I ♥ Winter Tag

by - декември 12, 2013



Обичам зимата. Да, студено е, но обичам да нося пуловери, шапки и шалове. Обичам и снега. А и след няколко дни имам рожден ден, а след това е и Коледа. Как да не обичам зимата?

1. Любим лак за зимата
Да избера само един лак за който и да е сезон е невъзможно за мен :) През зимата обожавам да нося тъмни нюанси или съвсем бледи телесни цветове върху ноктите си, но започне ли декември всичко е блясък и брокати.

2. Любим продукт за устни през зимата
През студеното време не мога без балсам за устни. Любимият ми както вече може би знаете е на Хималая. Ако пък трябва да говоря за цветове си имам един фаворит - Rimmel Kate Lasting Finish Matte 107.

3. Любима зимна дреха
Зимата обичам да нося пуловери, ако може да са леко развлечени е супер. От миналата година си имам един любим и нямах търпение да стане студено, за да мога да си го нося пак. Ужасно удобен е и топли много.


4. Най-носен аксесоар през зимата
Шалове, шапки и ръкавици! Не обичам да ми е студено и гледам да покрия каквото мога, за да се чувствам по-топло и комфортно.


5.Любим аромат/свещ през зимата
Зимата обичам да паля свещи, но любима нямам, взимам каквато видя в магазина.

6. Любима зимна напитка
Кафе и пак кафе и под всякаква форма през цялата година. Но, за да направя съвсем обикновеното си кафе малко по-коледно винаги го пия в чаша със снежинки, дядо Коледовци или снежни човеци. Ето любимата ми чаша тази година, купена от Джъмбо.



7. Любим зимен филм
Обожавам да гледам Сам вкъщи. Филмчето ми е много забавно и винаги се смея от сърце на номерата които върти героя на Маколи Кълкин. Любимите ми са първите две части на филма.



8. Любима коледна песен
Без съмнение Holly Jolly Christmas на Michael Buble, но обичам да слушам целият му коледен албум :)

9. Любима коледна украса
Само една? Обожавам Коледа именно заради украсата - блясъка, цветовете и настроението, което носят те.




10. Кое е първото нещо в коледният ти списък с желания?
Колкото и клиширано да звучи - здраве. Колкото и хубави неща да ти се случват, ако не си здрав няма как да им се зарадваш напълно.

11. Какви са плановете ти за коледните празници?
Празниците ще изкарам със семейството ми, ще падне голямо ходене на гости и съм сигурна много ядене (както всяка друга година).

Ако все още не сте направили този таг ви приканвам да го направите :)






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Добре, че беше ти да си купя и аз балсам за устни на Himalaya. Наистина много съм доволна от него! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва и още повече се радвам, че съм ти помогнала да го откриеш :)

      Изтриване