Моите впечатления от кокосовото масло и маслото за лице на Икаров

by - ноември 12, 2013


Здравейте, момичета! Ако си спомняте преди няколко месеца (август, за да бъдем точни) в мой haul ви показах тези две масла на Икаров. В тази публикация ще ви споделя впечатленията си употребата им.
Започвам с маслото за лице за чувствителна кожа с анти-ейдж ефект, защото на мен лично то ми беше по-интересно.


В него са включени масла от макадемия, бадемово, авокадо, портокалови цветове, лайка, лавандула и маслинови фитостероли и розово абсолю.

Количество: 30мл
Цена: 5,28лв 


Първо само ще вметна, че кожата ми не е ужасно чувствителна. От време на време получавам някое и друго раздразнение, но те отминават сравнително бързо. Кожата ми като тип е комбинира склонна към омазняване и към образуване на акне.
Опаковката на продукта е съвсем обикновена - пластмасово шишенце с дозатор. Въпреки наличието на дозатора винаги върху ръката си изливам по-голямо количество от необходимото. Аромата е идентичен с този на стимуланта за коса на Икаров. Ако случайно не сте ползвали олиото за коса на мен аромата ми напомня борова гора и борови иглички.
Използвах олиото върху почистена кожа вечер. Първата седмица върху него не слагах нощен крем, за да видя как работи продукта самостоятелно и ако случайно кожата ми реагира по някакъв начин да съм сигурна, че е от него. След втората седмица 5-10 минути след нанасяне на олиото нанасях и нощен крем. Изненадващо за мен олиото се абсорбираше от кожата сравнително бързо - няколко минути след нанасяне.
Вече повече от два месеца използвам продукта на Икаров и със сигурност мога да кажа въпреки първоначалните ми страхове, че по никакъв начин не омазни допълнително кожата ми. Не забелязах и да усещам кожата ми по-овлажнена и подхранена, дори напротив от време на време я усещах малко по-суха от обикновено, но това може да се дължи и на други продукти, които използвам, времето или друго. Да, по никакъв начин употребата му не навреди на кожата ми, но пък и не видях някакво кой знае какво подобрение в състоянието и. Ако се чудите сутрин Т-зоната ми беше нормално омазнена както всяка друга сутрин преди да започна употребата на олиото. Не бих повторила покупката на конкретно това олио, но със сигурност бих опитала друго от малко по-висок клас. 

Кососово масло

Количество: 60мл
Цена: 2,25лв 




Самото масло е в течно състояние, но при температура под 25'С се втвърдява. Може да се разтопи, но пък дори и да вземете малко количество от него докато е в твърдо състояние при допир с кожата веднага се разтопява. Самата опаковка на продукта е подходяща заради разликата в състоянието на маслото - съвсем обикновено пластмасово бурканче с капачка, но когато е в течно състояние на мен лично ми беше трудно да контролирам количеството продукт, което излиза от бурканчето.
Взех си това с масло с идеята да го ползвам за косата преди баня. Ако напишете в google употреба на кокосово масло ще се изненадате още колко много приложения има. Но да се върнем на косата. Без значение колко малко или много слагах, колко време стоях, накрая не можех да измия маслото от косата с какъвто и да е шампоан. Използвах го няколко пъти и като демакиант, но прочетох в един сайт, че не се препоръчва за употреба върху проблемна кожа, защото може да запуши порите и спрях да го ползвам и така. Накрая го използвах като балсам за устни и крем върху по-загрубялата кожа вечер. Наистина омекотяваше устните и кожата. А количеството продукт поне за мен беше прекалено много предвид срока на годност от 3 месеца. 

Какъв е вашият опит с маслата до сега? Бихте ли ми препоръчали някое олио, което сте опитали и сте останали доволни от него? За коса и лице главно:)




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin

You May Also Like

17 коментара

  1. Бадемовото масло го харесвам страшно много както за коса така и за кожата,попива изключително бързо,също така и маслото от авокадо ,нищо друго не ми премахна пукнатите капиляри,които имах по лицето :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) А лесно ли се отмиваше от косата? С кокосовото масло дори и да измия косата си с шампоан 4 пъти на едно къпане по краищата оставаше.

      Изтриване
    2. Аз на косата си използвам само масло от гроздови семки, има в ампулки и си купувам от него, стоя цяла нощ, а веднъж стоях 2 дни. Самото масло се води най не мазното и се отмива без абсолютно никакъв проблем, в същото време се отразява много добре на косата. :)

      Изтриване
  2. Ами да много бързо ми се отмива на мене,но ако имаш по-мазна коса бъди пестелива в корените :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз избягвам да нанасям в корените, а само по краищата. Ще се разтърся из форумите и блоговете за маслата, които ти ми предлагаш :))) Мерси

      Изтриване
  3. Криси, аз съм писала за олиото на Nuxe, от травъл сета. Иначе как мирише това кокосовото? На кокос или на олио..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На кокос не, точно на олио си мирише. Как съм забравила да го спомена не знам :))) Ще ми постнеш ли линк към публикациятата ти? (Днес съм в мързеливо състояние)

      Изтриване
    2. A аз днес съм бърза като стрела ;)
      http://powderyourfacewithsunshine.blogspot.com/2013/11/favorites102013.html

      Изтриване
    3. Благодаря ти, Теди :) Сега ще го погледна :)

      Изтриване
  4. Май маслата на Икаров не са много истински. Всичко, което съм взела от Био магазина има по-добро и бързо действие и никакви такива трудни отмивания. Кокосовото ми масло мирише точно на Баунти без леката шоколадова миризма и си стои твърдо. Пипна ли с ръка почва да се топи и затова за косата го нагрявам предварително, за да е удобно за мазане. Отмивам го по-трудно. Но не мак толкова много. Две сапунисвания и го няма. А, косата ми, колко хубава става след него. На лицето по-рядко слагам. Попива по-бавно, затова само преди лягане. На сутринта няма и следа от маслото, а кожата на кицето е мекичка и няма излишно мазно.
    Признавам си двете ми масла на Икаров седят и видяха само три седмици честа употреба, в които в началото ми се видя уж, че правят нещо, а после сякаш нищо не се случваше. Ще си вземам само Био вече ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно подкрепям! Бях си купила кокосово на Икаров и в последствие от описания и клипчета в нета видях колко е различно истинското кокосово масло. Това на Икаров се отмиваше много трудно, топеше се неравномерно, а след месец в стопено състояние вътре си личаха някакви бели частички, като парцалчета или утайка. Измазох го на два пъти за тялото и не повторих покупката, а вече като цяло не купувам маслата им.

      Изтриване
    2. Напълно е възможно. Не съм сигурна дали пак бих си взела кокосово, но ще погледна някой био магазин и със сигурност ще опитам някое масло.

      Изтриване
    3. Много обичам кокосово масло! Но купувам само био, от zoya.bg :)
      Ивана
      dreamofjoe.blogspot.com

      Изтриване
  5. На мен маслото много ми харесва и понякога използвам малко количество от него като база за сенки.Виждала съм малко ревюта за него,може и аз да взема да направя едно. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. да добавя че говоря за кокосовото,да няма объркване

      Изтриване
  6. Здравейте! Случайно се натъкнах на сайта ви търсейки странични ефекти на кокосово масло на "Ikarov" аз лично го ползвам кото гланц за устни от 2 седмици тъй като постоянно прилагам кокосовото масло на усните си едва днес забелязах бели петна на горната си устна чудех се дали не е заради маслото? и за прав път нанесох тънак слой кокосово масло на лицето си кожа ми е мазна по принцип затова след почистване го приложих след седмица се появиха 4 малки пъпки с бяла течност в тях стреснах се от тогава не го прилагам на лицето си макар да прави кожата мека.
    В прочем сайта ви много ми харесва и бих се радвала много ако имате YouTuBe Channel.

    ОтговорИзтриване
  7. https://www.sevoa.com/shop/index.php
    От тези съм много доволна :)

    ОтговорИзтриване