup
Количество: 30 мл.
Цена: 85 лв.



Първо, ще спомена, че избрах съвсем грешен за мен цвят, но въпреки това успявам да коригирам тона смесвайки Double Wear с други фон дьо тени. Винаги когато бързам, правя грешни избори щом се касае за грим продукти. 
Много ми допада шишенцето от матирано стъкло със златна капачка, но липсата на помпичка понякога ме влудява (обикновено когато бързам сутрин). Първоначално очаквах Double Wear да е с тежка и гъста консистенция, но останах приятно изненадана. Фон дьо тенът е по-течен като консистенция, не се усеща тежко и се прелива лесно с кожата. Завършекът не е напълно матов и има лек блясък. Отдалече кожата изглежда естествено, но отблизо си личи, че е нанесен грим върху нея.
Double Wear  е продукт с високо покритие и трайност +8 часа. Успява да прикрие несъвършенствата без да подчертава порите и дори в горещите дни остава на мястото си. Кожата ми се омазнява основно в Т-зоната и  използвам матиращи листчета поне 1-2 пъти дневно. Но дори след тях фон дьо тенът изглежда добре. Прави ми впечатление, че в сравнение с други фон дьо тени, Double Wear оставя по-малко следи от продукт върху листчетата.
Заради високите температури го използвах всеки ден и след продължителна употреба забелязах появата на повече несъвършенства върху кожата ми. Несъвършенствата не бяха черни точки или гневно гнойно акне, а подкожно акне, което изчезна постепенно след като преустанових използването му. Това не е ежедневен фон дьо тен за мен, а такъв който бих използвала от време на време и при специални случаи когато искам дълготраен грим върху лицето си.

2C2 Pale Almond определено не е моя цвят. Въпреки, че е с розов подтон, а моята кожа е с жълт, успявам да коригирам тона смесвайки го с други фон дьо тени. Използвам по-голямо количество Double Wear и съм много приятно изненадана колко лесно го превръщам в "моя цвят" предвид високото му покритие.

Преди / След
Оценка: 4/5
Харесвам Double Wear Stay-in-Place Makeup, защото е много дълготраен, не подчертава порите и не е със силно матов завършек. Не бих го използвала ежедневно, защото редовното му използване би било причина за появата на подкожно акне. Но съм сигурна, че винаги ще избирам нещо, ако ми предстои дълъг ден или по-специален повод.

You May Also Like

0 коментара