Ревю и сравнение: Clarins Instant Light Natural Lip Perfector & Catrice Beautyfying Lip Smoother

by - април 13, 2015


Здравейте! Със сигурност сте чували поне един път за балсамите на Clarins Instant Light Natural Lip Perfector. Самата аз не съм почитател на балсамите тип гланц за устни и въпреки че исках да опитам така прочутите балсами на марката, все отлагах покупката им. Съвсем наскоро обаче се сдобих с един.
От няколко месеца Catrice предлагат на стените си и техен вариант на балсамите на Clarins. Опаковката е напълно идентична. Днес ще споделя за впеталенията за всеки от балсамите и накрая ще направя мъничко сравнение.




Clarins Instant Light Natural Lip Perfector
Количество: 12мл
Цена: около 40лв
Предлага се в: 6 цвята

Опаковката му представлява тубичка, която се стиска. Продукта излиза от апликатор с който се нанася балсама. Има много приятен аромат на бонбонки. Консистенцията му е много лека и приятна за носене и не лепне. При нанасяне веднага успокоява и омекотява устните като ефектът не е само момент. Не придава толкова много блясък като гланц. Цветът който имам аз 02 Apricot Shimmer  не придава цвят на устните, а само блясък.
Страхотен продукт, който задължително нанасям винаги когато усетя устните си сухи и напукани. Задължително присъства в чантата ми постоянно.



Catrice Beautyfying Lip Smoother
Количество: 9мл
Цена: около 7-8лв
Предлага се в: 3 цвята

Отново имаме същата опаковка. Ароматът му отново е сладникав, но с една по-кисела нотка. Консистенцията му не е лепкава, но е малко по-хлъзгава от тази на Clarins и се нужда от съвсем малко повече работа с апликатора, за да се разнесе равномерно. Имам цветът 01 Sweet caramel, но и той остава устните само с блясък без цвят. За съжаление не намирам балсама на Catrice за толкова хидратиращ и подхранващ устните както този на Clarins. Да, не ги изсушава, но след като балсама изчезне не усещам устните си по-меки както когато ползвам варианта на Clarins.

От ляво на дясно: Clarins, Catrice



Ако не бях опитала Clarins Instant Light Natural Lip Perfector, то Catrice Beautyfying Lip Smoother би ми харесал и то много. Но освен приликата в опаковката и донякъде в консистенцията, ефекта от балсама върху устните е различен. Определено балсамът на Clarins е по-добър, защото подхранва устните по-добре за по-дълго време.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Много полезно ревю, от година сигурно се каня да си купя балсама на Кларинс, накрая си взех този на Катрис и още се чудя за Кларинса. Със сигурност имам нужда от допълнителна грижа за устните и ме радва това, че Кларинс има по-удължен ефект.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно представяне и на двата балсама. И аз отдавна мисля да направя такъв пост, но все не остава време. Балсама на Clarins наистина действа много по-добре на устните :)

    ОтговорИзтриване
  3. Полезно ревю, благодаря ти. Имам този продукт на Clarins от много време и минавам през периоди, когато много ми харесва и други, когато не ми е никак интересно. Надявам се да го изразходвам съвсем скоро, защото си купих балсама им от същата серия. Иначе ще пропусна тези на Catrice, щом не ги препроъчваш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А балсама им хубав ли е? Аз напоследък имам страшен интерес към декоративната им козметика и искам да пробвам ужасно много неща.

      Изтриване
  4. Бях решила да купувам гланца на Катрис специално, за да му направя сравнение с Кларанс, който ми е любимия гланц, но сега ще се въздържа. На мен Кларанс страшно много ми харесва, заслужава си и хвалбите, и цената. Много хубав пост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласан съм! Наистина си заслужава Кларанс. А аз не съм почитателка на гланцовете като цяло и най-вече тези които дават малко цвят :)

      Изтриване
    2. Съгласан съм! Наистина си заслужава Кларанс. А аз не съм почитателка на гланцовете като цяло и най-вече тези които дават малко цвят :)

      Изтриване