NOTD: Golden Rose Rich Color 113 & 108

by - януари 24, 2014


От много време искам да споделя с вас два любими мой цвята от есенната (или бяха зимна) колекция цветове от лаковете Golden Rose Rich Color. Номерата са 113 (тоуп) и 108 (тъмно зелено). 
Количество: 10,5мл
Цена: около 2,50лв

Нямам претенции, че съм факир в лакирането (то се вижда и на снимките че не съм), но много исках да ви покажа тези два мои любими цвята.

Лаковете от серията са с любимата ми широка четка, която на мен ми е много удобна за нанасяне на лака. За постигане на желания цвят може да се нанесе един път, но аз винаги нанасям втори, за да съм сигурна, че цвета е плътен и равномерен на всички нокти. При мен всички лаковете на всички марки са нетрайни. Тези издържат около 2-3 дни върху ноктите ми.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Много хубава комбинация! Определено ще я пробвам! (:

    ОтговорИзтриване
  2. Тези цветове са много приятни.Тази серия с широката четка и на мен ми харесва, особено няколко червени лака :)

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен тази серия на Голдън Роуз ми е любима, заради четчицата и лесното нанасяне. Цветовете, които си избрала са много хубави.

    ОтговорИзтриване