Ревю: Vichy 89 Mineral Fortifying and Plumping Daily Booster

by - октомври 23, 2018


Здравейте! Днешният пост е посветен на много нашумял продукт -  Vichy 89 Mineral Fortifying and Plumping Daily Booster. Продуктът беше лансиран по-рано тази година и освен сериозната рекламна кампания, прочетох много полижителни мнения за него, както на български, така и на чуждестранни бюти ентусиасти. С огромно желание и още по-големи очаквания купих прекрасното преливащо стъклено шише и днес ще споделя мнението си с вас за Vichy 89 Mineral Fortifying and Plumping Daily Booster. 


Vichy 89 Mineral Fortifying and Plumping Daily Booster
Количество: 50 мл.
Цена: 37-43 лв. 

Vichy 89 Mineral Daily Booster съдържа 89% концентрация на термална минелизираща вода и хилуаронова киселина за по-хидратирана, сияйна и тонизирана кожа.
  

Опаковката на продукта е разкошна! Шишето е от тежко стъкло и има цветови градиент от прозрачно към зелено. Но както и при други продукти на Vichy не ми допада пластмасовата капачка. Не коренсподира с масивната стъклена опаковка. 
Vichy 89 Mineral е с течна гелообразна консистенция и няма аромат. Много е лек, усеща се като и се абсорбира от кожата веднага. Не лепне. Използва се като първа стъпка в грижата за кожата и след него се нанасят следващите продукти (серум, крем и т.н.). Продуктът е част от сутрешната и вечерната ми грижа за кожата повече от месец, но не забелязвам никакъв ефект или промяна в състоянието на кожата ми. Буквално все едно съм дала парите си на вятъра. Използвала съм други продукти с хилуаронова киселина, които са правили кожата ми по-мека, по-сияйна, по-сочна и по-хидратирана, но с Vichy 89 Mineral няма никаква разлика преди и след месец употреба.


Оценка: 1/5
Разкошна опаковка, много добра рекламна кампания, но никакъв реален ефект от използване на продукта. Не исках да бъда толкова негативна, но това е искреното ми мнение за продукта.

You May Also Like

1 коментара

  1. Напълно споделям мнението ти! Купих си продукта под влияние на рекламата и го ползвам 2месеца, но ефект няма... Пълно разочарование, сега го слагам като база за грим.

    ОтговорИзтриване