Ревю: MAC Pro Longwear Коректор

by - февруари 08, 2016



Днес ще ви споделя впечатленията си за продукт, който обикнах още от първата употреба. Рядко някой продукт успява да ме впечатли от раз, особено било то пък грим продукт. Днешният герой е коректорът на MAC от серията Pro Longwear.

MAC Pro Longwear Concealer
Количество: 9мл
Цена: около 38лв
Къде: в магазините на марката
Годност след отваряне: 6 месеца
Състав:


Коректорът идва в удобна за употреба опаковка с помпичка. За съжаление долната част на опаковката е направена от стъкло и това я прави лесно чуплива. Понеже знам колко съм сръчна запазих черната картонената кутийка и съхранявам коректорът в нея.
Консистенцията на коректора усещам някак по-гъста от други, но не толкова гъста, че да затруднява преливането на продукта при нанасяне. Много е кремообразен и лек и има средно до силно покритие като позволява напластяване.


В много ревюта за него момичетата споделят, че трудно се контролира колко продукт да излезе с помпичката, но аз нямам никакви затруднения и не изкарвам повече продукт от колкото ми трябва. Необходимо ми е малко количество от него, за да нанеса достатъчно продукт и под двете си очи (по-малко от половин помпичка). Това го прави икономичен продукт, което е страхотно предвид по-високата му цена.
При нанасяне не изсъхва веднага, което дава достатъчно време за преливането му, но веднъж изсъхне ли и се настани върху кожата няма мърдане. Използвам Beauty Blender за да го прелея. С пръсти също постигам сходен резултат, но ми трябва доста повече време, за да го разнеса равномерно в сравнение с гъбката.
Нямам видими тъмни кръгове под очите за прикриване, а само следи от умора и недоспиване, които коректорът успява да прикрие без проблем. Понякога го нанасям и върху зони от лицето, които имат нужда от повече покритие, но не го ползвам за прикриване на пъпчици. Нанесен под очите не подчертава фини линии, много е траен и не мърда цял ден.
Оценка: 5/5

От ляво на дясно: Без коректор, с коректор

Въпреки по-високата цена на коректора бих го купувала отново и отново. Обожавам колко лесен е за употреба и колко е дълготраен. Освен това е се предлага в голямо разнообразие от цветове и подтонове и няма как да не успеете да намерите подходящ за вас цвят (ако се интересувате моят е NC25).


P.S. Ако все пак решите да си го вземете, за да го пробвате наистина го пазете, защото опаковката е много чуплива и може да ви се случи това или това (интернет е пълен със снимки на трагично загинали коректори).



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. "трагично загинали коректори" :D :D :D аз все още не мога да реша - харесвам ли го или не. Много хубаво ревю! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми е любим този коректор и единствената причина поради, която не го ползвам всеки ден е опаковката, която много ме дразни. Ако можех да си го прехвърля някак си в друг контейнер,
    щеше да е незаменим. Няма нещо в него, което да не ми харесва.

    ОтговорИзтриване