*Разпродажба* Blog Sale

by - март 16, 2015

Здравейте! За съжаление понякога съм като Плюшкин и има неща които не ползвам и не ми трябват, но си ги складирам и само събират прах. Опитвам се да се промена и днес ще се разделя с няколко неща които са съвсем нови или не ползвам вече:

Tangle Teezer The Original
Не е ползван или отварян. Седи си в опаковката, откакто го поръчах. По погрешка съм поръчала повече, не знам как не съм видяла. Цветът му е изцяло черен. Поръчван е от feelunique.


Цена: 22лв (цената му в интернет варира)(ПРОДАДЕНА)


Палитри Inglot

В момента имам нови палитри на които се радвам и използвам повече от тези. В първата палитра има само четири цвята, а втората е с пет цвята.

Цена: Палитра с 4 цвята - 20лв (оригинална цена 48лв) (ПРОДАДЕНА)
Палитра с 5 цвята - 25лв (оригинална цена 55лв) (ПРОДАДЕНА)



Празни магнитни палитри


По едно време ми беше дошла идеята да преместя всички прахообразни продукти от оригиналните им кутийки в една голяма палитра. След като унищох две четворки сенки за които не ми пукаше толкова, се оказа, че не е толкова лесно начинание. Имам две празни магнитни палитри, които не ми трябват. Купувани са от Ali Express. Едната е използвана малко и на гърба и има следи от пръсти. Другата не е използвана въобще. За това и двете палитри ще бъдат на различни цени.

Цена: Нова палитра - 20лв (оригинална цена 22 долара) (ПРОДАДЕНА)
Ползвана палитра - 16лв (оригинална цена 22 долара) (ПРОДАДЕНА)



*Ако имате колебания за цвета, използвайте google за да потърсите суочове *

 Единични сенки Catrice 750 New In Brown
Сенките са единствено пробвани с пръст. Оказа се че вече имам много подобен цвят в колекцията си и няма смисъл да запазя този.

Цена: 3лв (оригинална цена около 6лв)(ПРОДАДЕНИ)


 Единични сенки  L'oreal 305 Kaki Repstyle
Стане ли въпрос за сенки съм много скучна - винаги предпочитам тези в кафявата гама. Купих този разкошен зелен цвят с идеята да експериментирам повече в грима си. Имам го от няколко месеца и е ползван едва 2-3 пъти. Мисля, че е време да му намеря нов дом.

Цена: 8лв (оригинална цена около 14лв) (ПРОДАДЕНИ)



 Essence Блестяща пудра 01 Swaaaag!
Имам я от около година. Използвана е 2 пъти. Прекалено блестяща е за моя вкус. Част е от колекцията на Essence Beauty Beats, чието лице е Джъстин Бийбър, която не мисля че може да се намери вече по стените на марката.

Цена: 3,50лв (оригинална цена около 7лв) (ПРОДАДЕН)




 Rimmel Kate Moss 06
 Червилото е използвано няколко пъти. Вече не харесвам такива нюанси върху себе си.

Цена: 5лв (оригинална цена около 10лв)(ПРОДАДЕНО)



 Rimmel Kate Moss 22 
 Същото важи и за това червило, отново от серията Kate Moss.

Цена:5лв (оригинална цена около 10лв)(ПРОДАДЕНО)



Maybelline Гланц 420 Glorious Grapefruit
Рядко посягам към него. Използван е няколко пъти.

Цена: 7лв (оригинална цена около 14лв)(ПРОДАДЕНО)




 L'oreal 915 Die for guava
Чъбито на L'oreal купих по време на голямо намаление. Нямаше наличен тестер и го грабнах без да мисля заради ниската цена. Използвано е веднъж. Не смятам че цветът му ми отива.

Цена: 10лв (оригинална цена около около 18лв)(ПРОДАДЕНО)




Avon Luxe Stiletto Red
 Червилото единствено е суочвано. Имам абсолютно същия цвят в колекцията си.

Цена: 5лв (купувано е за около 10лв)(ПРОДАДЕНО)



NYX Soft Matte Lip Cream 05 Antwerp
Използвано е 3-4 пъти, но така и не успях да се разбера с него. Цветът му е прекалено розов за мен и формулата му не ми допадна.

Цена: 8лв (оригинална цена около 15лв)(ПРОДАДЕНО)



Benefit Benetint


Имам това мини от 4 мл от сет с продукти на марката. Както се вижда и от снимката опитах се да го накарам да работи за мен, но това така и не се случи.

Цена: 10лв (оригинална цена на сета 68лв) (ПРОДАДЕНО)





Real Techniques Fine Liner Brush
Четката е от сет на марката. Ползвана е веднъж.
Цена: 7лв (оригинална цена на сета 30 паунда)(ПРОДАДЕНА)


------
Ще изпращам продуктите с Еконт до избран от вас техен офис или адрес (доставката е за ваша сметка). Ако си харесате нещо, може да ми пишете на мейла - kristin.n.pavlova@gmail.com. Мога да изпращам продуктите само на територията на България.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара