Любими продукти Февруари 2015

by - март 02, 2015


Здравейте! И Честита Баба Марта! През изминалия февруари нямах много нови любимци. Всички продукти които ви показах в любимите си за януари си останаха любими и през февруари. Може да погледнете януарският пост тук. Днес ще ви покажа само новите продукти.


Catrice Prime and Fine Mattifying Waterproof powder
Купих тази пудра след като я мернах в някой блог. Грабна ме с обещанието си да бъде водоустойчива, а пък аз веднага си помислих, че ще успее да задържи кожата ми матирана за по-дълго. Е, успява да задържи Т-зоната ми матирана съвсем малко по-дълго, но това което харесвам в нея е че седи естествено върху кожата. 

Stila All Over Shimmer Duo Kitten
Свикнала съм да използвам любимият си Mary Lou на The Balm като хайлайтър и първия път когато използвах този на Stila останах силно разочарована. Mary Lou е hard core хайлайтър - супер пигментиран, наситен, блестящ, а Stila е обратното на всичко това. В сладурската розова опаковка са поместени два цвята - един по-розов и един по-златист. И двата цвята не са силно блестящи и озаряват кожата по един много нежен начин.

Avene Couvrance Eyebrow Corrector Pencil
Цветът на молива е доста добро попадение за моите вежди, но за съжаление никъде върху опаковката не пише кой е. Консистенцията му е доста по-суха, но това го прави по-траен. Четчицата на другия край на молива е много удобна за разнасяне и преливане на цвета.

Golden Rose Smoky Effect eye pencil в dark brown
Никога не съм била фен на черния молив през деня и за това винаги залагам на кафявия. Наситен е, но не е прекалено мек и кремообразен, което май е предпочитаната консистенция от мен за моливите.

Benefit They're Real спирала
Това е второто ми мини от тази спирала и докато първото въобще не ми хареса, обожавам второто. Прави миглите ми наситено черни, супер обемни и подчертани още с първото нанасяне. Да, маха се трудно, но е наистина трайна.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Аз ползвам същото мини на Benefit в момента и ми харесва, но трябва да си поиграя известно време, за да докарам миглите, както ми харесва. Не ми се размазва под очите, което е и основната причина спиралата да ми допадне, не бих си я купила в пълен размер, но нямам против от време на време да се появява в живота ми под формата на тестер. Чела съм и на други места, че се маха трудно, аз честно казано нямам проблеми с нея, може би не я наслоявам достатъчно, но си я махам, както всички останали спирали, без оплаквания.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз бях така с февруарски любимци - с голям зор включих няколко нови към списъка от февруари. Да попитам моливът на GR размазва ли се?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не го използвам във вътрешната линия на окото, ако питаш специално дали се размазва там. Използвам го за да очертая горните и долните мигли и нямам забележки към трайността му :)

      Изтриване