Любими продукти Октомври 2015

by - ноември 02, 2015


Ето, че още един месец мина неусетно и дойде време за месечни любимци.Ето продуктите, които използвах най-много през октомври:

Apivita Cleansing Gel
Обожавам този измиващ гел. Макар да имах известни съмнение дали не би бил изсушаващ за кожата ми (предназначен е за мазна/комбинирана кожа) той се оказа толкова нежен и едновременно с това успява да почисти добре. Използвам го сутрин и вечер и нито веднъж не съм усетила опъване или изсушаване. Скоро очаквайте ревю за него. 
Weleda Wild Rose Околоочен крем 
Кремът е много лек и за секунди е абсробиран от кожата. Прави зоната около очите мека и подхранена.
Maybelline Color Tattoo Eyeshadow 80 Creamy Beige
Любим, любим продукт за очи! Използвам го самостоятелно, както и като база преди други сенки. Creamy Beige е светъл топъл бежаво-кафяв цвят. 
Apivita Express beauty with pink clay
Обожавам глинените маска на Apivita. Много са нежни и едновременно с това почистват кожата в дълбочина. След измиване на маската, кожата не е суха или опъната, а много мека. До сега използвах единствено тази със зелена глина, но реших да разнообразя и взех тази с розова. Огромна разлика между тях като действие не забелязах (единствено в цветовете).
Maybelline SuperStay Better Skin Concealer+Corrector
Не знам още колко пъти ще кажа страхотен или любим за някой от продуктите в този пост, но все пак говорим за месечни любимци :) 
Страхотен коректор, който не знам поради какви причина не са предлага у нас. Много е комфортен за носене - не изсушава, не се впива във фини линии, не мърда цял ден, освен това озарява погледа и прикрива умората под очите. 
Catrice Absolute Eye Colour 750 New In Brown
Тези сенки на Catrice са в цвят розово злато. Много подходящи са за ежедневието, защото стоят много нежно. Не са дълготрайни, но с хубава база отдолу не мърдат цял ден (аз използвам Urban Decay Primer Potion)  
Rimmel Exaggerate Lip Liner 030 Natural
Не знам дали съм споделяла с вас, но напоследък съм обсебена от моливите за устни. Те са първите продукти, които разглеждам щом вляза в козметичен магазин. Моливът на Rimmel първо е автоматичен и втори е траен, а цветът 030 Natural е неутрален и може да се съчетае с почти всичко. 
Catrice Ultimate Colour Lipstick 190 The Nuder The Better
Ей с това червило комбинирах моливът на Rimmel през по-голямата част от месеца. Няма да крия, червилата на Catrice не са от най-любимите ми продукти за устни. Конкретно цветът  190 The Nuder The Better самостоятелно стои на черти и подчертава гънките върху устните, но комбиниран с молив цветът е плътен и равномерен. Формулата на червилото не е изсушаваща и не усещам устните си сухи когато съм с него.
Miomare Четки за грим
Тези четки са част от комплект четки на Lidl. Нямах кой знае какви очаквания към тях, но се оказа страхотни. Четката отляво използвам за пудра, а тази от дясно за брозант. И двете четки са много меки и при нанасяне не драскат кожата. 

 

Това бяха любимите ми продукти за месец октомври. Кои са вашите?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. Ето. Пак си харесах сума ти и неща. Видях сенките на Мейбълин и в поста на Меги, но защо ми се струват тъмно кафяви по суочовете в интернет ... нещо по-светло ми се иска....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изглеждат тъмни в бурканчето, но нанесени не са тъмни (поне на моята кожа). Много нежно стоят.

      Изтриване
    2. Изглеждат тъмни в бурканчето, но нанесени не са тъмни (поне на моята кожа). Много нежно стоят.

      Изтриване
  2. Молива на Римел е супер издръжлив и аз имам любимец от линията за месеца ;) Записвам си за околоочния. Скоро ми предстои такава покупка :) А, с четките да казвам ли, че ме впечатли ;дд Много се радвам за гела на Апивита^^

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм виждала цвета creamy beige по магазините,от България ли е?

    ОтговорИзтриване
  4. В момента,в магазини Лили и ДМ са заредили новите color tattoo creamy mattes,мойте са creme de nude 93(уникални )!

    ОтговорИзтриване