Празни опаковки #13 (Февруари 2015)

by - март 10, 2015


Здравейте! Както ви споменах в предишният си пост с празни опаковки, започвам да пиша такива постове всеки месец (стига да имам достатъчно изразходвани продукти за показване). Реших да започна да процедирам така за да мога да видя самата аз за себе си колко успявам да изразходя всеки месец. А и защото когато събирам опаковки за по-дълъг период от време се събират много и ми отнема доста време да пиша за всеки продукт по нещо.



Dove Intense Repair шампоан
Предназначен е за увредена коса. Харесвам шампоаните на марката, но мисля че косата ми вече е свикнала с тях и не и се отразяват толкова добре вече. Със сигурност бих купила този или друг шампоан на Dove отново, но за сега ще си дам малко почивка от тях.
Fresh Line Erato шампоан
Марката Fresh Line предлага продукти които не съдържат някои вредни съставки. Шампоаните им например не съдържат SLS, парабени, силикони и други. Този шампоан е предназначен за суха и увредена коса. Не беше лош, но не беше и нещо кой знае какво. Хареса ми че правеше хубава пяна и измиваше косата добре. Моята коса не е суха, а мазна, но избягвам да използвам измиващи продукти за мазна коса, защото те преизсушават скалпа ми. Не бих купила конкретно него отново, но бих опитала други варианти.
Alverde Маска за коса с авокадо и масло от ший
Обожавам розовата маска за коса на Alverde с хибискус. Тази също ми хареса, но не колкото другата. Тази маска беше малко по-гъста като консистенция и имаше моменти в които трудно можеше да се изкара продукт от тубичката. Не утежняваше косата и се отмиваше лесно. След употребата и косата ми беше мека. Бих искала да опитам и други маски за коса на Alverde.
Wella Wellaflex пяна за коса
Използвам пяна много рядко (може би 1-2 пъти годишно). Просто не я намирам задължителна в моята грижа за косата и честно не забелязвам някакъв ефект от използването и. Някои пяни за коса оставят косата лепкава. Тази не правеше това, но и не забелязах да прави въобще каквото и да е. Обещава да даде блясък на косата, но както вече споменах аз не забелязах да прави нищо за косата ми. Изхвърлям я наполовина пълна, защото срока и на годност е изтекъл. Не бих купила подобен продукт отново.
Syoss Сух шампоан за обем
Не съм голям фен на марката и досега не съм успяла да харесам нито един техен продукт. Сухият шампоан със зелено по опаковката не ми хареса въобще. Този обаче не беше никак лош. Попиваше излишният себум и освежаваше косата. Ефектът му беше доста дълготраен. В повечето случай при мен издържаше цял ден. Не забелязах да придава обем, но аз не търся подобен ефект от сухия шампоан. Ще го купя отново.



Cottage Крем душ гел
Този продукт ми се падна от Pinks кутиите. Ароматът е Ocean Blossom и е доста странен и определено не е нещо което бих си избрала сама. Не е нещо особено или изключително като измиващ продукт. Ако видя някой интересен аромат, бих купила отново душ гела.
Avon Senses Refreshing Lagoon ексфолиант за тяло
Много свеж и приятен аромат, но доста кофти ексфолиант за тяло. Самите ексфолиращи частички след 2-3 кръгови движения изчезват (падат по плочките на банята) и оставаш само с пяна. Не бих го купила отново.
Premier by Dead Sea Лосион за тяло
Този лосион за тяло беше подарък от марката за мен при отварянето на техен магазин в един от моловете. По спомени цената му беше доста висока (около 70-80лв). Опаковката му която представлява пластмасово шишенце с помпичка, някак не ми се връзва с цената му. Аз не успях да намеря начин колкото и да въртя  помпичката да намеря начин да я затворя и да не може при натискане да изпомпва продукт. Отделно не харесвам опаковките с помпичка, защото когато останат 2-3 пръста продукт, колкото и да натискаш не може да изкараш нищо. Самият лосион имаше по-богата консистенция, разнасяше се лесно и попиваше бързо в кожата, правеше я мека и я подхранваше, но поне според мен не си заслужава цената.
Avon Care Крем за ръце с какаово масло и витамин Е
Има много приятен аромат, но в по-студените месеце не успяваше да омекоти и подхрани кожата на ръцете ми достатъчно. За това го доизразходих като лосион за тяло. Не бих го купила отново.
Bioten SOS Крем за ръце за много суха кожа
Не е нищо особено, но определено подхранва кожата малко повече от другите кремове на марката които не са SOS. Със сигурност не би бил достатъчен ако имате много суха кожа на ръцете. Не бих го купила отново.




Refan Измиващ гел за лице с хмел и салвия
Ако следите блога ми редовно със сигурност вече знаете че това е любимият ми измиваш продукт. Обичам да го използвам сутрин, защото е много нежен към кожата. Подробно за него може да прочетете тук. Не съм купила нова опаковка от него все още, защото имам няколко измиващи продукта залице които искам да изхабя първо.
L'oreal Gentle Eyes and Lips дегримьор
Справя се малко по-добре от повечето дегримьор от неговия ценови клас, но не маха спиралата веднага, трябва му време, за да я разтвори. Харесваше ми да го използвам върху дълготрайни продукти за устни. С тях се справяше доста добре. Не ми хареса това че след разклащене двете течности в него се разделяха много бързо. Преди да го купя отново бих опитала други дегримьори, може пък да намеря нещо по-добро.
Lierac Initiatic енергизиращ флуид
Хареса ми че кремът се усещаше доста леко върху кожата, попиваше бързо и не омазняваше допълнително и без това мазната ми Т-зона през деня. Представи се добре под грима и не намаляваше трайността му през деня. Хареса ми, но не ме впечатли с нищо, така че да искам да купя продукта в реален размер.



Essence Lash Princess спирала
Подробно ревю за нея може да прочетете тук. Спиралата не беше нищо особено и не правеше нищо по-различно от всяка друга спирала. Обещава много обем, но реално дава малко. Нямах проблем с трайността и - не се ронеше или размазваше, но не ме впечатли с нищо, за да я купя отново.
L'oreal Glam Shine гланц 102 Always Pink
Всички знаем че гланцовете за устните не са едни от най-трайните продукти за устни. Но този гланц обещава да остане върху устните за цели 6 часа. В действителност трайността му не беше повече от 2 часа и то ако не ям и пия. Консистенцията му е доста странна - усеща се доста мокро върху устните. Не изсушаваше устните ми. Гланцът даваше съвсем лек розов цвят на устните ми и много блясък. Имам още един цвят от него, надявам се да успея да изхабя и него, но не смятам да купувам отново този продукт на L'oreal.
Avon Plump Pout гланц Pink Pucker
Този гланц караше устните ми да изтръпват. Не смятах че това усещане ще ми допадне толкова много особено през лятото. Продуктите, които карат устните да изтръпват леко обещават да увеличат леко обема им (обикновено обещанията са за промяна в дългосрочен план).  Аз не забелязах подобен ефект при мен, но пък и нямах такива очаквания от гланца.
L'oreal Glam Shine гланц 101 Pink Moon
Хич не се харесах с този цвят. Напомня ми обези светло розови перлени червила от едно време. Точно тези цветове на моята кожа не отиват. Опитах се да го използвам с различни цветове червила или моливи отдолу, но ужасният перлен розов цвят все се появяваше. Освен това самият гланц се усещаще много тежко и се разтичаше. Не бих го купила отново.
Avon Brilliant Shine гланц 
Преди доста години много харесвах този гланц. Към днешна дата не съм особено голям фен на продуктите за устни в тубички защото по-трудно контролирам количеството продукт което изкарвам от опаковката. Не знам как съм харесвала този гланц преди защото е доста лепкав.
Valentino Valentina парфюм
Много ми допадна този аромат. В момента се опитвам да намаля броя на ароматите в колекцията си (въпреки че съвсем наскоро си купих нов) и за момента ще отложа покупката му.
Rimmel Scandal Eyes молив за очи 003 Brown
За съжаление не успях да изхабя докрай молива на Rimmel. Графитът се отдели от дървената част и макар че все още можех да го нанасям, нямах контрол при нанасяне. Моливът беше мек, наситен и траен, но заради това отделяне не мисля че бих го взела отново.


Това беше всичко което успях да изразходя за месец февруари. Доволна съм че има доста включени продукти от декоративната козметика. Надявам се и занапред да изразходвам толкова всеки месец :)


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. За сега, като гледам добре се справяш :)) Ейй.. за молива ме хвана яд, че така се е развалил. Аз напоследук го ползвам ежедневно и е намлял повече от твоя, но всичко е ок, а тази серия много ми харесва :) Между другото тези гланцове на Лореал преди години още, като ги пуснаха и бяха в едн амлко по-различна опаковка бяха великолепни и много трайни.. наистина часа дори, ако не се яде, но после смениха външността им и после качеството :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление винаги така става с хубавите продукти - рано или късно винаги ги развалят :(

      Изтриване
  2. Браво,много неща си изхабила!!И аз се опитвам да показвам всеки месец изразходваните неща,но е малко трудно.Маската на Алверде ми е голям любимец.Мисля да пробвам и розовата,която е много хвалена.

    ОтговорИзтриване