Цветовете на есента 2013

by - октомври 30, 2013

Здравейте, момичета! Преди няколко дни ви показах няколко продукта, които са задължителни за мен през есенно-зимния сезон. Дойде време и да ви покажа цветовете лакове, които предпочитам през есента:







В wishlist-a ми този сезон са:
  • Много тъмно синия цвят на Essie After School Boy Blazer
Снимка: http://ommorphiabeautybar.com

  • Прекрасният червен нюанс с бляскави частици OPI Underneath The Mistletoe
Снимка: http://opiaddictswatches.blogspot.com/
Това е от мен за днес! Кои са вашите любими цветове за есента?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin

You May Also Like

5 коментара

  1. Този на OPI е просто СТРАХОТЕН!!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. OPI-то е страхотно. Тази колекция на OPI ще е разоряваща. Essie Wicked много искам да го купя, но все не стигам до него. Сега съм с After school boy blazer, харесва ми, но ми се струва, че не е кой знае колко уникален!

    ОтговорИзтриване
  3. Отговори
    1. Тази колекция на Maraih Carey още не съм я виждала по нашите магазини. Така, че ще ги поръчвам онлайн :) Иначе OPI има в Beauty Zone и Douglas

      Изтриване