Любими продукти Януари 2014

by - февруари 04, 2014

Здравейте и честит месец на влюбените! Отново дойде време да си поговорим за любимите ми продукти за месеца. Въпреки първоначалното ми намерение да пропусна този месец след като прегледах шкафчетата с козметика и отделих любимите си продукти се оказа, че имам какво да ви покажа.
Измиващ гел Bioderma Sebium
Използвам гела в комбинация със силиковата четка за лице за по-дълбоко почистване на кожата. Гела е нежен към кожата без да я изсушава. Използвам го вечер, за да почистя лицето си от грима и други мръсотии.

Кремове за ръце Дева с и Биотен с йогурт и сладък бадем
И двата крема за ръце не са най-хидратиращите, най-овлажняващите или най-подхранващите за кожата на ръцете ми, но ги включвам заради невероятните им аромати. Аромата на крема на Дева ми  напомня аромата на какао. Забелязвам обаче, че аромата му не е толкова наситен както в началото. А пък крема на Биотен ми напомня миризмата на плажно масло. В последните няколко много студени дни си мечтая да дойде лятото по-бързо и с аромата на този крем мечтата ми става съвсем малко по-реална (доколкото една такава мечта може да бъде реална на -15 градуса).

Balea крем-олио за тяло със сладък бадем
И аз съм част от клуба на харесващите този лосион. Има много приятен аромат, който е доста траен и подхранва кожата добре. Попива малко по-бавно от обикновените лосиони, но след това оставя кожата мека Въпреки първоначалните ми притеснения заради думичката "олио" изписана на етикета не оставя мазни следи след попиване.

Boujois бронзираща пудра номер 52
Самият продукт много ми харесва, но цялото изживяване с него не ми допадна. Купих го преди няколко месеца, беше запечатан с предпазно фолио и е годен до юни 2015. Още при първия ми опит с него цвят върху четката нямаше. В последствие забелязах, че върху самият продукт има нещо като коричка, заради която не мога да го ползвам. И така дълго време пудрата стоеше на дъното на шкафчето ми с козметика, докато преди няколко седмици не взех един нож и не изчегъртах горния слой. И така се налага един път на 2 седмици пак да ползвам ножа, защото коричката пак се появява. Иначе самата пудра много ми харесва - цвета е пигментиран, нюанса е подходящ за моя тен, няма блестящи частици (въпреки че върху опаковката пише че има, аз върху лицето си не съм забелязала) и е траен. Бях решила да си купувам нов, но няма гаранция, че и с него няма да имам този проблем. Ще ползвам тази опаковка докато мога.

Блендинг ченката на Real Techniques
Около коледните намаления в feelunique се сдобих със сет четки на Real Techniques. Така се сдобих и с тази четка. Четката е дуо файбър, не е прекалено мека или твърда. Аз я използвам за преливане на сенките винаги чиста и прелива цветовете само с няколко движения. За съжаление четката може да купи само в този комплект

Maybelline Fit me коректор нюанс 20
Доста отзиви изчетох за този коректор докато се реша да го купя. Просто се опитвам да огранича покупката на козметика на Лореал и Мейбелин. Коректора идва с предпочитаните от мен апликатори. Знам, че не са особени хигиенични, но пък са много по-лесни за употреба отколкото продуктите в тубичка или бурканче. Самият коректор е  кремообразен, разнася се лесно и поне според мен изсъхва бързо след нанасяне. Ако кажа, че не подчертава фините линии през деня ще излъжа, но това не се случва всеки път когато съм с него, а доста рядко без явна (поне за мен) причина. 

Кална маска за лице Montagne Jeunesse
Обожавам калните маски, защото са лесни за нанасяне и премахване и от всички видове маски ползвани от мен до сега (най-необичани от мен са пилинг маските) усещам, че тези най-добре  почистват кожата ми. Конкретно тази маска обичам, защото това е единствената кална маска, която съм ползвала до момента и при измиването и не е превръщала всичко около мен в една голяма кочина. Друг плюс е, че не е тествана върху животни.

От ляво на дясно: GR Velvet Matte 12 & 14, Rimmel Moisture Renew 705
От ляво на дясно: GR Velvet Matte 12 & 14, Rimmel Moisture Renew 705

За червилата на Golden Rose Velvet Matte сигурно сте прочели доста и за това не мисля да им обръщам кой знае колко внимание. Червилата са матови, имат много приятен сладникав аромат, 1-2 нанасяния са необходими за постигането на плътен цвят и са сравнително трайни. Не забелязвам да изсушават устните ми, дори и да съм с някое от тях цял ден. Цветовете, които имам аз са 12 и 14.
Другият  ми фаворит за изминалия месец е червилото Moisture Renew на Rimmel номер 705 Let's Get Naked. Червилото на Римел е точно обратното на матовите на Голдън Роуз - овлажнява устните, придава им блясък, но не е трайно ( около 1-2 часа при ядене и пиене).

 Кои са вашите любими продукти за изминалия месец?
Това беше от мен за днес. Благодаря ви за отделеното време!



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

9 коментара

  1. Това, което споделяш за Bourjois на мен ми се случи с един техен руж - наложи са да го изчопля, че да пусне цвят и пак не ми хареса... Не знам защо се получава, но определено е кофти и трябва да поработят върху това.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При печените им ружове (предполагам за тях говориш) винаги изсъхват след определен период от време, а ако не се ползват редовно още по-бързо. По интересно ми е защо това се случва с неотварян продукт. Както споменах и в публикацията ще си го ползвам докато мога, но със сигурност не бих си купила нов :)

      Изтриване
    2. Подкрепям с десетхиляди ръце за продуктите на Боржуа. Аз си пазя само от сантиментална стойност ружчетата им :) Не биж купила обаче още!
      Кристин, радвам се, че се завърна :)) Хубави любимци.

      Изтриване
    3. Всъщност ружът беше нов, и точно в началото се бях разочаровала, докато не реших да го издълбая, но честно казано не бих дала 13-15 лв. за тях повече. :D

      Изтриване
  2. А от яйцето-гъба доволна ли си? Аз много се чудя дали е практично за употреба и четох различни мнения.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Харесва ми и то много. С него си нанасям фон дьо тена и коректора много бързо. Пере се лесно аз само внимавам да го изплакна добре, за да не останат следи от почистващия препарат :)

      Изтриване
  3. Ще можеш ли дa рaзясниш зa силиконовaтa четкa зa почиствaне н лице повече. От кьде, колко струвa, кaк я ползвaш, мнение...

    ОтговорИзтриване
  4. Кое кремче за ръце от двете ти харесва повече? Ами като аромат? Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като аромат и като действие повече ми харесва това на Биотен :)

      Изтриване