Нови придобивки #29

by - ноември 26, 2015


Здравейте! Днес ще ви покажа какво си купих наскоро, както и няколко продукта изпратени ми за проба. Напоследък се опитвам да бъда по-разумна и да купувам неща от които имам нужда и май за сега се справям доста успешно.


Съвсем наскоро ми пратиха продукти от новата серия на Syoss Renew 7 - шампоан, маска и масло за коса. Не харесвам продуктите на Syoss и подходих доста скептично към тях, но останах приятно изненадана. Скоро очаквайте ревю за тях.


Melvita Nectar De Roses Milky Cleansing Oil
Това е олио за премахване на грим на френската марка Melvita. Този тип продукти са любимите за разгримиране, защото махат грима бързо и не изискват използването на памучни тампони. Използвах олио на Melvita едва два пъти и за сега много ми харесва. Скоро очаквайте ревю за него.
Sephora Mud Mask 
След като попаднах на много положителни отзива за маската на Sephora нямаше как и аз да не я пробвам. И нея използвах едва няколко пъти и ще пиша повече когато натрупам повече впечатления.
Beauty Blender Set
Ако сте чели поста ми почистващия продукт на марката Beauty Blender (тук) може би сте разбрали за сета които си купих. Обожавам гъбката на Beauty Blender и не мога да си представя да нанасям фон дьо тен и коректор по друг начин в момента. За това когато видях комплекта го грабнах веднага.


Himalaya Cocoa Butter Lip Balm
Поредна опаковка от любимият балсам на Himalaya. Колкото и отворени и започнати балсама да имам никога не оставам без него. Чудесен е за основа под матови червила.
Apivita Скраб за лице с маслина и Cattier Гомаж с бяла глина
В търсене съм на ексфолиант за лице и преди да пробвам продукти в голям размер, реших да пробвам първо няколко продукта в мини размер. Много харесвам почистващите продукти и маски на Apivita и за това взех скраба им за лице с маслина. За момента много ми харесва и бих го купила в голям размер, ако този на Cattier  не ми хареса повече.


Съвсем наскоро направих първата си поръчка от Kiko и ето кой продукти си избрах да пробвам:
Kiko Matte Muse Lipstick номер 06
Течното червилото е в много интересна опаковка наподобяваща лак за нокти. Има матов завършек, но е леко изсушаващо. Цветът му е малинен и въпреки че леко изсушава с малко балсам за устни, червилото е страхотно.
Kiko Intensely Lavish Lipstick номер 04
Ако трябва да бъда съвсем честна, поръчах това червило главно заради опаковката. Тя е метална в цвят розово злато. Бях се спряла първоначално на два цвята, но нито един от тях не беше наличен и в крайна сметка си взех номер 04, който на живо се оказа не това което очаквах.
Kiko Infinity Eyeshadow номера 219, 235, 237
Поръчах единичните сенки на марката без особени очаквания заради ниската им цена, но те ме изненада много приятно. Номер 219 e фаворитът ми от трите и откакто го получих го използвам всеки ден като основен цвят. Очаквайте скоро ревю за всички продукти на Kiko.
Essence All About Nudes Eyshadow
Имам тази палитра от доста време, но все забравях да я включа в нови придобивки. Ако случайно сте пропуснали може да прочетете ревюто ми за нея тук. Но за кратко това е една наистина страхотна палитра на страхотна цена. С нея може да се направи както ежедневен, така и вечер грим. Цветовете са наситени и се преливат лесно. Много ми харесва и вариантът с цветове в розовата гама.
Essie Urban Jungle
Искам този лимитиран цвят от стара колекция на Essie от доста време. Тъкмо бях решила, че просто няма да е мой и страхотната Меги го видя някъде и го купи за мен. Много благодаря! 
Maybelline Color Tattoo Creamy Mates Eyeshadow 91 Creme De Rose 
Съвсем наскоро у нас най-накрая пуснаха нови цветове от сенките Color Tattoo (Ура!). Миналата седмица все още не можеха да се намерят в Лили и ДМ, а в аптеки Ремедиум и Be Fit. Аз ги купих от вторите където за съжаление не бяха налични тестери на цветове и се ориентирах по суочове онлайн. Вниманието ми привлече и един доста жълт цвят (забравих му името), който много прилича на MAC Painterly Pot, но за него ще изчакам тестери.
 

Golden Rose Matte Velvet 02, 07 и 23
Много, много харесвам тази серия червила на Golden Rose и се сдобих с нови три цвята.
Nars Audacious Lipstick Anita
През лятото си бях поставали малко предизвикателства - ако успея да изхабя пет продукта за устни да си купя като награда червили на Nars. И успях :) Червилото е с разкошна опаковка и страхотна кремообразна консистенция. Скоро смятам да напиша ревю за него, защото откакто го имам почти всеки ден съм с него. А за вбъдеще смятам да си поставям подобни предизвикателства за продукти от висок клас, защото така едновременно стимулирам себе си да изразходвам продукти и ценя повече новите си придобивки.
Manhattan Soft Rouge Lipstick 960 Dark Pomegranate
Обикновено не се спирам пред стените на марката в дрогериите и козметичните магазини, но при последното ми ходене в Елитис, погледът ми се спря върху тези червила. Мисля, че са нов продукт за марката, но може и да се бъркам. Червилото е с балсаместа текстура, но пък поне  960 Dark Pomegranate е с добре пигментиран цвят.
Too Faced Happily Ever Lasting Lip & Chick Duo и Sex & Chocolate комплекти
Не знам защо тази години Sephora заредиха толкова малко бройки от коледните сетове с мини продукти на Too Faced. Те свършиха буквално за един ден. Макар да не са налични вече смятам скоро да напиша пост за впечатленията си от тях, защото и за четирите продукта има главно положителни отзиви, а за мен не всички се оказаха толкова страхотни
Golden Rose Dream Lips Lipliner Номер 522
Тази серия моливи за устни са сравнително нови за марката и исках да ги опитам от доста време, но все не си харесвах цвят. Трябваше да имам поне два молива в тъмно червено, но не успях да ги намеря и реших да си взема именно такъв цвят.

Това бяха всички нови покупки напоследък.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Красоти! Ще чакам мнение за скръба на Cattier, много ми е любопитно как се справя :) и за молива на GR ми стана интересно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Всички продукти са интересни! Иначе с нетърпение чакам коментар за Too Faced и най-вече за Melted, понеже е тотален първенец в wishlist-а ми =)

    ОтговорИзтриване
  3. Маската на Sephora може ли да се намери онлайн ?

    ОтговорИзтриване
  4. Супер придобивки!Аз ще чакам отзиви за бронзъра :)

    ОтговорИзтриване
  5. Хареса ми това,за предизвикателството ,което си поставила,да изхабиш и после да купуваш!(Мисля,че имам нужда и аз като теб да си наложа :1-во изхабявам,после купувам)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Замисляйки се, това е една много правилна стратегия :)

      Изтриване