Ревю: Rimmel Stay Matte фон дьо тен

by - декември 09, 2013


Здравейте! Обещах си да опитвам да експериментирам малко повече с фон дьо тените, защото ежедневно ползвам Revlon Colorstay за комбинирана кожа и честно казано леко ми доскуча все едно и също всеки ден. 
В тийнейдьърските си години използвах за първи път фон дьо тен на Rimmel със същото наименование Stay Matte, но с друга опаковка.
Снимка: Google
Ако трябва да бъда честно до момента по-ужасен фон дьо тен не съм ползвала - през деня ставаше на петна и не контролираше омазняването на Т-зоната. 
Когато видях, че Rimmel са пуснали нова версия на продукта го подминах, но в блога на Меги прочетох първоначалното и мнение за фон дьо тена и реших да му дам шанс.


Rimmel Stay Matte фон дьо тен 200 Soft Beige
Количество: 30мл
Цена: около 11-12лв
Предлага се в 5 цвята

Опаковката на продукта представлява стандартна тубичка с отвъртаща се капачка. Продукта излиза чрез стискане на тубичката. Не съм с много светла кожа и използвам вторият цвят 200 Soft Beige, който в момента ми е една идея по-тъмен, но цвета преди него ми е много светъл. Фон дьо тена има консистенция на мус и въпреки обещанията на производителя за лекота аз го усещам върху лицето си малко повече от обичайното. Необходимо е малко количество от него, за да го нанеса върху цялото лице. Въпреки, че предпочитам да използвам четки, с този фон дьо тен най-лесно и бързо работя с ръцете си. С ръцете си го разнасям по-равномерно за по-малко време и го няма ефекта от напластяване, който получавам почти всеки път когато използвам четки. Трайността му дори и с нанесена матираща пудра не е особено впечатляваща върху моята комбинирана кожа - около 4 часа, след това лицето ми лъсва.

Като заключение бих казала, че ако имате суха кожа,то това не е вашият фон дьо тен, за останалите типове кожа би бил подходящ. Но ако лицето ви се омазнява повече (както моето) не очаквайте чудеса от към трайност. Аз използвам фон дьо тена в дните, в които знам, че няма да обикалям по задачи 8 часа +.
Дали го харесвам? Колкото и да мисля по този въпрос, не мога да дам отговор. Харесва ми като консистенция и завършек върху кожата, но е малко по-тежък и не е особено траен. Не съжалявам за покупката, но по скоро не бих я повторила.
Ако сте го пробвали на вас хареса ли ви ?







Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin

You May Also Like

0 коментара