Нови покупки #23

by - март 20, 2015






Urban Decay De-slick Makeup Setting Spray
Ако следите блога или гледате канала на Murfeishun, може би знаете че тя харесва и използва този спрей за фиксиране на грима. Надявам се съвсем скоро да започнат по-топлите дни (нищо че в момента вали сняг), въпреки че по-високите температури определено не влияят добре на грима ми. Все още не съм го използвала, но със сигурност ще пиша повече за него веднага щом натрупам впечатления.
Bourjois 123 Perfect CC Cream 
Този продукт присъстваше в безброй много годишни любимци на много наши и чужди бюти блогърки. Съдържа три коригиращи пигмента - оранжев, зелен и бял, за придаване на един по-свеж вид на кожата и прикриване на зачервяванията и тъмните кръгове. Обащава да озори кожата и заедно с това да я хидратира. Не съдържа мазнини. Има и SPF 15, кайто макар и малък е по-добре от никакъв SPF. В момента кожата ми не е в най-доброто си състояние и въпреки че в много ревюта за него се споменава, че има малко по-голяма покривност от други BB и CC кремовете, но за момента залагам на по-покривни фон дьо тени. Веднага щом кожата ми се завърне към нормалното си състояние, ще го опитам.
Too Faced Primed & Poreless база за грим 
Базата обещава да прикрие порите и да матира кожата. Може да се нанася и самостоятелно. Консистенцията и е силиконова и при нанасяне оставя кожата кадифена, но липсва онова мазно усещане което оставят някои подобно бази (например тази на Sephora и Inglot).
Beauty Made Easy Антибактериални матиращи листчета
Не съм голям фен на матиращите листчета и една от причините според мен е, че не бях опитвала тези. В сравнение с други матиращи листчета, които съм опитвала или използването на обикновена салфетка, листчетата на Beauty Made Easy абсорбират излишното омазняване като отнемат най-малко количество от грима. Страхотни са и веднага се превърнаха в задължителен продукт в козметичната ми чантичка.
Catrice Prime and Fine Mattifying Waterproof Powder
Видях тази пудра в български бюти блог и събуди любопитството ми. До сега не я бях виждала на стените на марката. Предлага се само в един цвят 010 Translucent, който не е напълно бял, но така или иначе пудрата не дава цвят при нанасяне. Обещава да матира кожата и да е водоустойчива. Скоро смятам да ви споделя впечатленията си от нея.
Bourjois Silk Edition Compact powder
Бях много развълнувана когато си купих тази пудра. Много мека и много кадифена е, но не е нищо особено.







Sephora Waterproof eye makeup remover
Разгримиращият продукт за очи който използвам в момента е на привършване и реших, че е време да опитам популярният дегримьор на Sephora. Ей, така за всеки случай реших да взема мини размер за проба.
Essence I Heart Stage Eyeshadow Base
Попадала съм на доста положителни отзиви за тази база и я взех преди да поръчам базата на Urban Decay. Няма да навлизам в подробности, защото смятам да пиша по-подробно за нея скоро, но за сега ще кажа само, че не я харесвам и не я препоръчвам.
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Заедно със спрея реших да поръчам и прословутата база на марката Primer Potion в travel size размер. Базата обещава да удължи трайността на грима върху очите. Използвам я от около седмица и наистина забелязвам, че с нея грима ми е по-траен.
Bell Hypoallergenic Eyeshadow
Тези сенки ми бяха изпратени за проба. Марката Bell не ми е особено позната и не мисля че съм я виждала из козметичните магазини и дрогерии.
Realash Eyelash Enhancer
Наскоро представители на марката се свързаха с мен с предложение да използвам серума за мигли Realash. Веднага се съгласих, защото съм виждала страхотни резултати от използването на серума в няколко блога. Използвам серума от може би 2 седмици и единствената промяна която забелязвам за сега е, че миглите ми са малко по-тъмни.
Max Factor Wild Mega Volume volumising mascara
Видяли намалена спирала на Max Factor, трудно се удържам да не я взема, защото до момента няма тяхна спирала която да съм опитала и да не ми е харесала. Да, не всички са станали мои фаворити, но и не съм имала разочарования. Има доста интересна четка, която наподобява пясъчен часовник. Обещава и наистина придава обем на миглите.
Maybelline Lash Sensational lash multiplying mascara
Купих тази спирала с идеята да не я отаварям веднага, защото имам няколко започнати спирали и бих искала първо да приключа с тях. Меги от Meggie and her ethernal makeup love я похвали, а след това попаднах и на поста за спиралата в блога на Ида (може да видите поста тук) и я пробвах. Спиралата много, много ми харесва. Извива миглите много добре дори и без миглоизвивачка и запазва извивката през целия ден
Bell Hypoallergenic mascara
Използвам тази спирала в момента и мнението ми за нея е доста противоречиво - понякога ми харесва, друг път не. Ще я използвам още малко, пък ще видим :)





Clarins Instan Light Natural Lip Perfector 02
За този продукт за устни има само положителни мнения. Реших се най-накрая и въпреки че съм го ползвала няколко пъти мога да кажа, че Clarins Instan Light Natural Lip Perfector наистина е един страхотен продукт за устни.
Bourjois Rouge Edition Velvet 09 Happy Nude Year
Ако следите блога ми редовно вече знаете че харесвам тази серия червила на Bourjois. За съжаление цветовата гама не е особено разбнообразна. За това когато разбрах, че от марката пускат нови цветове трябваше да ги видя. Веднага си харесах Happy Nude Year. Цветът не е много нюд както твърди името му - цветът е прасковено - розов, който не е прекалено ярък, но пък се забелязва отдалече. Винаги когато съм с него получавам комплименти.
YSL Rouge Volupte Shine 9
Искам червило на YSL от тази или някоя от другите две серии само заради опаковката. Нямаше конкретен цвят, който да искам и за това ми отне доста време да си избера. Първоначално се бях спряла на един по-прасковен цвят, но реших че този би бил по-пркатичен.
Catrice Luminous Lips lipstick 070 What's AP-ricot?
За тази покупка е виновна Меги от Meggie and her ethernal makeup love. Тя имаше същият цвят червило, но от друга серия червила на Catrice, която вече не може да се намери. Цветът е розово-прасковен и има страхотен почти гланцов завършек. Нямам търпение да започне пролетта :)





Mesauda Nail Polish Номер 62
На снимката лака изглежда доста по-тъмен отколкото е в действителност.
Rimmel 60 Seconds 503 Mind The Gap, Victoria
Нямам търпение да се вдигнат температурите, за да превключа на пролетна вълна и да започна да нося този лак.
Golden Rose Color Expert Номер 52
Цвета е разкошен, но формулата му е ужасна. Използвах го веднъж, но дори и с 3 слоя цветът не беше плътен и стоеше на черти. Лакът би стоял чудесно върху кожа с малко тен и за това все още няма да се отказвам от него, а ще опитам да го нанеса върху друг цвят.
Mesauda Crystalic Top Coat 
Страхотен топ лак! С него лака изсъхва бързо и придава блясък на маникюра.




Alverde Маска за коса за блясък и лесно разресване
Маската е обогатена с разстителен кератин, масло от кайсиеви ядки и екстракт от лимон. Предназначена е за чуплива коса без блясък, но може да се използва за всеки тип коса. Това беше единствената маска за коса от Alverde, която не съм използвала до момента. След като я използвам няколко пъти ще мога да реша коя от всички е моята най-любимата (за сега е розовата с хибускук и алое вера, но не знам как ще се представи тази).




Marc Jacobs Daisy
Обожавам този аромат и го искам от много време. Отлагах покупката му защото исках да изхабя първо няколко аромата от колекцията ми и тогава да купувам нови. Е, нямах нужда от него, но реших да зарадвам себе си около 8 март. 




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

13 коментара

  1. Страхотни покупки!!Да са ти честити.Лакът на Римел все повече ме привлича(видях го и в на Меги блога) ..Парфюмът е просто разкошен и на мен много ми допада. <3

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни неща! Радвам се, че ти е харесал любимия ми гланц на Кларанс и че си си взела любимия ми Дейзи! Иначе и аз го искам този син лак, но тук в Италия естествено го няма.. :( Ще чакам ревю на базата на Есенс, защото и аз мисля да я пробвам в скоро време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В случай че се забавя с ревюта, да ти кажа предварително, че ако си с по-мазни клепачи може да я пропуснеш :)

      Изтриване
  3. Страхотни покупки :D Честито за базата на UD, най-най-най-любимата ми :) и за червилото на YSL - ще чакам ревю,а за Bourjois - изобщо няма да коментирам, аз също страшно много ги обичам и този цвят определено ще бъде купен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни продобивки!

    ОтговорИзтриване
  5. Леле мале колко много неща си си накупила :D Всичко ми харесва много! Личи си, че залагаш на качествената козметика. Червиата изглеждат супер, а парфюмът на Marc Jacobs.... да кажем просто, че ако те срещна в някоя тъмна алея и по случайност го носиш в чантата си, ще ти го открадна :D И аз много го обичам този аромат, но и моята идея с изхабяването на 7-те други парфюма, които имам в момента, е същата :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни покупки! Трябва да видя този цвят Happy Nude Year, като си избирах само него го нямаше ;/ Охх, парфюма <3 До сега съм помирисала този, Daisy Dream и Daisy Honey и лошото(за портмонето ми) e, че харесах и трите :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми харесват и тези два варианта на Daisy, но оригинала го усещам повече като мой аромат :)))

      Изтриване
  7. С доста интересни неща си се сдобила :)
    Най-интересно ми е да прочета за Daisy <3

    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оф, ами мен хич не ме бива в обесняването и разпознаването на миризми и съм почти сигурна че няма да отделям пост за него. Но те съветвам да го помиришеш, ако все още не си :))))

      Изтриване
  8. Страхотни покупки!Нямам търпение и ти да споделиш мнение за спрея на UD :)

    ОтговорИзтриване