Pinks Февруари 2014

by - февруари 18, 2014



В кутията има:
  • Пълноразмерен продукт - AboPharma Abogerit хранителна добавка (25 капсули, 3,49лв)
  • La Roche Posay Hydreane BB крем (мини размер 15мл) 
  • Macadamia Deep Repair маска ( 2 сашета по 15мл)
  • Пълноразмерен продукт - Wet'n'Wild сенки за очи (4,90лв)
  • Scottish Fine Soaps Poetica крем за тяло (1 саше)
  • Revive Snails Extract крем за лице ( 2 сашета по 2мл)
  • Огледалце Pinks 
Освен стандартната книжка с описание на продуктите от кутията, има брошура на Revive Snails Extract с още едно саше от крема им за лице и брошура на La Roche Posay с тестери на различни техни продукти.



Тъй като се абонирах за Pinks кутията за три месеца и това е първата кутия от абонамента в момента обмислям възможността да пиша на екипа им, за да откажа останалата част от абонамента си.
Вие какво мислите за съдържанието и?
Не знам дали сте разбрали до сега, но аз не съм доволна от съдържанието и.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

11 коментара

  1. Явно е,че няма да пуснат хубави кутии за жалост :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен двойната декемврийска много ми хареса :) Въпреки гафа със срока на годност на балсама на Wet'n'Wild

      Изтриване
  2. На мен пък кутията не ми се вижда зле,много по-добре е от предните..според мен. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз се отказах още преди декемврийската кутия, не съжалявам, че пропуснах и февруарската - нищо, което да ме зарадва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Единственото, което представлява интерес за мен е маската на Macadamia, тъй като до момента не съм я пробвала.

      Изтриване
  4. Аз пък като гледам предните кутии, не е толкова лоша тази :) Има интересни продукти :)
    За 15 лева си мисля, че е ок, нищо че изглежда полупразна :) Е, не е като кутиите на Запад, ама България - нищо не е като на запад :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Проблема поне за мен е, че е полупразна и марките се повтарят. В последните три кутии (ако не се лъжа) има продукти на Wet'n'Wild и Scottsih нещо си. А в предишната кутия на балсамите на Wet'n'Wild им оставаше месец до изтичане срока на годност :( Искрено завиждам за хубавите кутии на Glossybox

      Изтриване
  5. Направо си прекъсни абонамента, и всеки койтовсе още има нека го направи. 15лв за мостри от списание са много, дано като останат без купувачи да се сетят къде е проблема.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз също се отказах след декемврийската и добре, че го направих... Тази кутия е пари на вятъра просто...

    ОтговорИзтриване
  7. Допада ми огледалцето, ВВ крема и сенките. Хапчетата ми се струва крайно неподходящо да се пускат в такива кутии.

    ОтговорИзтриване
  8. Охлюви! Как ще е лоша!
    А от хапчетата си имам такава нужда...доволна съм.

    ОтговорИзтриване