Pinks Ноември 2013

by - ноември 21, 2013



Здравейте, момичета! Днес получих кутията си Pinks за този месец. Тъй като я получих малко по-късно от някои други дами, не успях да издържа на изкушението и прочетох техните публикации. Знаех какво очаквам от нея още преди да беше в ръцете ми.
Преди да споделя с вас дали съм доволна от кутията ще спомена, че съм изключително щастлива, че в нея липсват продукти на Bioderma и Vichy.







В  моята кутията са включени:
  • Крем за тяло Au Lait на Scottish Fine Soaps 5мл ( оригинален размер 200мл, 15,90лв)
  • CC крем на Bioten 2x2мл в цвят Light (оригинален размер 50мл, 6лв)
  • Душ гел Yves Rosher Retropical 50мл (оригинален размер 200мл, 3,90лв)
  • Дневен крем Elixir 7.9 Yves Rosher 15мл (оригинален размер 40мл, 59лв)
  • Гланц за устни Sexy Pulp  Yves Rosher 2,5мл (оригинален размер 10мл, 19лв) 
  • Фон дьо тен Couleurs Nature Yves Rosher 3x1мл от два цвята (оригинален размер 30мл, 22лв) 
  • Шампоан L'oreal Professionnel Absolut Repair Cellular 2x10мл (оригинален размер 250мл) 
  • Маска L'oreal Professionnel Absolut Repair Cellular 2x15мл (оригинален размер 200мл) 
  • Микро Бластър Bomb Cosmetics (оригинален размер)
  • Талон за -15% отстъпка в магазините на Inglot
Единственото нещо на което се зарадвах искрено е талона за отстъпка в Inglot.
Това което не разбирам и заради което не харесвам кутията е темата и.Тя е "СПА Релакс". За мен нищо в тази кутията освен брошурата с цени на процедурите, които може да си направя в салоните за красота на Yves Rosher не го свързвам с темата.
Повечето продукти от кутията ще са ми интересни за проба  и ще ги използвам с удоволствие. Като за 15лв съм доволна въпреки наличието на повече от 50% от съдържанието на тестери сашета. Но със сигурност кутията ми харесва повече от предишната.
Абонирах се за 3 месеца и понеже предишната и тази кутия не ми допаднаха кой знае колко ще дам шанс на следващата и ако и тя не ми хареса няма да подновя абонамента си.
На вас хареса ли ви кутията?






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin

You May Also Like

2 коментара

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубаво изглежда :)))) и като я гледам веднага се сещам за провалените надежди с притибокс-а. Струва ми се че за 15лв. нещата са доста добре, друг е въпроса, че все още не съм се престрашила и аз да пробвам тази кутия вероятно заради лошите спомени с другата. Предполагам, че след време когато развият още повече бизнеса, съдържанието ще става все по-хубаво и по-интересно.

    ОтговорИзтриване